WSK M06B3 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Jakub » 2011-01-08, 20:21

Mam pytanie wrócę do Wsk w kolorze Popielato-wiśniowym czy tego typu malowanie było częste czy tylko wyszło kilka sztuk .Prosiłbym o informacje
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Szczepan » 2011-01-09, 11:43

Były to prospektowe, i jakaś krótka seria w 72 roku.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Jakub » 2011-01-09, 12:49

Dzięki
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Jakub » 2011-02-21, 17:54

Mam jeszcze jedno pytanie czy był to identyczny wahacz jak u gazeli
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Szczepan » 2011-02-21, 19:40

Nie nie był to identyczny wachacz, podobny był tylko kształtem. Jest węższy w b3.
edit Źle sformułowałem sopi :)
Ostatnio zmieniony 2011-02-21, 19:51 przez Szczepan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: sopi220 » 2011-02-21, 19:44

węższy oczywiście w b3

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: xradusx » 2011-03-23, 17:45

Rozmowa przeniesiona z innego tematu Zbiornik ze zgrzewem 1975 szparunek złoty a zbiornik ze spawem niewidocznym 1976 szparunek biały



Edit: sprawa wyjaśniona widoczny zgrzew był efektem wypiaskowania zbiornika i pomalowania go bez zaszpachlowania zgrzewu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-03-25, 12:07 przez xradusx, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: sopi220 » 2011-03-24, 01:37

xradusx ten ze "zgrzewem" ma orginalny lakier?mam kilka garbatych baków i na żadnym nie widziałem takiego zgrzewu oprócz jednego który ma zdarty lakier do blachy

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: xradusx » 2011-03-24, 03:36

Nie na wierzchu jest nieoryginalny lakier ale pod spodem jest oryginalny cały motocykl był malowany ale na szczęście farba na farbę

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Agresives » 2011-03-24, 11:16

xradusx pisze:Mylisz się brat jest ze zgrzewem na wierzchu i ze spawem nie widocznym mam obydwa typy jak chcesz jutro wżuce ci fotki
Poprzyj swoją wypowiedź fotografiami zbiornika w org lakierze. Jak dla mnie 'łysy' zbiornik z widoczną na środku zgrzeiną który pokazałeś to jedna wielka ściema. Ale jeśli uważasz inaczej i chcesz podjąć dalszą konstruktywną dla tego tematu dyskusję to znajdź mi chociaż 5 motocykli z podobnymi zbiornikami w oryginale. Ja posiadałem bardzo wiele garbusek z różnych lat produkcji i piaskowałem już kilka garbatych zbiorników, ale nigdy nie spotkałem się ze zbiornikiem o którym piszesz w powyższym cytacie. Wszystkie posiadają na środku zgrzeinę a nie 'niewidoczny spaw'. Skoro spaw jest niewidoczny to skąd wiesz co jest pod fabryczną szpachlówką? Jedyne elementy spawane w garbatym zbiorniku to wlew paliwa, ucho mocujące tylne i gwint kranika. Jeśli masz chodź jeden zbiornik garbaty po piaskowaniu to jedyne spawy punktowe jakie zobaczysz to z przodu na połączeniu wytłoczek oraz z tyłu. Ale owe spawy służą jedynie do złapania wymiaru pod dalszy proces zgrzewania zbiornika w całość.

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Romano » 2011-03-24, 12:10

w mojej b3 szew wyszedł dopiero gdy piaskowałem zbiornik przed piaskowaniem , czyli orginał nie był widoczny tak że raczej pewne ze nie było dwóch rodzai

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Szczepan » 2011-03-24, 15:03

W drugim rodzaju wydaję mi się, że jest zaszpachlowane tak jak mówi Romano.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: xradusx » 2011-03-24, 19:47

Spoko Agresives ogólnie spotakałem się z czymś takim może z 2 razy dlatego też pytam. Na razie nie mam mozliwości wykonania fotek tego zbiornika. Czyli uważasz ze każdy garbaty zbiornik wypiaskowany będzie miał te wgłębienie tak i fabrycznie było to szpachlowane hm całkiem możliwe nie kłócę się a masz może zdjęcie wypiaskowanego takiego zbiornika na którym jest widoczne te wgłębienie?

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Tukan » 2011-03-24, 20:56

.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: sopi220 » 2011-03-24, 21:04

mój bez lakieru wygląda identycznie

Awatar użytkownika
Shoei
Posty: 195
Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
GG: 1233445
Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Shoei » 2011-03-24, 23:01

Piaskowałem zbiornik oryginalny lakier i nie miał zgrzewu po piachu nagle się pokazał. Wniosek Wszystkie maja zgrzewy bo jakoś musiały być robione a to ze nie widać tego to dlatego ze fabrycznie były szpachlowane.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: xradusx » 2011-03-25, 12:03

No i sprawa rozwiązana dzięki chłopaki hm tylko nie wiem dlaczego u nie pod farbą przebija w jednym miejscu oryginalna hm pewnie nie był dokładnie wypiaskowany. a spotkany na allegro kiedyś przeze mnie widocznie był nie szpachlowany. Dzięki chłopaki

EDIT: Zmieniłem pierwszy post ze zdjęciami żeby nie wprowadzał nikogo w błąd ale żeby wyjaśniał. Jak co mozna pierwszy post zostawić w celu późniejszych zapytań

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Savier » 2011-04-11, 15:40

Interesują mnie daty, w których zostały zmienione te elementy (w nawiasach podałem roczniki, w ktorych wg mnie "na oko" mogły nastąpić przejścia):
- stopka centralna z prostej na zagiętą (1977-1978)
- błotnik głęboki ze szparunkami na ten bez szparunków (1980)
- kolanko okrągłe na kwadratowe (1977-1978 [w mojej be trójce miałem kwadratowe zanim zostało pocięte - oryginalne?])
- tłumik na nakrętkę => na opaskę (1977-1978).

Z góry dziękuję za odpowiedź :). W tym temacie nie znalazłem pewnych informacji. W poście Węża jest niby napisane, kiedy to było, ale z uwagi na niepoprawne informacje (np. przednie mocowanie silnika pojedyncze było już w '83) wolę spytać ;-). Pozdr.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: Skinder » 2011-04-11, 16:28

Tylko mogę dodać, że 78r kolanko "kwadratowe" (popraw datę przy okazji). Tłumik od SHL (obejma) więc nieoryginalny, stopek centralnych nie było.

bojas
Posty: 4
Rejestracja: 2011-04-20, 15:32
GG: 0
Moje maszyny: Simson
Wsk 125
Lokalizacja: Luzino
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3

Post autor: bojas » 2011-05-01, 19:22

Witam.
Mam wske M06B3 1975r. i ma ona ramkę reflektora w kolorze całej lampy?
Czy takie rozwiązanie było stosowane w oryginale, czy to przeróbka ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości