W pracy dają mi numer do psychiatry , bo to już 5 paczka w tym tygodniu, I narzekają że chaupnictow uprawiam . A to wał a to zabierak a to cylinder w myjke
Roboty masa a postępu nie widać, wymierzyłem I przymocowałem widełki PERKOSA.
Musiałem do tego założyć starą opone na sztuke żeby mieć odniesienie.... jeszcze kilka szlifów ostatnie spawy I błotnik idzie do malowania. CDI wleciało z przyjemnoscią. Zostało założyć klapy boczne I silniczek można wrzucić
Potrzebuje waszej pomocy.
W kole kosa między blaszką napędzającą licznik a łożyskiem koła mam luke, brakuje tam pewnie tulejki . Ale nie mam takiej. Czy to ze zwykłego koła podejdzie???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ja kupilem zwykla nieswiadomy różnicy. W trakcie składania wyszło że jest za niska i ślimak obciera. Dołożyłem podkładki dystansowe, chyba dwa razy 0.2 i było już ok. Pytaj tych co mają ten element w oryginalne.
Chcieliś cie zagadki ? To prosze... na zdj powyżej jest silnik, co jest źle złożone ???
Dobrze że co rusz zerkam w książki I wyłapałem ten szkolny błąd
Zwróćcie uwage na różne seryjne przepustnice. Gaźnik I przepustnica FOS ma inny uśmiech. Kiedyś czytałem o tym w książce że wski miały zmieniony typ przepustnicy 30stopni I 35 stopni. Ta większa była zakładana w górzyste tereny żeby lepiej przuspieszała na wolnych obrotach.... inny dopływ powietrza
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jaka jest odległość po miedzy górna płytką (tą co masz regulator przekaźnik i moduł) do górnej części zbiornika i ile do boku zbiornika ? W swoich mam równolegle takową płytkę do silnika i trochę ciasno jest miedzy jednym, a drugim bokiem zbiornika.
Teraz robię m21w2 I muszę inaczej to wymysleć coś podobnego do twojej tylko ze z 2 stron dam płytki. Jak mogę i chcesz to ci tu wrzucę zdj moich płytek.