JueS: SKM I serii nr ramy 008
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Reaktywacja!
Jako, że termin następnych zawodów już jest i chcielibyśmy w tym roku mieć jeszcze trochę czasu na przetestowanie maszyn na torze przed zawodami to czas zacząć remonty.
Tak jest remonty w tym roku mam nadzieję, że ze stajni w Puszczykowie wyjedzie nie jeden a dwa motocykle wyścigowe.
Na razie plan minimum:
SKM 250 Plan 200% normy:
Promot CZ 250 i bardzo optymistyczny plan czyli WSK MW21:
OK. W ubiegły weekend wystartowaliśmy z pracami na początku zajęliśmy się tym co uległo uszkodzeniu.
Czyli cylindry, tłoki, wały.
Z cylindrami pojechaliśmy do Pana Marka Mostowego (dla tych, którzy nie znają go, to jest to legenda za życia jeśli chodzi o szlif cylindrów -40+ lat w zawodzie... i nie może narzekać na brak pracy). Wystarczył rzut oka na zatarte cylindry i była diagnoza:
za mało paliwa, do tego tego tłok nie taki jak powinien być.
Kilka zdjęć:
Tłoki -pierwszy z lewej to ten co był w SKMie jak go kupiłem, tłok przerabiany.. w sumie nie wiadomo od czego. W porównaniu do dwóch oryginalnych po prawej stronie to widać diametralne różnice. Nic dziwnego, że taki relatywnie masywny tłok puchł.
Nasza decyzja, zmieniamy tłok na kuty dobrany z katalogu, w tym tygodniu ma być do odbioru. Podobno były robione tłoki kute dedykowane do CZ 250, może ktoś z Was wie coś więcej na ten temat? Bardzo chętnie kupiłbym taki.
Cylindry, oba zatarte. Ten po lewej był w SKMie jak go kupiłem, ten po prawej w Promocie.
A tak wyglądają od środka, pierwszy SKM: PROMOT:
Generalnie różnice między cylindrami są też diametralne, spróbujemy z pomocą Pana Marka coś jeszcze z nich wykrzesać.
Plan jest taki, że zaczniemy od cylindra PROMOTA, wstawimy nową tuleję. Jest podyktowane tym, że jak dobrze się przyjrzycie to ktoś przesadził z oknami w cylindrze -szczególnie ssania. Są po prostu za duże a co za tym idzie powierzchni podtrzymującej pierścienie jest za mało. W związku z powyższym zamówiliśmy nową tuleje i damy ją do przerobienia pod kątem wyścigów.
Dużo zależy od nowego tłoka co zamówiliśmy, jeżeli nam się sprawdzi to zamierzamy podobnie potraktować kolejne cylindry w ten sam sposób.
Na koniec odwiedziliśmy zakład Pana Marka Olechowskiego czyli regeneracja wałów. Porównanie wałów, SKM standardowy i PROMOTa przystosowany do wyścigów:
Wał od SKMa nie wytrzymał drugiego treningu na Torze Poznań i się "posypał", korba jest do wymiany, ma przyjść z tuleją.
edit: typo
Jako, że termin następnych zawodów już jest i chcielibyśmy w tym roku mieć jeszcze trochę czasu na przetestowanie maszyn na torze przed zawodami to czas zacząć remonty.
Tak jest remonty w tym roku mam nadzieję, że ze stajni w Puszczykowie wyjedzie nie jeden a dwa motocykle wyścigowe.
Na razie plan minimum:
SKM 250 Plan 200% normy:
Promot CZ 250 i bardzo optymistyczny plan czyli WSK MW21:
OK. W ubiegły weekend wystartowaliśmy z pracami na początku zajęliśmy się tym co uległo uszkodzeniu.
Czyli cylindry, tłoki, wały.
Z cylindrami pojechaliśmy do Pana Marka Mostowego (dla tych, którzy nie znają go, to jest to legenda za życia jeśli chodzi o szlif cylindrów -40+ lat w zawodzie... i nie może narzekać na brak pracy). Wystarczył rzut oka na zatarte cylindry i była diagnoza:
za mało paliwa, do tego tego tłok nie taki jak powinien być.
Kilka zdjęć:
Tłoki -pierwszy z lewej to ten co był w SKMie jak go kupiłem, tłok przerabiany.. w sumie nie wiadomo od czego. W porównaniu do dwóch oryginalnych po prawej stronie to widać diametralne różnice. Nic dziwnego, że taki relatywnie masywny tłok puchł.
Nasza decyzja, zmieniamy tłok na kuty dobrany z katalogu, w tym tygodniu ma być do odbioru. Podobno były robione tłoki kute dedykowane do CZ 250, może ktoś z Was wie coś więcej na ten temat? Bardzo chętnie kupiłbym taki.
Cylindry, oba zatarte. Ten po lewej był w SKMie jak go kupiłem, ten po prawej w Promocie.
A tak wyglądają od środka, pierwszy SKM: PROMOT:
Generalnie różnice między cylindrami są też diametralne, spróbujemy z pomocą Pana Marka coś jeszcze z nich wykrzesać.
Plan jest taki, że zaczniemy od cylindra PROMOTA, wstawimy nową tuleję. Jest podyktowane tym, że jak dobrze się przyjrzycie to ktoś przesadził z oknami w cylindrze -szczególnie ssania. Są po prostu za duże a co za tym idzie powierzchni podtrzymującej pierścienie jest za mało. W związku z powyższym zamówiliśmy nową tuleje i damy ją do przerobienia pod kątem wyścigów.
Dużo zależy od nowego tłoka co zamówiliśmy, jeżeli nam się sprawdzi to zamierzamy podobnie potraktować kolejne cylindry w ten sam sposób.
Na koniec odwiedziliśmy zakład Pana Marka Olechowskiego czyli regeneracja wałów. Porównanie wałów, SKM standardowy i PROMOTa przystosowany do wyścigów:
Wał od SKMa nie wytrzymał drugiego treningu na Torze Poznań i się "posypał", korba jest do wymiany, ma przyjść z tuleją.
edit: typo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-01-18, 23:48 przez JueS, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Ładnie ten wał przegrzany jest
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Tuleji jest dość na pierścienie popatrz na Seby gar w MTX albo każdą nowoczesną konstrukcję wyścigową.... Wiseco robiło kute tłoki do CZ. Poza tym porównujesz gar od "starej" CZ z tą nowszą a to raczej nie ma sensu
Tutaj masz te tłoki http://www.czstuff.com/
http://www.vmxunlimited.com/cz-250-piston-kit/
Tutaj masz te tłoki http://www.czstuff.com/
http://www.vmxunlimited.com/cz-250-piston-kit/
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
@Matej: Ta przegrzana korba jest seryjna, moim skromnym zdaniem nigdy na niej SKM nie jeździł zawodowo. Aby polepszyć smarowanie Pan Marek Olechowski zasugerował by ją trochę przeszlifować na dole.
@Muciek: Tak ze 2mm między oknami. Jak P. Marek Mostowy mówi, że to mało to nie ma co się kłócić W latach wyścigów demoludów myślę, że przeszlifował tysiące(? setki na pewno) takich cylindrów od CZ 250.
Porównania mają sens, chociażby poglądowy
Dzięki za linki !
@Muciek: Tak ze 2mm między oknami. Jak P. Marek Mostowy mówi, że to mało to nie ma co się kłócić W latach wyścigów demoludów myślę, że przeszlifował tysiące(? setki na pewno) takich cylindrów od CZ 250.
Porównania mają sens, chociażby poglądowy
Dzięki za linki !
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Ten wał jest ewidentnie przegrzany. Wysoce prawdopodobne, że przez zastosowanie nieszczęsnej dyszy 115 zamiast 150.
- tazu
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-09-03, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Łódź kaliska
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
JueS, wrzuć jeszcze fotę cylindrów od strony króćca ssącego szczególnie tego Promota bo coś mi chodzi po głowie w tym temacie ale chce się upewnić...
Dwusuwy są bardzo zwodnicze - dobrze zrobiony motocykl na ubogiej mieszance idzie na gumę aż miło jest ładnych parę koni mocniejszy jednak co z tego gdy sam się zabija, mam kupę stopionych tłoków z takich przypadków. Cały pic w tym żeby tak dobrać rozmiary dyszy aby moto jechało znośnie i praktycznie na granicy zalewania - zakładasz dużą dyszę i jedziesz na prostą jakąś - na pierwszych trzech powiedzmy biegach, no dwóch nie poczujesz zalewania bo moto nie będzie obciążone bardzo - dopiero zapinając 4 bieg i odkręcając gaz na więcej jak 1/2 no może 2/3 poczujesz że się zaczyna dławić, nie wchodzić na wyższe obroty - wtedy dysza minimalnie w dół. Takie próby aż do momentu w którym zniknie zjawisko zalewania. Proponuję wszystkie próby robić na iglicy na środkowym rowku żeby można było jeszcze w momencie "polepszenia" przyspieszania pójść w górę ( w mieszankę bogatszą) aby mieć pewność że jak dasz dwa ząbki wzwyż to się przyleje. Dysza główna będzie działać dopiero od połowy mniej więcej obrotów. Na jałówce moto ustawione na bogato będzie się wkręcać idealnie - dopiero pod obciążeniem wyczuć można "bogatość" mieszanki. Również świeca nie powie nic jeśli nie przegonisz ładnych paru kółek sprzętem. Odnośnie oleju to 1:30 jak to mówią Panowie Weterani jest kompletną bzdurą w dobie dzisiejszych olejów do 2T (mówię o olejach klasy Panolin Race, Motul 800) Panolin zaleca nawet 1:80 co nie jest przesadą - ja, podpowiem wam adepci wyścigów że 1:50 jest w zupełności wystarczające i posiadające zapas. Bardziej skupcie się na dobraniu odpowiedniego składu mieszaki.
PS. Mamy drugą datę (na razie pół oficjalnie) wyściu w PL - 14 czerwca w Biłgoraju. Bez licencji, na tym co kto ma byle nie stwarzało zagrożenia dla innych. Więc szykować motóry.
Pozdro From Taz
JueS - czekam na foto
Dwusuwy są bardzo zwodnicze - dobrze zrobiony motocykl na ubogiej mieszance idzie na gumę aż miło jest ładnych parę koni mocniejszy jednak co z tego gdy sam się zabija, mam kupę stopionych tłoków z takich przypadków. Cały pic w tym żeby tak dobrać rozmiary dyszy aby moto jechało znośnie i praktycznie na granicy zalewania - zakładasz dużą dyszę i jedziesz na prostą jakąś - na pierwszych trzech powiedzmy biegach, no dwóch nie poczujesz zalewania bo moto nie będzie obciążone bardzo - dopiero zapinając 4 bieg i odkręcając gaz na więcej jak 1/2 no może 2/3 poczujesz że się zaczyna dławić, nie wchodzić na wyższe obroty - wtedy dysza minimalnie w dół. Takie próby aż do momentu w którym zniknie zjawisko zalewania. Proponuję wszystkie próby robić na iglicy na środkowym rowku żeby można było jeszcze w momencie "polepszenia" przyspieszania pójść w górę ( w mieszankę bogatszą) aby mieć pewność że jak dasz dwa ząbki wzwyż to się przyleje. Dysza główna będzie działać dopiero od połowy mniej więcej obrotów. Na jałówce moto ustawione na bogato będzie się wkręcać idealnie - dopiero pod obciążeniem wyczuć można "bogatość" mieszanki. Również świeca nie powie nic jeśli nie przegonisz ładnych paru kółek sprzętem. Odnośnie oleju to 1:30 jak to mówią Panowie Weterani jest kompletną bzdurą w dobie dzisiejszych olejów do 2T (mówię o olejach klasy Panolin Race, Motul 800) Panolin zaleca nawet 1:80 co nie jest przesadą - ja, podpowiem wam adepci wyścigów że 1:50 jest w zupełności wystarczające i posiadające zapas. Bardziej skupcie się na dobraniu odpowiedniego składu mieszaki.
PS. Mamy drugą datę (na razie pół oficjalnie) wyściu w PL - 14 czerwca w Biłgoraju. Bez licencji, na tym co kto ma byle nie stwarzało zagrożenia dla innych. Więc szykować motóry.
Pozdro From Taz
JueS - czekam na foto
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Promot na tym cylindrze zrobił mistrza polski. Gość od którego go kupiliśmy zamawiał ten cylinder od guru tuningu z tamtych lat. Wydech i gar były policzone jako zestaw. Co do dysz to temat już opisywany i znany. Co do tłoka to śmigam na takim jak miałeś na początku i to jest oryginalny tłok od CZ. Taki też był przed remontem silnika co nie znaczy, że nie warto zainwestować w kuty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Ps. Toruń też się zbroi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Tazu, co do cylindra od PROMOTa obecnie ma go Garry1, także nie mogę zrobić takich zdjęć ale pewnie do końca tygodnia będą.
Co do reszty to absolutnie się zgadzam, jak wyżej pisaliśmy to zabrakło nam czasu na testy i dotarcie sprzętu. Poszliśmy od razu na żywioł.
Seba, jest pewna ciekawa historia z zawodów z 2013, otóż wg jednego gościa (Garry może będzie pamiętał jak się nazywa bo dużo z nim rozmawiał)- to był jego silnik, poznał go po membranie, którą jak i cały silnik sam robił. Wspomina, że pożyczył go komuś z Łodzi te 20 lat temu i nie otrzymał z powrotem. Swoją drogą bardzo sympatyczny gościu, dużo nam podpowiedział i pomógł na zawodach.
PS. ładna bestia
Co do reszty to absolutnie się zgadzam, jak wyżej pisaliśmy to zabrakło nam czasu na testy i dotarcie sprzętu. Poszliśmy od razu na żywioł.
Seba, jest pewna ciekawa historia z zawodów z 2013, otóż wg jednego gościa (Garry może będzie pamiętał jak się nazywa bo dużo z nim rozmawiał)- to był jego silnik, poznał go po membranie, którą jak i cały silnik sam robił. Wspomina, że pożyczył go komuś z Łodzi te 20 lat temu i nie otrzymał z powrotem. Swoją drogą bardzo sympatyczny gościu, dużo nam podpowiedział i pomógł na zawodach.
PS. ładna bestia
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Wspomniany człowiek to Artur Wajda
Co do cylindra od promota, jest on strasznie niechlujnie wykonany. Pozaklejany jakimś klejem, okna niesymetryczne. Zobaczymy co powie na to p. Mostowy. Generalnie jak sam stwierdzil taka CZ była do szlifu po sesji treningowej...także trwałość troche słaba. Myślimy że lepiej jest zrobić trwalszy silnik niż bić się o każdy wyciśnięty z niego konik. Także w cylindrze z oknami bez przesady, chyba że troche więcej mniejszych
Co do cylindra od promota, jest on strasznie niechlujnie wykonany. Pozaklejany jakimś klejem, okna niesymetryczne. Zobaczymy co powie na to p. Mostowy. Generalnie jak sam stwierdzil taka CZ była do szlifu po sesji treningowej...także trwałość troche słaba. Myślimy że lepiej jest zrobić trwalszy silnik niż bić się o każdy wyciśnięty z niego konik. Także w cylindrze z oknami bez przesady, chyba że troche więcej mniejszych
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
A to możliwe bo to byli wtedy młodzi chłopacy ze 20 lat więc mogli coś pożyczyć i nie oddaćJueS pisze: Wspomina, że pożyczył go komuś z Łodzi te 20 lat temu i nie otrzymał z powrotem.
ps. DObrze mi się wdawało. Twoje dwie maszyny obok siebie i co ciekawe po tych samych zawodnikach (bracia). Po prawej dwa Metalexy 250, a w tyle SKMy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tazu
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-09-03, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Łódź kaliska
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Jeśli promot był na membranie to ilość okien ich ułożenie w żaden sposób nie są przesadzone - jak zobaczę go od dolotu to się upewnie. Do opowieści starych mistrzów - proponuję podchodzić z dużym dystansem;)
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Wyniki nie czcze gadanie ma dla mnie znaczenietazu pisze: Do opowieści starych mistrzów - proponuję podchodzić z dużym dystansem;)
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Wielkie dzięki za kolejne klimatyczne zdjęcie
Doszła tuleja, oraz korbowód. Odpowiednio tuleję zawiozłem do P. Mostowego a korbowód do P. Olechowskiego.
Myślę, że długo nie trzeba będzie czekać na efekty.
Doszła tuleja, oraz korbowód. Odpowiednio tuleję zawiozłem do P. Mostowego a korbowód do P. Olechowskiego.
Myślę, że długo nie trzeba będzie czekać na efekty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Update!
Wczoraj dostałem wały po regeneracj, na prawdę ekspresowo bo do zakładu zawiozłem 3 dni temui:
do SKMa i do PROMOTA
a tak wygląda korbowód po ostatnim wyścigu, końcówka od strony wału się zowalizowała
Idzie na ścianę hall of fame
Doszedł też nowy tłok, jest stanowczo lżejszy od poprzedniego. Plan jest taki by do tłoka dorobić odpowiednią tuleję i dalej ją wcisnąć w cylinder.
a na deser zdjęcia cylindra od PROMOTA
Wczoraj dostałem wały po regeneracj, na prawdę ekspresowo bo do zakładu zawiozłem 3 dni temui:
do SKMa i do PROMOTA
a tak wygląda korbowód po ostatnim wyścigu, końcówka od strony wału się zowalizowała
Idzie na ścianę hall of fame
Doszedł też nowy tłok, jest stanowczo lżejszy od poprzedniego. Plan jest taki by do tłoka dorobić odpowiednią tuleję i dalej ją wcisnąć w cylinder.
a na deser zdjęcia cylindra od PROMOTA
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Jues tłok wygląda konkretnie. Jakie są odchyłki w porównaniu z oryginałem ? Jeśli nie sprawiło by ci to problemu to jaka jest waga tego wossnera ?
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
1 mm niżej krawędź denka w porównaniu do serii, plus mnie wypukłe samo denko.
Płaszcz dłuższy o jakieś 2 mm, i jedyna wada to trochę za wąski płaszcz, w seryjnym cylindrze nie zakryje całych okien dolotowych...
Płaszcz dłuższy o jakieś 2 mm, i jedyna wada to trochę za wąski płaszcz, w seryjnym cylindrze nie zakryje całych okien dolotowych...
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Porównanie tłok co był w SKMie ~285g, nowy tłok ~215g.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Pierścienie 1mm w tym wossnerze? Ładnie się powinno wkręcać z tak lekkim tłokiem
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Tylko czy ten silniki nie będzie skakał przy różnicy wagi 1/4 ? Zamki wypadają tak samo ? Jeśli silnik po odpaleniu będzie zachowywał się znośnie to nic tylko kupować Wossnery
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości