mateusz 46 pisze:super kobuzik podobny do mojego super wygląda w pomarańczu
a jak z instalacją po zrobieniu wswzytko działa ładowanko ,stop itp ??
a jak sie sprawóje skrzynia biegów ??
Instalacja jest oryginalna, taka jak jest w schematach, wbrew pozorom wszystko działa jak należy, tzn, kierunki świecą, klakson trąbi, postojówki działają, stop działa, światło główne świeci, co do ładowania to niewiem, przejechałem z akumulatorem trochę kilometrów i niewidzę potrzeby ładowania, czyli jakieś tam ładowanie w motocyklu jest, jedyne co mógłbym się przyczepić jak już to to że klakson jest trochę cienki, reszta db.
Żarówki mam wszystkie epokowe- dziw że jeszcze nie padły ale motocykl ma mały przebieg, a w kierunkowskazach świecą się 6v 21W, Motocykl nie posiada dokumentów jednak jest za ładny żeby marnował się po lokalnych dziurach, także planuje kupić jakieś dokumenty z umową lub bez i zgłosić wymianę ramy z powodu np pęknięć, w ostateczności za kilka lat rej. na zabytek. Lakier wszędzie jest oryginalny, trochę słaba jakość zdjęć i nie oddają błyszczącego chromu i błysku lakieru
Co do skrzyni biegów to nic w niej się nie dzieje, pracuje tak jak powinna nie zauważyłem żadnych niedogodności.
P.S: Róbcie instalacje na oryginały bez żadnych przeróbek, ja potwierdzam że wszystko działa jak powinno, no chyba że ktoś chce mieć super jasne światła mocy jak we współczesnych maszynach,
P.S2: Do drobnych poprawek musze jeszcze wymienić cewkę i przerywacz- piekielne iskrzenie na przerywaczu, nowe kondensatory i spiłowanie przerywacza nie daje efektu, V-max jest trochę cienki -95km/h ale przynajmniej po wymianie oleju i sprawdzeniu tarcz wzrósł z 80km/h wydaje mi się że pomoże wyeliminowanie problemu iskrzenia na przerywaczu i niewielka regulacja gaźnika.