Hej, dzięki za odpowiedzi. Z dawnych lat pamiętam, że niektóre koła były nawet dociążane (standardowe fabryczne magneta). Dla mnie osobiście cięższe magneto jest odczuwalne i wzmacnia tzw. mocny dół obrotów w S01.
Pytam o to, ponieważ właśnie szukam "mocniejszego dołu".
Mam CDI, 3mm przed GMP, na świecy 0,5mm, stroboskopem sprawdzone. Dół słabiutki, trzeba ją wkręcić w obroty, żeby szło. Normalnie zawsze sobie radziłem, ale ten przypadek to ewenement.
Tak się zastanawiam nad tym odcinkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=tCKI-6znTzA
Zobaczcie od 21:20 - autor filmu ustawił zapłon 0,5mm przed GMP.
Czy ktoś testował mniejsze wartości tj. 2,0 / 1,0 / 0,5 mm przed GMP?
Chciałbym też zapytać o przerwę na świecy, jeśli instrukcja zaleca 0,4-0,6mm, to dlaczego 1mm miałby poprawić pracę?
To też spróbuję i opiszę rezultat.
Pozdrawiam