stalker pisze:Witam wszystkich, i również chciałbym dołączyć się do dyskusji,
Na tą chwile jestem w trakcie odbudowy WSK 125 M06-Z2 1962r
W mojej Z2 pokrywa przedniego koła jest chromowana, kierownica posiada regulacje długości linek, dźwignia zmiany biegów chromowana, starter (kopka) składana chromowana, koła 19'' na pełnych bębnach.
Również odnośnie tego motocykla mam pytanie.
Czy widoczny na załączonym zdjęciu bagażnik był opcją dodatkową czy zapożyczony z innego motocykla
Również posiadam WSK 125 M06-Z 1959r
Pokrywa przedniego koła jest również chromowana, kierownica posiada regulacje długości linek, dźwignia zmiany biegów chromowana, starter (kopka) nie składana chromowana, na baku widnieje stare logo z białą podkładką, odnośnie kół są pomalowane również na biało, aczkolwiek ktoś przemalował je srebrną farbą i w miejscach gdzie odchodzi widoczna jest biała farba (zgodził bym się chromowanymi kołami jako opcja dodatkowa lub na rynek poza krajowy )koła 19'' na pełnych bębnach
Odnośnie bagażnika nie wiem.
Odnośnie zetki z 59. Niepamiętam z której to pozycji literaturowej, piszę z pamięci: " .... były też modele tańsze (w sensie nie elka tylko w ramach sprzedaży zetki) z malowanymi felgami i bez światła stop". Moje pytanie, czy te felgi w twoim egzemplarzu były białe, jak piszesz, czy w kolorze kremowym jak tło loga na baku?
Bardzo Cię Proszę wrzuć tutaj fotki. Niech baza zetki zwiększa swoją objętość. Szparunki sfotografuj.