WSK M21W2 1976, plomba

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: AudioBas » 2013-12-10, 00:54

adrian9669 pisze:Jaki możecie polecić olej do skrzyni?
Motul Transoil Expert 10W40
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

adrian9669
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-26, 20:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1976r.
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: adrian9669 » 2013-12-10, 18:26

Prawie 40zł za litr to nie mało, nic innego się nie nadaje? Rozumiem, że testowałeś ten olej, w czym jest lepszy od tańszych konkurentów?

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: krzysiek200 » 2013-12-10, 20:55

Do silnika po remoncie taki olej jest w sam raz, nie warto oszczędzać na takich rzeczach, ale w Twoim przypadku jeśli na hipolu jest ok to śmigaj. Audio jeździ już dużo na tym oleju więc jest przetestowany.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: AudioBas » 2013-12-10, 22:25

adrian9669 pisze:Rozumiem, że testowałeś ten olej,
Jak coś piszę to znaczy, że testowałem i miałem z tym styczność.
A nie jak 60% userów bo wujek Heniek mówił, bo ja słyszałem... :)


Do mieszanki też zarzuć coś dobrego....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

adrian9669
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-26, 20:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1976r.
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: adrian9669 » 2013-12-13, 23:21

AudioBas pisze: Jak coś piszę to znaczy, że testowałem i miałem z tym styczność.
A nie jak 60% userów bo wujek Heniek mówił, bo ja słyszałem... :)
To mi się podoba ;)
AudioBas pisze: Do mieszanki też zarzuć coś dobrego....
A czy to nie jest tak, że jak ta wska jeździła na mixolu, zrobił się nagar wiadomo to teraz lepszy olej może rozpuścić ten nagar i uszkodzić gładź cylindra lub stracić kompresje?

adrian9669
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-26, 20:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1976r.
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: adrian9669 » 2014-01-06, 22:13

Pod choinkę moja wsk dostała nowe, chromowane lusterka :D Jak się podoba?
Zdjęcia
W oczy razi mnie bardzo ten wydech, psuje cały obraz wueski. Na kołach chrom jest w niezłym stanie jak na te lata, ale na wydechu... :/

Tak jak i wydech, w oczy raziła mnie też kierownica, nie pasowała zupełnie do nowych błyszczących lusterek. Wziąłem papier ścierny w rękę i oto efekt mojej pracy:
Zdjęcia
Zdaję sobie sprawę, że nie jest idealnie ale na pewno dużo lepiej niż było :D Musze jeszcze poprawić papierem 2000, bo najdrobniejszy jaki miałem to wodna sześćsetka.
Myślałem by z wydechem zrobić to samo, ale boje się czy bardziej mu nie zaszkodze niż pomoge. Co poradzicie?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: Savier » 2014-01-06, 22:42

Z kierownicą na pewno nic nie zrobisz, poszukaj używki w dobrym stanie.. Mi się udało kupić, więc Tobie też. :-D
Na przyszłość nie ryp papierem! Filc z zieloną pastą (albo inną, może próbować) i jedziesz. Rys na chromie po papierze już tak łatwo nie ogarniesz.

adrian9669
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-26, 20:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1976r.
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: adrian9669 » 2014-02-12, 22:22

wsk dostala nowy tlok, pierscienie i sworzen, kompresja duzo wieksza, reakcja na gaz bez porownania, ale niestety tlok tlucze w glowice... Jak sobie z tym poradzic? myslalem o podniesieniu glowicy dwoma podkladkami, bo nie mam zadnej ale sa strasznie cienkie i watpie zeby cos to dalo... Jakies pomysly?

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976, plomba

Post autor: Muciek » 2014-02-12, 22:31

Zdejmij głowicę, dokręć nakrętkami cylinder i sprawdź ile tłok "wychodzi" z tuleji. Ja bym podłożył pod cylinder odpowiednio grubszą ( 0,2- 0,4 mm + to co wychodzi z cylindra) podkładkę z dobrego gambitu który się nie ściska tak jak te najtańsze.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości