Strona 1 z 1
Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-03-10, 10:48
autor: Radek
Witam serdecznie

Radomsko sie kłania
Tak powoli zbieram się za opcje zrobienia silnika w Wiesi. w 2005-06 roku odświeżyłem karoserie , troszke polerki ale silnik nie ruszany , ładnie chodzi (nie licząc tłuczącej przepustnicy

), tylko już kilka koni poszło w las.
http://www.youtube.com/watch?v=MulofLGBEbg
Mam pytanie , jak wygląda sprawa regeneracji wału? na jakich cześciach robicie? Szlif cylindra ? Moze jakaś rzetelną firme polecacie
Pozdrawiam serdeczne forumowiczow
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-03-10, 12:56
autor: pawel15
Co do regeneracji wału to na Twoim miejscu poczytał bym ten temat-
viewtopic.php?f=121&t=13101.
Zrób więcej fotek WSK.
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-03-10, 16:22
autor: Mateusz WSK
Przydały by się jej szaparunki, Garbuska bez nich wygląda "łyso" delikatnie mówiąc

Fajnie miejsce do zimowania, pozazdrościć

Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-03-10, 23:13
autor: peter125-175
Wsk wygląda bez szparunków jak murzyn

.
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-03-11, 22:22
autor: Radek
Dzięki , o to mi chodziło

widze temat się ogarnie
Co do szparunków... ogólnie wiesia nie jest skończona , wiadomo zawsze coś wypadnie , teraz kończe beeme.
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-03-17, 13:20
autor: chomik
Mówcie, co chcecie, ale ja twierdzę, że garbuski bez szparunków są piękne!
Motor zrobiony ładnie-widać, że Ci zależy

Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-01, 12:07
autor: Radek
Zwykłe plastikowe lusterka zostały zmienione na ful chrom hehe
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-02, 20:25
autor: Kermit
Noo, takie coś w pokoju to ja rozumiem, najpiękniejszy mebel do domu jaki tylko można wstawić. A tak nawiasem to jaką beeme robisz?

Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-03, 20:17
autor: Radek
Można już powiedzieć , że klasyk . Bmw R 80 z 1990 roku .Dwa zawory na cylinder . 800cm pojemności ,50 koni,skrzynia "5" z elektroniki jedynie zapłon . Dalej to czysta mechanika , którą można ogarnąć w swoim garażu . Moja pierwsza cięższa maszyna .
Motocykl do codziennej eksploatacji ( kufry świetna sprawa

) a Wiesia to tylko jak ciepło i sucho
Pozdro
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-04, 09:54
autor: SEBA
Garbuska bardzo ładna, jedyne co bardzo razi w oczy to brzydkie stare śruby np. na kierownicy wszystko elegancko wypolerowane i się świeci, a takie brzydkie pordzewiałe śruby są zamontowane
Jak masz założone te chromowane lusterka to klamki nie mają luzu ?
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-04, 21:55
autor: Radek
SEBA pisze:Garbuska bardzo ładna, jedyne co bardzo razi w oczy to brzydkie stare śruby np. na kierownicy wszystko elegancko wypolerowane i się świeci, a takie brzydkie pordzewiałe śruby są zamontowane
Jak masz założone te chromowane lusterka to klamki nie mają luzu ?
Dzięki za opinie:) Musze się zgodzić . Do stanu idealnego troszke brakuje , można by wymieniać jeszcze detale. Ale najważniejsze jest to , że motocykl co sezon eksploatowany . Na osi klamki jest tulejka ,działają normalnie

Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-04, 22:01
autor: iron_bird
Ja dzisiaj dopracowałem trochę montaż tych lusterek. Wywaliłem je z uchwytów typowo lusterkowych i przełożyłem do klamek. W klamkach są stalowe tulejki które trzeba przejechać pilnikiem aby się mieścił gwint m8 od lusterek, a uchwyty klamek trzeba przewiercić wiertłem 7.5 i przegwintować gwintownikiem 8. Elegancko u mnie pracują, nie ruszają się no i nie blokują klamki. W dodatku wygiąłem trochę je w imadle, żeby patrzyły bardziej na boki. Prawie w ogóle rąk nie widać dzięki temu

Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-04, 23:04
autor: Alien
Trochę nie na temat wsk, ale: blok silnika R80 to jest majstersztyk!
Re: Wiesia z 1976 M21W2
: 2013-04-05, 09:14
autor: Alien
zubr9471 pisze:Alien pisze:Trochę nie na temat wsk, ale: blok silnika R80 to jest majstersztyk!
uzasadnij :->
Od kiedy to trzeba uzasadniac kwestie dotyczace wlasnego gustu?
