

Ja oddałem do tulejowania cylinder od WFM u mnie w Grudziądzu, kosztowalo mnie to 500 zl. Niestety silnik jeszcze nie złożony więc nie mogę nic napisać na temat jak sie sprawuje. Generalnie nawet nie idzie poznać, że cokolwiek było przy nim robione, dopiero jak się zmierzy średnicę:)zubr9471 pisze:Domyślam sie Borewicz, że przeprowadzałeś coś takiego ?
Wiesz, w kwestii oryginalności, to tego nie widać, ale ja właśnie chce mieć oryginalną pojemność i nie biore w ogóle innej opcji pod uwage. To tak samo, jakbyś miał 100 burków i jednego rasowca
Poza tym silnik 175 zasilany gaźnikiem G20 zamiast G26 i posiadający proporcjonalnie mniejszą powierzchnię chłodzenia (choć to akurat drobiazg) będzie się zachowywał inaczej. Logika każe domniemać, że np. nie osiągnie obrotów takich jak 150-tka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość