Strona 6 z 16

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-11-20, 14:50
autor: Savier
No a garbate kobuzy z 1978 roku? :D Może ktoś miał imieniny wtedy?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-11-20, 15:40
autor: Kermit
pokaze jak ten przod wyglada...dodam ze reszta ok zgodnosc nr itd rok 75

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-11-20, 16:24
autor: Savier
Cały przód jest nieoryginalny (z M06B3), ponieważ:
  • 1. lagi ruchome mają mocowania pod dolny błotnik,
    2. lagi nieruchome są zardzewiałe (powinien być chrom techniczny),
    3. lagi nieruchome są krótsze,
Sprawdź czy górne lagi nie mają stożka przy gwincie, wtedy będziesz miał pewność.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-11-20, 17:56
autor: Savier
Tak, półki są ok. Po prostu opuść lagę nieruchomą na moowaniu do półek i zobacz czy jest stożek na górze (będzie na pewno). Ciężko teraz o jakikolwiek przód do lelka w dobrym stanie, zazwyczaj są od S1 (pod dolny błotnik) albo oryginalne, ale zastane... :/
Masz blaszkę pod przedni hebel?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-11-20, 18:18
autor: Savier
lelek (1).JPG
lelek (4).JPG
lelek (50).JPG

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-12-29, 00:18
autor: Dario.G
naklejane emblematy oraz zamiast napisu Lelek kalkomanie..
Motocykl WSK M06 B3 Lelek
Ma ktos zdjecia Lelka z oryginalnymi zachowanymi kalkomaniami zamiast napisu?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2011-12-31, 21:59
autor: motonita
Czy moze tos mi pokazac czym rozni sie zawieszenie lelka od zawiesznia kosa?

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-01-01, 03:34
autor: Łukasz
motonita pisze:Czy moze tos mi pokazac czym rozni sie zawieszenie lelka od zawiesznia kosa?
Na pewno lagami ruchomymi, w Lelku, Bąku itd. są one chromowane a w kosie są aluminiowe o całkiem innym kształcie, gdzie indziej mocowanie pod błotnik itd. itp. :) . Różnią się też chyba średnicą lag nieruchomych, ale co do tego to pewien nie jestem ;-)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-01-01, 04:38
autor: motonita
zle napisałem

czym roznia sie polki

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-01-01, 12:33
autor: Johnny
Lagi nieruchome w Kosie mają 32mm, w Lelku, Bąku itd 31mm - to już wiesz jaka jest główna różnica :)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-01-01, 14:53
autor: motonita
to mnie troszeczke niepocieszyłes:)

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-02-19, 20:19
autor: szuba
Witam.Widzialem ze ktos juz sie pytal,ale odp nie widze,wiec dolaczam sie do pytania,Czy byly czarne lelki?? bo takiego posiadam,i niby orginlny lakier byl czarny,byla troche na czarno podmalowywana.ale innego koloru pod spodem nie widac??a stala kupe lat

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-02-19, 20:48
autor: Savier
Czy byly czarne lelki??
Nie. Z założenia w fabryce motocykl miał mieć "świeże" malowanie, czarne i niebrudzące były M06B3 i M21W2.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-02-19, 20:59
autor: Sebastian440
To czasem nie czarny lelek ? Widać nawet kalkomanię na czarnym boczku.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-03-26, 21:12
autor: Czeczen
nie było czarnych lelków. na zdjęciu które przedstawiłeś zbiornik nie jest "lelkowski"

ps: dziś się zarejestrowałem na forum. Oficjalne sprostowanie odnośnie opisu zdjęcia niebieskiego lelka z kierunkowskazami zamieszczonego na 1 stronie tego tematu. Ten motocykl nigdy nie był wystawiony na allegro. Należy do mnie . Mam więcej zdjęć przedstawiających go gdyż remontowałem go na pracę dyplomową w technikum.


zdjęcia w nie takiej kolejności jak chciałem ale to dopiero moje początki na forum
No więc od góry :
1. Motocykl po renowacji
2.prawa manetka z miejscem na mocowanie przełącznika do kierunkowskazów. Też tak macie u siebie?? Przy ramie nad prostownikiem widać przerywacz od kierunków mocowany na oryginalny gumowy pasek użyty także w pozostałych kilku miejscach mocowania instalacji elektrycznej . Też macie/mieliście przerywacz od kierunków u siebie?
3. oryginalny bak z chromowanym korkiem i śladami po gumach bocznych ( bez wąsów ) oraz śladem na środku po gumie z wizerunkiem Lublina. Gumy pozrywałem gdyż były sparciałe itp itd. Na zdjęciu też widać kierunkowskazy przednie. Z historii tego motocykla wiem że został przywieziony z kierunkowskazami ze ''składnicy" ( cytuje dziadka ) Kierunkowskazy zostały odkręcone z tego powodu że były ładne i szkoda było ich oberwać, zgubić itp itd... Czy wy wiecie coś o oryginalych kierunkowskazach w swoich lelkach?
Zdjęcia 4 i 5 . Ogólny widok motocykla po wyciągnięciu go z szopy i opłukaniu wodą.


W momencie kiedy wziąłem się za renowację brakowało wydechu. Miałem podstawę siedziska ze szczątkowymi fragmentami gąbki. Reszta została zjedzona przez myszy...
Dokupiłem wydech z osłonami, kolankiem i nakrętkami za 150 zł komplet. Zamocowałem wszystkie kierunkowskazy (te widoczne na zdjęciach plus dwa tylne które się nie zmieściły w kadrze). Dokupiłem pokrowiec siedzenia i gąbkę( nieoryginalne). Tapicer doszył ( przeszyte w "romb" ) do pokrowca siedzenia brązowy materiał imitujący skórę. Z tego samego materiału i też przeszyty w "romb" został wykonany pokrowiec na bak ( zastąpił oryginalną gumę). Dośc przyjemnie się prezentuje ten pomysł. Co jeszcze nie pasuje do oryginału:
- brak napisów na boczkach
- brak gum na baku
- brak "125" - plastikowej wstawki widocznej na boczku ( drugie foto od góry)



kopiuje zdjęcie z 1szej strony ( nie mam pojęcia kto rzekomo wystawił mojego lelka na aukcje) Więcej zdjęć motocykla po renowacji wstawię w najbliższym czasie

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-03-27, 19:57
autor: Marcin
Czeczen pisze:kopiuje zdjęcie z 1szej strony ( nie mam pojęcia kto rzekomo wystawił mojego lelka na aukcje) Więcej zdjęć motocykla po renowacji wstawię w najbliższym czasie
tak ten Lelek był wystawiony na allegro - śledziłem jego licytację - nie wiem kto kupił, ale udało mi się kupić od tego właściciela przednie zgarniacze teleskopów, których nie dało się kupić na allegro wtedy tak łatwo jak dziś .... sprzedał mi je, dlatego że w wyremontowanym Lelku zastosował harmonijki prawdopodobnie z simsona ( jak widać na zdjęciu ) a tych nie potrzebował - lecz zaczynam się zastanawiać, bo zdjęcie jakie otrzymałem odnośnie zgarniaczy jakie miałem kupić jest ten sam Lelek co Czeczen'a o co kaman ?
czyżby sprzedającym te zgarniacze byłbyś Ty Czeczen ?
a tak na marginesie patrząc na fotki po remoncie to trochę jest nie dopatrzeń jak: przednie koło zamocowane odwrotnie czyli wkład bębna hamulcowego powinien być po prawej str.( za cholerę nie wiem jak ci się to udało zrobić ale koło jest masakrycznie krzywe na zdjęciach - udało ci się tak jechać ? ), za krótka linka gazu no i te po piaskowane przednie lagi :roll:
1. fota zgarniaczy
2. foty z aukcji ...

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-03-28, 08:41
autor: Czeczen
Nikt go nie kupił bo nadal jest u mnie w garażu. Szczerze mówiąc to coś mi się przypomina że albo ja albo kumpel wystawił lelka na aukcje żeby sprawdzić czy padnie ciekawa cenowo oferta. Gum zgarniaczy mam kilka kompletów więc dość prawdopodobne że ci sprzedałem.

Co do zdjęć po remoncie. Koło i lagi zostały wstawione "na szybko" gdyż musiałem zrobić zdjęcia do pracy dyplomowej. Lagi są pomalowane jakimś sprayem a gumy (od MZ chyba) są założone tylko dlatego że mi spraya nie starczyło na górną część lagów

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-04-06, 20:30
autor: Kapiii
Biuro detektywistyczne WueSKa.pl jak zawsze czujne. Rutkowski jest mały.

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-04-12, 20:51
autor: szuba
Witam,wstawiam zdjecie orginalnego boczku z kalkomania od mojego lelka,mysle ze nie ktorym sie przyda,zniszczony przez czas ale orginal.
http://imageshack.us/photo/my-images/44 ... lelek.jpg/

Re: WSK M06B3 Lelek 125

: 2012-08-03, 09:24
autor: aneheli
Witajcie, odkopałem starego Lelka (1975), brakowało mu kilka części a kilka ma za dużo powoli sobie go robię i mam kilka pytań co do oryginalnego wyglądu, z tego co się rzuca w oczy od razu to nieoryginalne ligtbary, podwójne światło stop, sisy bar z mocowaniem wózka, siedzenie, przedni błotnik i tu pytanie czy lagi też? chyba kiepsko będzie wyglądało jak bym uciął uchwyty błotnika na lagach :/ czy ktoś z was ma jakieś spostrzeżenia? Jeszcze jedno pytanko, czy króćce od gaźników były różne? Zakupiłem jakiś i nie bardzo mi się z filtrem zgrywał.