Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
			
		
		
			- 
				
																			 Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
 WSK 125 B3
 WSK 125 B3 Bąk
 JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johnny » 2012-10-12, 14:07
			
			
			
			
			trollfireblade pisze:wlasnie stałem sie szczesliwym posiadaczem s1:) 1974r
nr ramy S01411413
nr silnika >121097< W2-RxS
Numer silnika ma raczej końcówkę W2-
BxS czyli silnik W2-B na 12V instalacji 

 - rocznik do '75 takie miał 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2012-10-12, 22:20
			
			
			
			
			Kapiii pisze:"nr silnika >121097< W2-RxS"
Pokaż fote.
nie moge w zaden sposób dodac jako załacznik
chyba to B ale jakies niedorobione
 Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
 
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2012-10-12, 22:29
			
			
			
			
			aha pomiedzy zębatką na kole a piastą koła mam plastikowy dysk, srednicy troche wiekszej od zebatki
podejzewam ze chroni piaste w przypadku jesli spadnie łancuch ale czy tak powinno byc?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
 M21W2 '76
 Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2012-10-12, 22:42
			
			
			
			
			To jest część pełnej osłony łańcucha.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2012-10-13, 14:07
			
			
			
			
			z tego co sie orientuje przy pełnych osłonach ten dysk powinien byc metalowy jak w gazeli, dzisiaj widziałem taki sam plastikowy w dudku z prototypowym przodem. Tam napewno nie było pełnej osłony
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
 M21W2 '76
 Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2012-10-13, 14:59
			
			
			
			
			U mnie w M21W2 1976 jest plastikowy. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2012-10-15, 20:44
			
			
			
			
			szykuje sie do odrestaurowania, motocykl juz prawie rozebrany. bede robił nową wiązke ale nie wiem do czego słuzy przełącznik na lampie i kontrolki (lucas). Co tam podłaczyc ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Kapiii							
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
 WSK MR16T
 WSK 2.66
 Promot NC125
 MTX 3-03
 SKM 250
- Lokalizacja: Toruń
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kapiii » 2012-10-15, 22:03
			
			
			
			
			Jak robisz na oryginał to załóż seryjną lampę. Kontrolki bodajże długie i kierunki.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2012-11-02, 15:53
			
			
			
			
			mam pewne watpliwosci co do tego czy to jest s1, załozony był normalny błotnik niski ale mam otwory w półce dolnej do przykrecenia blotnika. Na tabliczce mam wybite xs rok 74
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								glutek21							
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: glutek21 » 2012-11-02, 16:27
			
			
			
			
			Tak samo mam w Dudku, a raczej nikt tego nie zmieniał. Zapewne w fabryce pakowali co mieli..
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
	
				
		
		
			- 
				
								bing17							
- Posty: 363
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bing17 » 2013-01-18, 22:44
			
			
			
			
			Mógłby ktoś wstawić zdjęcie elementu ramy który rózni S1 od zwykłej M21W2 ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 marwo4
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marwo4 » 2013-02-06, 13:40
			
			
			
			
			Witam.Jestem nowym użytkownikiem tego forum i dołączam się do prośby o foto rzeczy które odróżniają ramę S1 od zwykłej 175.Nasuwa się też pytanie czy można i jak przerobić zwykłą ramę WSK 175 na S1?Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2013-02-12, 17:03
			
			
			
			
			jakoś sie rozglądam juz dłuższy czas i mało co się widzi S1 na allegro. Mimo że teoretycznie wyprodukowana duzo mniej niż s2 to o s2 jakby łatwiej. Może ktoś się orientuje z czego to wynika.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								JueS							
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JueS » 2013-02-14, 16:56
			
			
			
			
			s1 jest mniej bo są przerabiane na s2 

Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945  slaaneshad@o2.pl 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2013-02-15, 20:13
			
			
			
			
			JueS pisze:s1 jest mniej bo są przerabiane na s2 

 
dobrze ze swojej nie przerabiam bo za pare lat bedzie unikat
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 marwo4
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marwo4 » 2013-03-12, 11:08
			
			
			
			
			To pochwal się nią...pokaż...Wstaw foto.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2013-03-14, 12:59
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 trollfireblade
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
 WSK S1 74'
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trollfireblade » 2013-07-15, 22:42
			
			
			
			
			Mam zagwozdkę, otóż w mojej pieknej s1, której nikt nie chciał kupić mam dziwny wahacz otóż blacha na końcu whacza jest zdecydowanie szersza niż w innych wueskach. WTF?
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Marek.K							
- Posty: 301
- Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
- GG: 11491915
- Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
- Lokalizacja: Winda
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marek.K » 2013-07-16, 07:55
			
			
			
			
			bo wachacz jest jakiś dziwny, pokaż foto całego
			
									
									Pozdrawiam Marek.
Ekipa Północ
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości