WSK 175 Electric Orange
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175 - Lokalizacja: Opolskie
- Kontaktowanie:
WSK 175 Electric Orange
Witam
w lutym zeszłego roku zapadła decyzja (jeśli uda się zarejestrować) remontuję moją WSK.
Tak ją zostawiłem 20 lat temu w szopie. Remont zajął mi 13 miesięcy. Aktualnie mam przejechane 51 km. W założeniu było wyremontowane jej na tych częściach które miałem dostępne, doprowadzenie jej do używalności i do stanu który będzie cieszył moje oko.
Od początku nie miałem celu przywracania jej do oryginału.
WSK na założony zaplon CDI, gaźnik Jikov(replika), skrzynię gazelowską. Instalacja jest zrobiona pod stacyjkę z Charta i pod CDI.
Oprócz baku, boczków, kubków zegarów i stacyjki malowana jest proszkowo. Opony, dętki, szprychy, siedzenie, wkład lampy pod h4, kierownica i klamki są współczesne. Wał był regenerowany w Poznaniu szlif i elementy których brakowało i dało się je dorobić w miarę bez problemowo dorabiałem samodzielnie.
w lutym zeszłego roku zapadła decyzja (jeśli uda się zarejestrować) remontuję moją WSK.
Tak ją zostawiłem 20 lat temu w szopie. Remont zajął mi 13 miesięcy. Aktualnie mam przejechane 51 km. W założeniu było wyremontowane jej na tych częściach które miałem dostępne, doprowadzenie jej do używalności i do stanu który będzie cieszył moje oko.
Od początku nie miałem celu przywracania jej do oryginału.
WSK na założony zaplon CDI, gaźnik Jikov(replika), skrzynię gazelowską. Instalacja jest zrobiona pod stacyjkę z Charta i pod CDI.
Oprócz baku, boczków, kubków zegarów i stacyjki malowana jest proszkowo. Opony, dętki, szprychy, siedzenie, wkład lampy pod h4, kierownica i klamki są współczesne. Wał był regenerowany w Poznaniu szlif i elementy których brakowało i dało się je dorobić w miarę bez problemowo dorabiałem samodzielnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krajdomini
- Moderator
- Posty: 174
- Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
- Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Petarda takie wueski mają swój dawny klimat.
Jak z rejestracją, udało się?
Jak z rejestracją, udało się?
Mój Kos 1985r: viewtopic.php?f=71&t=30326
- CZESIO1958
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Klimat epoki 🤩
Wszystko się wtedy przerabiało.
Wszystko się wtedy przerabiało.
- robik
- Posty: 326
- Rejestracja: 2012-04-14, 22:27
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '82
M06B3 '75 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Brawo za uratowanie sprzęta. Wyszło całkiem fajnie. Też kiedyś swoją przerobiłem bo takie były czasy, ale już mi przeszło i teraz wolę oryginalną Mogłeś zostawić siedzenie z ramką. Według mnie wygląda lepiej. Poza tym moto na plus. Najważniejsze aby dawało frajdę z jazdy.
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 - 79
- Lokalizacja: Sowina
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Dobra robota - szacunek za uratowanie kolejnej Wiesławy. Od czego przedni błotnik?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175 - Lokalizacja: Opolskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Rejestracja przeszła bez problemu na białe tablicekrajdomini pisze: ↑2024-05-07, 11:04Petarda takie wueski mają swój dawny klimat.
Jak z rejestracją, udało się?
Teraz wiem że to była głupota. Ale nie żałuję bo dzięki temu wciągnąłem się w motocykle i poniekąd w moje przyszłe zajęcie
Plan na wymianę ćwieków na ramkę jest. To siedzenie z pierwszego zdjęcia jest schowane w piwnicyrobik pisze: ↑2024-05-07, 18:28Brawo za uratowanie sprzęta. Wyszło całkiem fajnie. Też kiedyś swoją przerobiłem bo takie były czasy, ale już mi przeszło i teraz wolę oryginalną Mogłeś zostawić siedzenie z ramką. Według mnie wygląda lepiej. Poza tym moto na plus. Najważniejsze aby dawało frajdę z jazdy.
Gdybym nie dał rady zarejestrować to wylądowałaby na olx. Błotniki i cały przód jest z S1. Pierwotnie była to czarna M21w2.adamsky771 pisze: ↑2024-05-07, 23:49Dobra robota - szacunek za uratowanie kolejnej Wiesławy. Od czego przedni błotnik?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175 - Lokalizacja: Opolskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Poszukuje osoby lub firmy gdzie mógłbym zregenerować Pegaza. Nie wiem czy go użyję ale jak ma leżeć w piwnicy to niech leży sprawny.
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Jeszcze nie spotkałem i nie słyszałem i kimś kto DOBRZE regeneruje pegazy... Mam zestaw od Turbo, lepsza reakcja na gaz, nic nie cieknie, jak ktoś nie ma pegaza to polecam zakupićpiotrek1983x2 pisze: ↑2024-05-14, 09:25Poszukuje osoby lub firmy gdzie mógłbym zregenerować Pegaza. Nie wiem czy go użyję ale jak ma leżeć w piwnicy to niech leży sprawny.
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Ja odpowiadam za te zestawy. W razie czego zapraszam do kontaktu na : https://www.facebook.com/turbozabytki/piotrek1983x2 pisze: ↑2024-05-14, 09:25Poszukuje osoby lub firmy gdzie mógłbym zregenerować Pegaza. Nie wiem czy go użyję ale jak ma leżeć w piwnicy to niech leży sprawny.
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?
lub mail : turbozabytki@gmail.com
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Robiłem znajomemu remont 060, chciał Pegaza i braliśmy stąd https://www.olx.pl/d/oferta/junak-u1-sh ... pp8k5.html.
To było w 2021 roku i zapłacił chyba 550 zł, chodził dobrze ale za taka kasę lepiej kupić coś współczesnego, Dellorto lub PWK.Naprawdę szkoda nerwów na te stare Pegazy, czy G20.
To było w 2021 roku i zapłacił chyba 550 zł, chodził dobrze ale za taka kasę lepiej kupić coś współczesnego, Dellorto lub PWK.Naprawdę szkoda nerwów na te stare Pegazy, czy G20.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175 - Lokalizacja: Opolskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Odpuściłem na razie regenerację Pegaza u kogoś. Widziałem jakieś zestawy naprawcze więc jak najdzie mnie ochota to spróbuję zrobić to sam. Musze zagłębić się w temat.
Aktualnie dotarł do mnie taki zestaw(aliexpress). Adapter może podejdzie ale muszę zrobić "fasolki" na otworach. Profilaktycznie ruszył już proces produkcji nowego adaptera z "amelinium" gdyby tamten z aliexpress nie działał prawidłowo Linka wstępnie zrobiona.
Zobaczymy co z tego wyjdzie
Jakoś strasznie dużo to nie kosztowało więc jakby nie wyszło/nie działało to strata będzie niewielka.
Aktualnie dotarł do mnie taki zestaw(aliexpress). Adapter może podejdzie ale muszę zrobić "fasolki" na otworach. Profilaktycznie ruszył już proces produkcji nowego adaptera z "amelinium" gdyby tamten z aliexpress nie działał prawidłowo Linka wstępnie zrobiona.
Zobaczymy co z tego wyjdzie
Jakoś strasznie dużo to nie kosztowało więc jakby nie wyszło/nie działało to strata będzie niewielka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Electric Orange
Pewnie, że będzie działać, pionierem nie jesteś w tej dziedzinie W gumowym króćcu robisz fasolki, skręcasz na śrubkach M6, uszczelniasz oringiem i jest luksusowo. W samym gaźniku trzeba pozaślepiać to i owo żeby chodził prawidłowo. Lepiej do czwórki pasuje ogólnie PHBH28.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości