Renowacja WFM 1960 KONIEC

Odpowiedz
Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-04, 14:27

638 max. wielkość szczeliny do 0.25 a 648 do 0.15. Miedzy innymi taka różnica :)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-05, 09:26

Dzisiaj rano znalazłem paczkę, a w niej pochromowany, dorobione przeze mnie, uchwyt od włącznika światła stop i miseczka stacyjki. Błyszczą się jak psu ja.ca. Zdjęcie średniej jakości bo telefon zgłupiał od tego blasku.

Będę mógł wreszcie złożyć stacyjkę, przymocować włącznik stop oraz dokończyć instalację.
WP_20150305_013.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-07, 09:04

Witajcie. Potrzebuję pomocy

Wczoraj w nocy zamontowałem stacyjkę i zabrałem się za jej podłączenie. Mam problem bo nie wiem gdzie co ma iść. Na stacyjce nie ma oznaczeń i jestem w kropce.

Kupiłem instalacje z takim schematem:
WP_20150307_003.jpg
Podłączenie aku, klaksonu, tylnej lampy i przełącznika na kierownicy to nie problem. Problem z podłączeniem samej stacyjki.

Pomoże ktoś? Jakie kable (najlepiej ze schematu) powinny być podłączone pod dane styki?
stacyjka.jpg
Pod 5 i 1 (albo 8, nie pamiętam teraz) mam zrobiony zapłon. Niebieski kabel na jeden styk a masa na drugi. To proste akurat :) Tylko co dalej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-07, 12:12

Zobacz u mnie czy na zdjęciu widać kolory kabli w stacyjce bo specjalnie je ciolem zeby potem bylo prościej

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-07, 15:02

Nic nie widzę :(

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-08, 12:02

Pozwoliłem sobie SIWY wstawić tutaj twoją fotkę i wyjaśnić sprawę na forum. Może ktoś jeszcze pomoże i komuś to się przyda. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.
stacja.jpg
Nie wszystko widzę wiec może tak:
1 żółty?
2 zielony?
3 brązowy?
4
5
6
7 czarny ale gdzie on idzie?
8 niebieski i czarny kabel

Jak możesz to podaj co pod który numer. Proszę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-08, 12:06

Podjadę na dziuple i sprawdzę po starej instalacji

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-08, 12:09

Dzięki. Jak jesteś w stanie dojść gdzie który kabel dokładnie szedł będę bardzo wdzięczny.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-08, 13:32

Widok tak jak na zdjęciu zolty przedostatni wtyk po lewej do przelicznik na kierownicy żółty srodkowy do silnika . Zolty środek druga strona lampa przód . Czarny pierwszy z przodu do prostownika .czasny z wiązki silnika do drugiej strony prostownika . Zielony z wiązki silnika do tylnego wtyku z czarnym chyba podświetlanie licznika niestety miałem malo czasu zeby dokładnie sprawdzić

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-08, 13:45

Wystarczyło książkę otworzyć :) To wyjaśnia wszystko:
strona_084.jpg
strona_085.jpg
strona_086.jpg
strona_087.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-03-08, 13:47

A co to za książka?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-08, 13:55

Taka
strona_000.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-03-08, 14:12

Dzięki!

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-08, 14:24

Spoko. Chciałem podlinkować ale nie pamiętam skąd ją pobrałem i nie mogę znaleźć. Jakby co mogę na maila wysłać.

Olek1
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
68r.
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Olek1 » 2015-03-09, 11:24

Witam,
jeżeli to możliwe to też bym poprosił o tę książkę na maila. Ja też się przymierzam do renowacji mojej maszyny i każda książka się przyda ;-)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-09, 18:49

Dzisiaj zawiozłem pokrywę do tokarza i przyszły zamówione w SD części. Brakuje mi tylko sprężyny pod kulkę zmieniacza biegów bo chyba gdzieś mi wypadła a dopiero teraz to odkryłem. Jak nie urok to sr...ka. Zamówiłem, ale muszę czekać. Złożę instalację i zabiorę się za silnik.
WP_20150309_003.jpg
Ten suchy akumulator to się elektrolitem zalewa tak?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-09, 19:45

No raczej się go zalewa elektrolitem ;)
Fajne wymiary ma ten akumulatorek, chyba zbliżone do oryginału :)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-09, 20:30

Czymś się zalewa. Kiedyś miałem chyba taki, który zalewało się tylko wodą demineralizowaną chyba i był naładowany. Doczytałem, że ten trzeba zalać elektrolitem i ładować.
Wymiary ma fajne, to fakt.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-09, 20:41

Wczoraj oglądałem stronę tego sklepu i podoba mi się ten sklep i ceny

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-09, 21:03

Z cenami to różnie. Niektóre rzeczy można kupić taniej.

Zadałem ten temat w innym wątku, ale może jak tutaj wkleję to szybciej uzyskam odpowiedź:

Jestem na etapie instalacji elektrycznej w swojej fumce. Miałem wcześniej instalację strasznie pokopaną i teraz zakładam nową. Mam 4 kabelki a na schematach są trzy:
prądnica.jpg

Cewka nr 1 jest do świecy. To jest jasne :)
Cewki 2 i 3 są połączone przewodem. Dodatkowo z cewki 2 wychodzą dwa przewody ( a i b) a z cewki 3 jeden (c). Jest jeszcze przewód do gaszenia ale tu też jest wszystko jasne.

Moje pytanie. Jak mam to podłączyć żeby grało z tym schematem:
strona_084.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości