Strona 1 z 1

: 2007-01-26, 22:30
autor: grzech7
Co do samego zawieszenia to żadnych informacji na razie nie posiadam natomiast mam w swoich zbiorach kierownice która mogła być ( podkreślam mogła być bo na zdjęciach tego dobrze nie widać ) montowana w tym motocyklu :

Obrazek

Obrazek

Dodatkowo posiadam jeszcze zakończenie gaźnika i tu powiem że musiał być zastosowany gaźnik o średnicy dolotu 24 mm gdyż ja posiadam 26 mm i jest za duża średnica zewnętrzna ( no chyba że było to jakoś obrobione )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co jeszcze z informacji o tym motocyklu / Wydaje sie że niema startera i odpalany był na tak zwany pych !! To są tylko moje domysły jednakże zdobyłem bardzo ciekawy kosz sprzęgłowy wraz z zębatką współpracującą na wale . Zobaczcie tylko :

Z tej strony wszystko wygląda normalnie

Obrazek

Lecz z tej już nie

Obrazek

Obrazek

no i zdjęcie zębatki

Obrazek

Widać od razu że zębatki są aluminiowe a w koszu sprzęgłowy brakuje zębów do współpracy z kołem od startera
Obrazek

no i jest wbita dodatkowa tuleja z brązu !!

Dodatkowo zamieszczam adres strony na fotosiku gdzie mam wrzucone wszystkie zdjęcia
http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php

Re: Sportowa SHL

: 2008-04-14, 23:27
autor: Sebastian440
Co do motocykli Shl w wersjii wyścigowej to stosowano również zębatki Aluminiowe na tylnym kole. Co do silnika to podejrzewam tu typowe przeróbki silnika jak to w motocyklach wyścigowych: duży stopień sprężania, wypełniacze, lejek, powiekszone kanały, ogólna polerka. Silniki od wyscigówek z silnikami W2B miały ok. 18 KM. Danych nie jestem dokładnie pewny ale czesto o nich właśnie się słyszy więc bardzo prawdopodobne, że to prawda.

Re: Sportowa SHL

: 2008-04-15, 14:43
autor: bing17
Moc wyścigowych 175 dochodziła do 21KM.

Re: Sportowa SHL

: 2008-04-15, 23:46
autor: Sebastian440
Zależnie od silnika W silnikach o mocy fabrycznej 15 KM bardzo możliwe. Ciekawi mnie zapłon tej shl-ki.