Strona 5 z 6

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-20, 13:10
autor: Garry1
Seba, popatrz na te kute oryginalne tłoki, były chyba nawet lżejsze od tego Wossnera.
Poza tym w tamtej konfiguracji silnik generował bardzo nieprzyjemne drgania. Także lżejszy tłok może wyjść tylko na plus.

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-20, 15:24
autor: Sebastian440
Garry przyznam się szczerze, że z oryginalnymi tłokami kutymi CZ nigdy się nie spotkałem. Zawsze spotykałem się z tłokami o jebitym wzmocnieniu piasty sworznia ale takich jak mieliście nigdy nie widziałem. Jeśli wszystko będzie ok to jak najbardziej przeróbka godna polecania.

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 20:46
autor: JueS
Dzisiaj udało się kupić 2 tłoki kute, z epoki dedykowane CZ 250(!). Więcej info jak będę je miał w rękach, foty:
kute tłoki do CZ 250.JPG
kute tłoki do CZ 250 .JPG
op.jpg

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:08
autor: Garry1
:shock: no ładnie :D

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:10
autor: Muciek
1szy pierścień nie powinien być typu L? Na zdjęciu masz oba takie same, i te zawleczki bym wymienił na takie jak są w Wossnerze (bez "uszek")

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:12
autor: Garry1
Widać na foto że górny pierścień jest inny

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:16
autor: Muciek
Ten drugi wygląda jak by tylko nie miał wypiłowanego miejsca na zamek :-?

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:26
autor: qpa
Musiek nie szukaj dziury w cały to Wiseco a nie tłok od pana Władka z kuźni.

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:31
autor: Garry1
Powiększ pierwsze zdjęcie, ewidentnie widać pierścień typu L ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-23, 23:37
autor: Muciek
Chyba muszę kupić okulary :lol: Ciągle patrzyłem na ten niżej....

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 18:49
autor: JueS
Doszło kilka nowych rzeczy ;)
Wielkie dzięki za części! Jak ktoś ma coś jeszcze do CZ 250 (ewentualnie do CZ 175) na sprzedaż to pisać śmiało na PW lub maila.
CZ 250 części silnikowe.jpg
Jest kilka smaczków np: nowe fabrycznie kartery, tuleje, cylindry tuningowane, nowe tłoki z epoki, pierścieni cały karton. Kawałek owiewki.. prawdopodobnie od jednego z moich motocykli, świat jest mały ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 20:11
autor: pawelmosina
Piotrek co tam w tle stoi niebieskiego, nowy nabytek :D??

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 21:18
autor: Garry1
;D piękne "przydasie" :mrgreen:

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 21:48
autor: JueS
Ano, prosto z Czech CZ 175 1970r, w świetnym stanie, gotowa do jazdy. Jest jeszcze jedna podobna do wzięcia jakby co...;)
JueS CZ 175.jpg

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 22:16
autor: Muciek
Teraz możesz zrobić test co szybsze, ta CZ czy formuła WSK :-)

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 22:56
autor: Garry1
Trzeba się powoli rozglądać za jakimś dużym namiotem na padock :mrgreen:

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-29, 23:07
autor: tazu
To widzę że stajnia pęcznieje:D. Tą CZ to kupiłeś też do ganiania czy na zasadzie "bo się trafiła"? SKM'emem w Czechach nie poganiasz więc mniemam, że to w tą stronę zakup? Co tam za silnik siedzi? Seria czy jakiś żwawszy? To moto startowało w Brannie w zeszłym roku ale do mety nie dojechał - patrzyłeś co tam w silniku siedzi?

Pozdro from Taz

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-30, 11:48
autor: Sebastian440
Powoli robi się największa stajnia motocykli z KDL-u :)
Jeszcze kilka wyścigówek i może własne wyścigi zorganizujesz.

Re: JueS: SKM 008

: 2014-01-30, 16:23
autor: Muciek

Re: JueS: SKM 008

: 2014-02-01, 21:57
autor: JueS
Hehe słodzicie mi :D Są na pewno ludzie co mogą wystawić więcej sportowych motocykli.

Muciek, może wklej te zdjęcia w temacie to będzie dla potomnych ;)

Co do SKMa to postanowiliśmy część z cylindrów -szczególnie te, które były całe zafajdane klejem albo innym syfem -dać do piaskowania. Oto efekty:
SKM PROMOT CZ 250 cylinder po piaskowaniu 2.jpg
SKM PROMOT CZ 250 cylinder po piaskowaniu.jpg
Wrócił też jeden cylinder po przeszlifowaniu:
SKM PROMOT CZ 250 cylinder po szlifie .jpg
Generalnie cała sterta części silnikowych została przejrzana, posegregowana i wydana opinia: będą z tego 4 silniki :D

Co nasz czeka w najbliższym czasie, to zawiezienie kolejnych 2 wałów do sprawdzenia:
SKM PROMOT CZ 250 wały do sprawdzenia.jpg
Jeden z tych wałów wygląda jak nowy, ma nawet zachowane pieczątki na korbowodzie i przeciwciężarach.

Będzie trzeba dokupić chyba ze 2kg łożysk, rozejrzeć się za nowym przednim zawieszeniem i zacząć składać. Może w przyszłym tygodniu przyjdą tłoki ze stanów, itd..