No witam ponownie i ponowie z problemem, bo jakby inaczej.
Mineło troche czasu, mogłem wrócić do WSKi, która cały ten czas tak naprawde stała w garażu. No odpaliła, i tu zonk. Sprzęgło.
Klamka praktycznie ani drgnie. Problem możę prosty ale naprawde nie wiem jak sie za to zabrać. Odkreciłem pokrywe, zdjałem tarcze, myślac ze moze sie skleiły. Załozyłem i dalej. Nie mam pojęcia jak to dalej ruszyć.
Mam 1 grubą i 4 cieńkie przekładki:
Tak to wyglada po dokręceniu:
WSK 175 1977
- Walet
- Posty: 131
- Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 "77
- Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
- Kontaktowanie:
- czankete
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 1977
....a wcześniej sprzęgło pracowało prawidłowo? Jak próbujesz nacisnąć klamkę czy widać jak popychacz odpycha lub naprężą i próbuje odepchnąć tarczę oporową czyli tą na którą jest zakręcona nakrętka koronowa zabezpieczona zawleczką? Jak wygląda tarcza oporowa - czy nie jest odkształcona? Wysokość złożonych tarcz jest na pewno prawidłowa?
...spójrz na schemat - tarcza oporowa na tym schemacie jest oznaczona nr (5) jest połączona (zabezpieczona pierścieniem) z koszykiem sprężyny sprzęgła (10) i poprzez nacisk popychacza powoduje ściśnięcie sprężyny. Czy wszystko złożyłeś jak należy? Sprężyna jest taka jaka powinna i pozostał jej po złożeniu zakres umożliwiający jej pracę?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Walet
- Posty: 131
- Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 "77
- Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 1977
Naciskajac klamke z całych sił popychacz dosłownie lekko co drgnie, prawie nie widać zadnego ruchu. Gdzie ten element powinien pracowac a tu to wyglada jakby wszystko na sztywno było złozone. Tarcza oporowa jest bez uszkodzeń i odkształceń.czankete pisze: ↑2022-10-30, 07:07....a wcześniej sprzęgło pracowało prawidłowo? Jak próbujesz nacisnąć klamkę czy widać jak popychacz odpycha lub naprężą i próbuje odepchnąć tarczę oporową czyli tą na którą jest zakręcona nakrętka koronowa zabezpieczona zawleczką? Jak wygląda tarcza oporowa - czy nie jest odkształcona? Wysokość złożonych tarcz jest na pewno prawidłowa?
- czankete
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 1977
...Walet jeszcze raz spytam czy wcześniej sprzęgło działało - czyli zanim zauważyłeś, że stoi na sztywno? Mierzyłeś wysokość sprężyny, tarcz i przekładek? Zanim wszystko złożyłeś, skręciłeś i zamknąłeś pokrywą silnik to sprawdzałeś czy kosz sprężyny (czyli docisk) pracuje?
...generalnie w tym momencie sam już sobie odpowiedziałeś co jest problemem
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 1977
Sprężyna sprzęgła po skręceniu zabieraka i tarczy oporowej się "ścisnęła".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość