Strona 4 z 5

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-02, 00:37
autor: guziec583
MajkelCIN pisze:Zużycie, które podałeś na poszczególne części kwalifikuje je do wymiany. Zabawa z tak zużytymi częściami, to podcieranie du.y szkłem.
Każdy robi jak uważa, Twój sprzęt, Twoje pieniądze.
I uważam ze trzeba je wymienić i je wymienię ( tarcze ,przekładki , sprężyny, dźwignia nasiskowa jak sie okaże ze powinna być prosta , podkładki zabezpieczające ,zaczep linki sprzęgła ) więc o co chodzi kolego ? ;-)
jannex pisze:W książce napraw mz ani słowa o moczeniu nie ma a o mz rozmawiamy.
Kolego Guziec, nie sprawdziłeś nic o co Cię prosiłem.
sprawdziłem tylko zabierak jest ok a tamto zapomniałem jutro sprawdzę i zdam relacje ;-)

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-02, 14:32
autor: MajkelCIN
guziec, źle odczytałeś mnie, o pieniądzach było do jannexa ;-) .

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-03, 19:37
autor: jannex
Jasne że tak, do wsk tylko Lux 10 do skrzyni.
A w imię postępu gotuję każdy tłok ;-)

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-03, 21:10
autor: guziec583
jannex tarczki wszystkie luźno wchodzą

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-03, 21:20
autor: jannex
A na powierzchni zabieraka są wyrobienia po tarczach?

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-11, 23:21
autor: guziec583
w pracach stoje narazie z braku czasu moze się zorganizuje wreszcie i kupie te części i trzeba to złożyć do kupy jak nie w tym tygodniu to moze w następnym . A tu taki news czekał na mnie pół roku i się doczekał ;-)

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-14, 12:59
autor: jannex
Jeszcze jedno. Te nowe linki do mz to porażka - są za długie i strasznie twarde. Przed założeniem musisz ją dokładnie nasmarować przez wlanie oleju do pancerza, inaczej klamka będzie pracowała opornie i strasznie twardo.

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-05-14, 20:39
autor: guziec583
ok dzięki będę miał to na uwadze ;-) jutro sprawdze jak chodzi ta linka bo nie sprawdzałem

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-09, 22:29
autor: guziec583
walcze ze sprzęgłem jest trop to ostatnia chyba rzecz która mi nei daje się przejechać . Problem polega w tym gdy dokręcę na max te nakrętki co na zdjęciu sprzęgła nie ma a kiedy naciskam klamkę czuć duży opór i linka jakby się rozciagała i do końca klamka nie wraca , lecz gdy poluzuję te śrubki tak do połowy sprzęgło chodzi i po naciśnięciu klamka
wraca ona na swoją pozycje no ale chyba tak nie mozę być na filmiku ze składania silnika gościu je dokręca może ktoś wie i miał taki przypadek ? czym moze to być spowodowane ?

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-10, 22:13
autor: MajkelCIN
Sprężyny są pod tymi śrubami?

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-11, 23:21
autor: guziec583
Tak sa ale nie pod srubami tylko pomydzy nimi schowane w tym pierscieniu sprzeglo juz zrobilem przyczyna byly za grube tarczki i brak podkladek zostalo teraz je wyregulowac jeszcze

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-16, 15:41
autor: Filip518
Footy dawaj! Śmiga juz etka? :P

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-22, 00:00
autor: guziec583
Dawno mnie nie było to powiem co nowego u mz wiec tako wpadły nowe fanty skromnie wiadomo :) z instalacja borykałem się ostatnio ale już wszystko gra lecz jeszcze brak ładowania obstawiam regiel , co do odpalania no to ostatnio jak zrobiłem instalacje sprzęgło było gicior można było się brać za odpalanie no to co zapłon do korekty i lecimy . Iskra jest to odpalamy a tutaj zdziwko paliwo nie dochodzi do cylindra czyli gaźnik przepchany bo paliwo leci normalnie z kranika no to go przeczyściłem i jak na złość zalewało ją a pływaka nie ruszałem , niestety walczyłem ile się dało ale ten chiński gaźnik co był zamontowany to takie chu*****o ze myślałem ze nim będę tam rzucał w następny dzień zmieniłem gaźnik na orginalny ( jakiś tam miałem ) zmieniłem jeszcze przepustnice tez na orginalną i ustawiłem lepiej zapłon ,wylałem te paliwo rozrobione z miksolem bo nie podobało mi się . Nowa mieszanka z porządnym olejem elfa jeszcze wymiana świecy na nową championa odpalam chodzi :D przejechałem pare km i nagle już przy domu coś stanęła myślę co już ku*** zadarłem tak szybko wystraszony cały zdejmuje głowice cylinder nie ma rys pierścienie całe myślę kich** jest , patrze na wał a on suchy najwidoczniej po tylu latach wszystko wyschło a nowa mieszanka nie zdążyła nasmarować tego tak przypuszczam . No i na tym etapie stoję że czekam do wtorku kupie pierścienie nowe bo stare to nie wiadomo co może z nimi się stać i założę to i polatam trochę jak złapie ochoty to zrobię ładowanie

aa ps patrzyłem to 2 szlif jest rys nie ma czyli polata

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-22, 00:18
autor: Muciek
Łożysko na korbie Ci się czasem nie zatarło?

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-22, 12:00
autor: guziec583
raczej chyba nie chodzi gładko bez problemu brak jest wyczuwalnych luzów góra dół . W czasie kiedy rozebrałem to to wał nie dał się poruszyć a korba normalnie chodziła . jakie moga byc skutki takiego zatarcia i po czym moge poznać że się zatarło ? lipa by było teraz silnik rozbierać i korbe zmieniać

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-06-25, 19:22
autor: Szczepan
Z pierścieniami uważaj, większość nowych to syf kompletny i przeważnie przez nie łapie tłok ;).

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-08-14, 01:02
autor: guziec583
Siema dawno nic nie pisałem mz stała nic przy niej nie grzebałem od tamtej pory bo nie było mnie w naszej kochanej polszy :evil:
Dzisiaj odpaliłem tego złomka gaźnik wstawiłem inny ale orginalny tez bo tamten do dupy coś był mz nie chciała na nim chodzić .
Lecz i ten nie taki ***zajeb***** nie trzyma wolnych na śrubki tez zbytnio nie reaguje jutro zobacze czy lewego powietrza nie łapie .Moze wina tez lezy na zapłonie? Moze ktoś jeszcze coś pomoże ? a tak wg ktos się zna na cdi ? chciałbym zrobić do mz bo ten zapłon to juz tak mnie wkurwi* tylko jakiś większy .

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-08-15, 18:32
autor: jannex
Ostatnie co mogę powiedzieć o zapłonie mz to to że jest awaryjny. A może chcesz ją sprzedać?

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-08-15, 21:05
autor: guziec583
wczoraj była na tablicy wkurzyła mnie strasznie bo nie moge za groma dojść czemu nie chce wolnych trzymać i słąbo wkręca się zapłon regulowany i nic i jeszcze łozysko na wale huczy albo na korbie na górze .Ale dostałem cynk na silnik od 251 i kupiłem cały silnik parę rzeczy w nim trzeba zrobic ale wiele lepszy niz mój więc nie sprzedaje zrobie ten silnik i miejmy nadzieje że wszystko bedzie cacy :)jutro wstawie zdj silnika

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-08-26, 13:33
autor: guziec583
witam
silnik ten co mialem kupić kupiłem za śmieszną kwotę :D Cały dzień w garażu i nowy silnik siedzi w ramie lecz i wszystko by było pięknie gdyby fakt że ten silnik nie ma 1 biegu . Sprawdzałem na stole to był lecz jak odpaliłem go i chciałem się przejechać to pod obciążeniem juz go niema zanczy coś tam zazębia czasem ale to na pare sekund . Tako to teraz nic juz nie huczy nie ma wibracji wał w tym silniku ***zajeb***** jak nówka ,sprężanie fest ( z 2 moge ruszyć bez problemu ) ale co to za robota jak 1 nie ma .Co robić chłopy ? jedyna opcja to chyba rozebranie dwóch z tamtego skrzynia starego a z tego reszta poskładać to wszystko zrobić kose silnik