Strona 3 z 5

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-04, 14:05
autor: wujcio
no chodzi o denko tłoka jest to ta wypukła część.
daj foto jak wygląda teraz tłok w największym górnym położeniu.
Co do pierścieni to wkładasz je od góry do cylindra i mierzysz ile dziesiątych mm jest przerwy (robisz to szczelinomierzem)
Tłoka nie masz przypadkiem jakiegoś nie oryginalnego? Może jest źle zrobiony i jest przykładowo za niski?
Daj fotki tłoka dla porównania z tymi co są wyżej (Zdjęcie-0006) i pierścieni tak żeby było widać szparę w cylindrze.
Przed dotarciem pierścieni sprężanie powinno być minimum 0,6-0,7MPa

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-04, 18:43
autor: wojcio
Dołączam jeszcze parę fotek może się przydadzą. Teraz mam świecę f95 i tez nie chce zapalić <załamka> Pomóżcie

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-04, 18:46
autor: wojcio
Te drugie zdjęcie jest tłok w GMP. A co do pierścieni to w jednym tej szparki w cylindrze wg nie ma złącz się równo a w drugim jest 1 mm szparka. a jakie powinny być oryginalne wymiary tłoka ?

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-04, 20:10
autor: wojcio
Nie wiem czy to jest istotne ale gdy próbuję ją nadaremnie odpalić to paliwo wycieka z kolanka wydechu

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-04, 20:25
autor: wujcio
jak masz szparę na pierścieniu 1 mm to raczej taki pierścień nadaje się na złom.
szpara ma być parę dziesiątych (czyli tak żeby żyletka weszła ;)
poszperaj na forum jest link do książki załęskiego poczytaj i porównaj ze swoimi pomiarami

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-04, 22:01
autor: Savier
wujcio pisze: poszperaj na forum jest link do książki załęskiego poczytaj i porównaj ze swoimi pomiarami
http://www.wueska.pl/instrukcje/Naprawa ... SKa.pl.pdf

;-)

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 18:30
autor: wojcio
Dzięki. A ile kosztował by szlif cylindra? Bo jeśli szlif nowy tłok ze sklepu i pierścionki nie pomogą w odpaleniu motra to sprzedaję go

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 20:39
autor: wojcio
I czy warto jest jeszcze robić taki szlif cylindra w moim przypadku? Czy mi się to jeszcze opłacać wrzucać kolejne pieniądze w ten motor ? A co jeśli go zrobię a motor i tak nie odpali?

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 20:48
autor: Savier
wojcio pisze:I czy warto jest jeszcze robić taki szlif cylindra w moim przypadku? Czy mi się to jeszcze opłacać wrzucać kolejne pieniądze w ten motor ? A co jeśli go zrobię a motor i tak nie odpali?
Nie, nie warto, w Twoim przypadku najlepszym wyjściem będzie kupno roweru po remoncie silnika.

Nie ma tutaj po co obliczać czy się opłaca, czy nie - jak Ci nawet odpali to co będzie, kiedy w trasie nagle stanie? Zrób remont i jeździj ze spokojnym sumieniem. Jeżeli dręczy Cię awaryjność wueski to proponuję przerzucić się na coś innego.

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 20:55
autor: wojcio
On miał remont. W silniku ma 80% części nowych. A przykładowo jak dał bym wam fotki to moglibyście mi go wycenić ile mógłbym za nią wziąść ? Zaznaczam już teraz że złożyłem ją od każdej śrubki pomalowałem i w ponad połowie złożyłem plus tyle nowych części do silnika

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 22:06
autor: wojcio
Jak tłok jest w GMP to gdzie powinien się znajdować ten klin na czopie od strony stojana? w którym miejscu na czopie czy u góry czy z boku jakoś ?

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 23:27
autor: wojcio
Wie to ktoś ?

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-05, 23:39
autor: wujcio
z tego co pamiętam to raczej jest na górze.
Nawet na tej aukcji widać:
http://allegro.pl/wsk-175-wal-i1640395058.html

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-06, 15:27
autor: Savier
Pisz wszystko w jednym poście.

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-06, 19:30
autor: Irek.S.
W Książce obsługa i naprawa rysunek jest poszukaj skanów tam będzie.

Mam na kompie 2 książki i tego nie ma w garażu zostawiłem taką gdzie jest to dokładnie podane sprawdze i jutro napisze co i jak .
Z tego co pamiętam powinien być przesunięty w prawo (kierunek obrotów) o chyba 10-13 stopni ale nie jestem pewny sprawdze i napisze

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-06, 21:29
autor: wojcio
Ok czekam będę wdzięczny :) i jutro zamówię nowe pierścionki po pierwszym szlifie może one pomogą

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-29, 20:34
autor: wojcio
Jak prawidłowo zmierzyć kompresje manometrem ? Wkładam wyzerowany i wtedy kopnąć tylko raz i odczytać wynik czy kopać parę razy bez zerowania ? Proszę opiszcie mi to dokładnie jak prawidłowo zmierzyć bo już mam nowe pierścienie

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-29, 20:45
autor: Karlicek
Na nagrzanym silniku wkręcasz przyrząd, zerujesz i kopiesz bez zerowania na otwartej do oporu przepustnicy tak długo, aż po kolejnych kopnięciach ciśnienie przestanie wzrastać.

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-29, 23:43
autor: wojcio
ok. Ale w tym problem ze silnik nie może być nagrzany bo on wg nie odpala. Przeczytaj od początku wątek.

Re: Brak iskry na świecy, ale prąd jest

: 2011-06-29, 23:56
autor: irek
Na zimnym też zmierzysz. Wynik będzie trochę inny ale to nie powinna być bardzo duża różnica.