Strona 1 z 2
Od zagłady ocalona
: 2015-05-22, 21:56
autor: majki
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-22, 22:14
autor: Mateusz WSK
Kolego wrzuć na coś innego normalnego foty bo pewnie za niedługo znikną.
Gdzie ją znalazłeś ? Fajna zdobycz. Nie znam się na dwuramówkach i WFM ale to pewnie coś w okolicy 56r
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-22, 22:20
autor: majki
Fakt,masz rację
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jutro to poprawię
Nikomu niepotrzebna gniła bidula w krzaczorach u gospodarza więc postanowiłem ratować:-)
Oczywiście za zgodą właściciela.Powiedział że poszuka kwitów ale nie bardzo w to wierzę.
Pozdrawiam
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-22, 22:33
autor: majki
Poprawione
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-22, 22:36
autor: majki
1
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-22, 23:18
autor: Texas Ranger
No stary, gratuluję i zazdroszczę! Wygląda na WFM-kę z 1955 r., jaki nr ramy? Ja podobną wyciągnąłem ze złomu, ale trochę bardziej niekompletna. Czy możesz odkręcić zbiornik paliwa i wrzucić fotkę jego mocowania do ramy????????????????????
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-23, 10:51
autor: majki
Kolego,dzisiaj wieczorem postaram się wrzucić fotkę o której mówisz i nr ramy
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-23, 23:39
autor: Texas Ranger
Czekam na zdjęcie, bardzo mi zależy.
![:papa:](./images/smilies/bye.gif)
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-05-24, 08:31
autor: daroohd
Fajny okaz będziesz miał się czym zająć.
Mam na sprzedaż koła do tego jak ktoś chętny niech pisze na priv.
Re: Od zagłady ocalona
: 2015-12-26, 00:48
autor: kamildawca
fajna mam podobną. numery silnika zgodne z ramą uratowana od szlifierki kontowej z 1956r .przednie mocowanie silnika zdążyli wyciąć
![:-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
musze wstawić z blacharzem nowe
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-14, 22:34
autor: gołąb83
Jak na moje oko to 55r. Ładna sztuka:)
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-17, 15:32
autor: skavinsky
już moja
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
kupiłem ją od kolegi majki na początku lata jak dobrze pamiętam i na ten moment wygląda tak
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
jeszcze nie skończona of course
![:)](./images/smilies/smile.gif)
do skończenia pozostaje podpięcie instalacji elektrycznej, stacyjka, ogólnie regeneracja przedniego zawieszenia
![:(](./images/smilies/sad.gif)
to kompletnie wyklucza jazdę bo niestety we wszystkie strony się wykrzywia po skręceniu
![:/](./images/smilies/confused.gif)
koszty poniosłem spore, stacyjka nie nadawała się do naprawy, przełącznik bakielitowy góra ok ale dół kompletnie rozsypany, założony cylinder właściwy, kupiłem zregenerowany gaźnik G16 z 1955 aby było z jednego kompletu, do założenia mam oryginalne szkło T+M (słońce typowe przy wcześnych M06, M05 i ostatnich M04) nie wiem co z wydechem bo mam lekko podgnieciony ale oryginał czy wymienić czy zostawić, kolanko coś nie pasuje chyba musze kupić od hartmana to długie jak M04 i najwyżej skrócę je troszkę. Kranik oryginał pordzewiały ale szczelny najważniejsze, robiłem w oryginał nie na perłę, gumy też oryginalne z epoki
Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/241/02df5fbbe5613219gen.jpg)
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-17, 15:43
autor: kuba063
Ładnie zrobiona, podoba mi się siedzenie!
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-17, 17:41
autor: Texas Ranger
Bardzo ładna, możesz zmierzyć średnicę szkła przedniej lampy i wrzucić jego zdjęcie?
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-17, 17:53
autor: kamildawca
bardzo ładnie zrobiona zapraszam do mnie na wfm z 56r moja będzie szara
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=73&t=22662
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-17, 20:36
autor: gołąb83
skavinsky pisze:już moja
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
kupiłem ją od kolegi majki na początku lata jak dobrze pamiętam i na ten moment wygląda tak
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
jeszcze nie skończona of course
![:)](./images/smilies/smile.gif)
do skończenia pozostaje podpięcie instalacji elektrycznej, stacyjka, ogólnie regeneracja przedniego zawieszenia
![:(](./images/smilies/sad.gif)
to kompletnie wyklucza jazdę bo niestety we wszystkie strony się wykrzywia po skręceniu
![:/](./images/smilies/confused.gif)
koszty poniosłem spore, stacyjka nie nadawała się do naprawy, przełącznik bakielitowy góra ok ale dół kompletnie rozsypany, założony cylinder właściwy, kupiłem zregenerowany gaźnik G16 z 1955 aby było z jednego kompletu, do założenia mam oryginalne szkło T+M (słońce typowe przy wcześnych M06, M05 i ostatnich M04) nie wiem co z wydechem bo mam lekko podgnieciony ale oryginał czy wymienić czy zostawić, kolanko coś nie pasuje chyba musze kupić od hartmana to długie jak M04 i najwyżej skrócę je troszkę. Kranik oryginał pordzewiały ale szczelny najważniejsze, robiłem w oryginał nie na perłę, gumy też oryginalne z epoki
Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/241/02df5fbbe5613219gen.jpg)
Ładna sztuka jaki masz nr. ramy bo ja teraz będę reanimował z 55r. o numerze ramy 14239
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-18, 12:34
autor: skavinsky
numer ramy chyba jak dobrze pamiętam koło 15 000
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-18, 19:58
autor: gołąb83
czyli moja ma tak wyglądać mniej - więcej jak Twoja:) PZD
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-18, 20:15
autor: krzysiek200
Najbardziej podobają mi się właśnie takie fumki z początku produkcji, te późniejsze już nie mają tego czegoś. Świetnie wyszło, gratuluje.
Re: Od zagłady ocalona
: 2016-01-18, 20:32
autor: kamildawca
skavinsky pisze:już moja
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
kupiłem ją od kolegi majki na początku lata jak dobrze pamiętam i na ten moment wygląda tak
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
jeszcze nie skończona of course
![:)](./images/smilies/smile.gif)
do skończenia pozostaje podpięcie instalacji elektrycznej, stacyjka, ogólnie regeneracja przedniego zawieszenia
![:(](./images/smilies/sad.gif)
to kompletnie wyklucza jazdę bo niestety we wszystkie strony się wykrzywia po skręceniu
![:/](./images/smilies/confused.gif)
koszty poniosłem spore, stacyjka nie nadawała się do naprawy, przełącznik bakielitowy góra ok ale dół kompletnie rozsypany, założony cylinder właściwy, kupiłem zregenerowany gaźnik G16 z 1955 aby było z jednego kompletu, do założenia mam oryginalne szkło T+M (słońce typowe przy wcześnych M06, M05 i ostatnich M04) nie wiem co z wydechem bo mam lekko podgnieciony ale oryginał czy wymienić czy zostawić, kolanko coś nie pasuje chyba musze kupić od hartmana to długie jak M04 i najwyżej skrócę je troszkę. Kranik oryginał pordzewiały ale szczelny najważniejsze, robiłem w oryginał nie na perłę, gumy też oryginalne z epoki
Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/241/02df5fbbe5613219gen.jpg)
możesz mi powiedzieć jakiej firmy łożyska zakładałeś ?
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)