Strona 3 z 21

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 09:21
autor: decada
U mnie smar był nowy. Poprzedni właściciel malował motor i rozbierał wszystko. Sprawdzić nie zaszkodzi :) One mają mieć jakiś konkretny wymiar? Dzięki

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 15:42
autor: decada
WP_001160.jpg
WP_001161.jpg
WP_001162.jpg

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 16:15
autor: Texas Ranger
Dobrze, że to jest, ale stuknij lekko młoteczkiem i powinno odpaść, bo na stałe te elementy nie są złączone.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 16:17
autor: jannex
Ten element to osłona zewnętrzna łożyska koła przedniego. W środku ma być filcowy pierścień a na zewnątrz ma być nakrętka.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 16:53
autor: decada
Elementy da się rozdzielić. Wsadziłem tylko do fotki. Tylko jedna taka osłona ma być? Dzięki za pomoc.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 17:21
autor: dąbek
Po jednej z każdej strony.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 17:43
autor: decada
hmmmmm... U mnie była tylko jedna albo posiałem gdzieś. Trzeba gdzieś dokupić :(

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 17:54
autor: decada
Oj a przypadkiem nie ma być tylko z jednej strony? Jeśli to jest osłona łożyska to przecież drugie łożysko jest pod pokrywą hamulca i chyba nie potrzebuje dodatkowej osłony.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 18:28
autor: decada
Siedzę przy kompie i na forum a tu listonosz puka do drzwi :) Dotarły zamówione osie i śruby z nierdzewki. Nakrętki, osie i końcówki śrub wypolerowane na efekt chromu. Całość posegregowana, zapakowana termicznie i gotowa do montażu. Pięknie ;)
WP_001171.jpg

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 22:03
autor: Texas Ranger
U mnie jest tylko z jednej strony.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 22:10
autor: decada
Dzięki. Tak właśnie, na logikę, mi się wydaje, że powinno być jedno.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 22:23
autor: Texas Ranger
Właśnie, nie przy tarczy kotwicznej tylko z drugiej strony.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 22:32
autor: decada
Dzięki za pomoc :)

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 22:44
autor: dąbek
decada pisze:Dzięki. Tak właśnie, na logikę, mi się wydaje, że powinno być jedno.
Rzeczywiscie jest jedno, spojrzałem dopiero jak mam u siebie, sorry za wprowadzenie w błąd!

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-13, 23:03
autor: decada
Luzik :) Bless

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-15, 08:47
autor: decada
Wreszcie jestem na etapie, w którym zaczynam przykręcać elementy. Wahacz i amortyzatory założone, a całość poskręcana śrubami z nierdzewki wypolerowanymi na lustro. Gdyby nie brak nakrętki sworznia kierownicy, mógłbym skręcać przód. Trzeba czekać na kuriera. Jakoś mój aparat nie radzi sobie z tym oświetleniem i kolor wygląda inaczej niż w rzeczywistości.
WP_001179.jpg
WP_001176.jpg
WP_001174.jpg
WP_001173.jpg

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-15, 11:19
autor: Cienias
Jest efekt nie ma co :-) Musiałbyś zrobić zdjęcia na polu to wtedy było by lepiej widać.Trzymam kciuki za końcowy wygląd :mrgreen:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-15, 13:31
autor: decada
Przy świetlówkach nie ma efektu, a nie chce mi się z ramą "po polach" latać :)
PYTANIE:
Górne mocowania amortyzatorów, w zależności jak się obróci, można przykręcić tak, że amortyzatory więcej wystają na zewnącz albo pod błotnik. Jak powinno być? Zrobiłem tak, że wystają więcej na zewnątrz,ale wydaje mi się, że powinno być odwrotnie.

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-17, 19:12
autor: decada
Jako, że powoli zbliża się etap rozbierania silnika do szkiełkowania i oprócz mojego silnika muszę jeszcze rozebrać silnik w ojca Bąku, postanowiłem wyspawać sobie uchwyt montażowy do silnika. Działa.
WP_001181.jpg
WP_001187.jpg
Kolejny dzień. Pozytywnie się dzisiaj zaskoczyłem ponieważ udało mi się uratować wkład reflektora. Poprzedni właściciel przykleił szkło do wkładu jakimś klejem ala poxipol. Klej wypłynął do środka lampy i strasznie to wyglądało, a szkło pokryte było dziwnym nalotem. Dzisiaj w planach miałem tylko uratowanie szkła, a wkład miał iść do kosza. Udało się jednak usunąć klej i po wypolerowaniu obydwu elementów odzyskały blask. Kaska przeznaczona na wkład zostaje w kieszeni :)
WP_001195.jpg
WP_001191.jpg
WP_001198.jpg

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

: 2014-11-20, 08:44
autor: decada
Przyjechała do mnie, wykonana z nierdzewki, nakrętka sztycy wraz z podkładką więc mogłem wreszcie złożyć przód. Całość zaczyna wyglądać. Trzeba zamawiać kierownicę.
WP_001202.jpg
WP_001209.jpg
WP_001206.jpg