Strona 2 z 21
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-02, 17:15
autor: decada
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-02, 17:17
autor: decada
Dzięki. Mam nadzieję, że będzie się prezentować w tym kolorze tak jak sobie wymyśliłem
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-02, 20:16
autor: pawpaw12
Ramkę od licznika tak wypolerowałeś, czy chromowałeś. Jeśli chromowałeś to musiałeś rozebrać. Podziel się doświadczeniem w tej kwestii.
Zazdroszczę Ci etapu na którym jesteś. Ja dopiero kompletuję części.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-02, 23:37
autor: decada
Ramkę kupiłem nową. Zagniatałem ją płaskim śrubokrętem. Upierdliwa robota ale da się zrobić. Trzeba trochę czasu i cierpliwości.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-02, 23:39
autor: Jakub
Nie zaciemny ten kolorek ? Dobierany z elementu czy na oko ?
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-03, 07:51
autor: decada
Kolor ciemny bardzo i głęboki. Nie starałem się dobierać do oryginału. Miałem w pracy mieszalnik więc mogłem poszaleć. Będę miał dużo chromów wiec myślę, że cały motor się rozjaśni. Zobaczymy jak to wyjdzie.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-03, 09:33
autor: decada
Kolejne elementy układanki.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-05, 14:52
autor: decada
Kolejny mały krok do przodu. Wprasowałem nowe tuleje w wahacz i jest on już gotowy do zamontowania. Czekam tylko na zamówione śruby i osie wykonane z nierdzewki i ruszam ze składaniem ramy.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-05, 18:41
autor: decada
Nie. Po co?
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-05, 18:45
autor: mistrzunioss
Pięknie prace idą gratuluje
Powiedz w jaki sposób zaginałeś nową ramkę licznika ?
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-05, 19:13
autor: decada
Dzięki. Ramkę zagniatałem śrubokrętem płaskim. Stopniowo i systematycznie, raz przy razie i udało się. Dosyć upierdliwa rzecz jak na pierwszy raz, ale jest do ogarnięcia. Najpierw w koło lekko żeby się tylko ramka trzymała, a później już mocniej. Ważne żeby nie zagniatać od razu mocno bo się ramka powygina i chrom popękać może.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-05, 21:15
autor: mistrzunioss
a gdzie kupiłeś ramkę?
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-05, 21:30
autor: decada
W skuter Dębica
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-07, 09:13
autor: decada
Nadszedł czas na amortyzatory. Teraz nie ciekną, pracują prawidłowo i wyglądają bajecznie. Można powiedzieć: pełny sukces
![:)](./images/smilies/smile.gif)
W tym świetle aparat nie uchwycił prawidłowo koloru.
WP_001142.jpg
WP_001143.jpg
WP_001147.jpg
WP_001149.jpg
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-07, 10:19
autor: Cienias
Kurcze ładnie Ci to wyszło,a ile kosztowało chromowanie bo mam takie same ale są w kiepskim stanie ...
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-07, 12:03
autor: decada
Ciężko powiedzieć bo chromy robiłem w większym pakiecie. Sprężyny były już wcześniej chromowane przez poprzedniego właściciela. Myślę, że około 80-100 zł.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-12, 21:12
autor: decada
W oczekiwaniu na śruby z nierdzewki, zabrałem się za przygotowanie przednich amortyzatorów do lakierowania. Mała pierdoła, a troszkę czasu zajęła. Podkład reaktywny jest. Teraz akrylowy i pod lakier. Myślę,że w tym miesiącu ruszę z lakierowaniem pozostałych elementów.
WP_001158.jpg
Na jednym amortyzatorze była taka jakby podkładka metalowa z tulejką przez środek i z filcem . Czy takie elementy powinny być dwa? Z jednej i drugiej strony czy tylko z jednej?
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-12, 21:35
autor: jannex
A w jakim miejscu to było? Sprawdź zużycie tych aluminiowych tulei ślizgowych zanim pomalujesz bo potem poskładasz i się okaże że koło lata jak żyd po pustym sklepie.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-12, 21:46
autor: decada
Jak to wytłumaczyć.... Jutro zrobię fotki
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Motocyklem śmigłem kilka dni i nic nie latało. Tuleje wyglądają ok.
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
: 2014-11-13, 06:44
autor: jannex
Często nie lata bo wszystko jest posklejane starym, 50 letnim smarem.