WSK M21W2 Sport 2 - "S2"
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Zielinski w swojej publikacji pisze,ze model S1 byl produkowany od 73 roku do 75. Czy posiada ktos wiedze dotyczaca miesiaca poczatku i konca produkcji? Jakie to byly nr ram? Z jakim najnizszym i najwyzszym nr ramy spotaliscie sie w S1?
			
									
									''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
						- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
 WSK MR16T
 WSK 2.66
 Promot NC125
 MTX 3-03
 SKM 250
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
No ja nie mówiłem o tym zdjęciu Shoei, tylko o zdjęciu S2 podczas targów PEZETEL, bystre oko zobaczy, że moc to 14KM, czyli standardowa jednoska 175.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1971
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: . 
 www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
To nie zmienni faktu, że foto które pokazał Shoei i opis do niego jest bardzo prawdopodobne ponieważ to właśnie około roku 73' zaczęły wychodzić Triale z silnikami o pojemności 250cc. Silniki różniły się szczegółami w budowie a co najważniejsze praktycznie wymiary silnika pozostawały takie same. Nie wiem jak ze sprzęgłem takiej 250 ale można było rozwiązać to w bardzo prosty sposób przez dodanie podkładek, pod sprężyne centralna i dodatkową tarczę. Co do reszty motocykla to wygląda typowo jak s1-EX. Shoei masz może cały artykuł? Jeśli tak to może wrzucisz na forum bo ten prototyp to ciekawa sprawa.
			
									
									
						- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
 WSK MR16T
 WSK 2.66
 Promot NC125
 MTX 3-03
 SKM 250
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Ale opis raczej nie opisuje motocykla ze zdjęcia...
			
									
									
						- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
W najnowszym Automobiliście jest artykuł na temat WSK Trial 250. Jest tam też wspomniane o zastosowani tego silnika w motocyklach innych niż trialowe - niestety nie napisze dokładnie o co tam chodziło bo czytałem pobieżnie w saloniku prasowym 
			
									
									
						
- Marcin
- Moderator
- Posty: 427
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
 BARRON 125
 WFM M06
 M-72
- Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
kiedyś napisałem podobny temat dotyczący samych S1 ale nikt się nie udzielał wiec go zamknąłem, pisałem tam jakie różnice występowały rok po roku ( w moich egzemplarzach ), nie wiem który z kolegów ma S1 z 73r. - ciekawiłoby mnie np. nr ramy itp. - moje wspomnę są z 74 i 75r.marwsk pisze:Zielinski w swojej publikacji pisze,ze model S1 byl produkowany od 73 roku do 75. Czy posiada ktos wiedze dotyczaca miesiaca poczatku i konca produkcji? Jakie to byly nr ram? Z jakim najnizszym i najwyzszym nr ramy spotaliscie sie w S1?
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
 S1EX GB
 S1EX USA
 S1 EX Canada
 S2EX USA I inne
- Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
moja S1 jest z 73 w dodatku wersja exportowa jak wiekszosc z was wie  
			
						
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				jaceklezajsk
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-03-19, 20:22
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Koledzy mam pytanie. Czy spotkał się ktoś z Wsk S1 ze składanym siedzeniem jak w Dudku? Kupiłem Wsk podam dane z tabliczki znamionowej: rok pr.74, nr. ramy 1365851, nr. silnika 95732. Na tabliczce jest też XEX w miejscu gdzie u Dudków jest XS. Pod silnikiem jest osłona, rama ma uchwyty do składanego siedzenia i siedzenie jak w Dudku.Podnóżki kierowcy składane.Kierownica szeroka z poprzeczką. Pozdrawiam wszystkich, czekam na wieści czy ktoś się spotkał z taką Wską.
			
									
									
						- bing17
- Posty: 363
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Pokaż zdjęcia tej WSK z siedzeniem Dudka.
			
									
									
						- Marcin
- Moderator
- Posty: 427
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
 BARRON 125
 WFM M06
 M-72
- Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
to na pewno jest WSK DUDEK bo na tych tabliczkach od dudków tez jest wybite S1
			
									
									
						- 
				jaceklezajsk
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-03-19, 20:22
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Mam dwa Dudki i na żadnej tabliczce nie ma wybitej 1, mam też trzy sporty S 1 i każda ma bitą jedynkę na tabliczce znamionowej. Poza tym moja Wsk z 1974 r. ma szeroką kierownicę z poprzeczką, duży zbiornik i duże osłony jak w modelu M 21 W2. Puszki licznika i stacyjki metalowe, małe. Dudki przynajmniej te moje mają też na tabliczce bity symbol XS a ta Wsk ma symbol na tabliczce XEX.
			
									
									
						- Marcin
- Moderator
- Posty: 427
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
 BARRON 125
 WFM M06
 M-72
- Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
dobrze bybyło jakbys wrzucił fote.... trudno określić co to za model - bardzo mnie interesują te składane podnózki
			
									
									
						- korba222
- Posty: 106
- Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik Duży
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Proszę o ocene tej stacyjki. Czy to jest od sporta bo była w zwykłej wuesce z 84 roku. Jak powinien wyglądać kluczyk do takiej stacyjki. Zwykły kluczyk nie pasuje.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
To jest stacyjka od Charta, stosowana też w WSK Kraska a także w WSK B3, KOS z lat 1984-85.
			
									
									Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
						- 
				Radvarin
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-11-05, 16:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
no i stosowana w perkozach... jak nie masz kluczyka to możesz przełożyć wkładkę z kluczykiem od stacyjki z malucha, ja tak zrobiłem bo miałem wkładkę uszkodzoną i jest wszystko ok, wkładki niczym sie nie różnią...
ale mam nadzieję że masz resztę elementów stacyjki, tj: sprężynkę, trzy kuliki, takie miedziane blaszki i dolna pokrywke, bo bez tego stacyjka do niczego ci sie nie przyda...
			
									
									
						ale mam nadzieję że masz resztę elementów stacyjki, tj: sprężynkę, trzy kuliki, takie miedziane blaszki i dolna pokrywke, bo bez tego stacyjka do niczego ci sie nie przyda...
- Bercik
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
- GG: 9173472
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Takie stacyjki montowali tez w WSK z ostatnich lat produkcji. Mam 2 takie stacyjki (z rocznika '83 i '84). Jedna kompletna, a druga niestety wybrakowana. 

			
									
									Serio ? musze pokombinować bo u mnie tez kluczyka brak, ale wyszlifowałem zwykły klucz patentowy i jakos działajak nie masz kluczyka to możesz przełożyć wkładkę z kluczykiem od stacyjki z malucha, ja tak zrobiłem bo miałem wkładkę uszkodzoną i jest wszystko ok, wkładki niczym sie nie różnią...

Old VW Never Die They Just Get Lower !!!
						- 
				Radvarin
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-11-05, 16:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
tak serioBercik pisze: Serio ?
 , te wkładki maja identyczną budowę/konstrukcję, a do tego o ile sie nie myle to na kluczyku z wsk był napis FSM i na tym z malucha też jest FSM (przynajmniej u mnie) wiec wygląda jak oryginał ;]
 , te wkładki maja identyczną budowę/konstrukcję, a do tego o ile sie nie myle to na kluczyku z wsk był napis FSM i na tym z malucha też jest FSM (przynajmniej u mnie) wiec wygląda jak oryginał ;]- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Tak, ale tylko od starych modeli(pojedyńczy licznik, odpalanie gałką). Te nowsze mają już inny typ  Podejdzie też od Żuka.
 Podejdzie też od Żuka.
			
									
									 Podejdzie też od Żuka.
 Podejdzie też od Żuka.Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®
						
Ekipa Południe®
- 
				Fosiarz
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Czy może ktoś jest w stanie mi powiedzieć kilka wiarygodnych informacji odnośnie WSK M21 W2S1 (sport). Prosiłem o pomoc niektórych tu kolegów indywidualnie ale niestety bez odzewu:
1. Czy we wszystkich sportach (S1) osłona łańcucha była częściowa, jeśli tak to do czego i w jaki sposób była mocowana. Czy występowały S1 z pełną osłoną łańcucha ?
2. Czy w S1 kostka elektryczna była montowana na błotniku tylnym czy do filtra powietrza ?
3. Gdzie był i w jakiej formie zamontowany bezpiecznik ?
4. Czy manetki kierownicy pierwotnie były bardziej gładkie jak w "cywilnych" wsk-ach czy bardziej "agresywne" - sportowe - grubożebrowane ?
5. Czy puszka narzędziowa była tylko metalowa a jeśli nie to kiedy zmieniona ją na plastikową
6. Po czym poznać że sygnał dźwiękowy jest 12V jeśli z wierzchu nie ma żadnych oznaczeń ani nr katalogowych ?
7. czy osłony przednie cylindra były montowane we wszystkich S1 czy w jakiś tylko latach (seriach) ?
8. Czy stópka boczna była taka sama jak od S2 ?
Wszystkie te wątpliwości wynikają z tego iż posiadam M21W2S1 z 1974 roku który próbuję usilnie skompletować. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. Niezależnie od tego postuluję aby rozdzielić definitywnie tematy WSK S1 i WSK S2 ponieważ motocykle te znacznie się od siebie różnią i wrzucając wszystko do jednego "worka" robi się tu bałagan.
			
									
									
						1. Czy we wszystkich sportach (S1) osłona łańcucha była częściowa, jeśli tak to do czego i w jaki sposób była mocowana. Czy występowały S1 z pełną osłoną łańcucha ?
2. Czy w S1 kostka elektryczna była montowana na błotniku tylnym czy do filtra powietrza ?
3. Gdzie był i w jakiej formie zamontowany bezpiecznik ?
4. Czy manetki kierownicy pierwotnie były bardziej gładkie jak w "cywilnych" wsk-ach czy bardziej "agresywne" - sportowe - grubożebrowane ?
5. Czy puszka narzędziowa była tylko metalowa a jeśli nie to kiedy zmieniona ją na plastikową
6. Po czym poznać że sygnał dźwiękowy jest 12V jeśli z wierzchu nie ma żadnych oznaczeń ani nr katalogowych ?
7. czy osłony przednie cylindra były montowane we wszystkich S1 czy w jakiś tylko latach (seriach) ?
8. Czy stópka boczna była taka sama jak od S2 ?
Wszystkie te wątpliwości wynikają z tego iż posiadam M21W2S1 z 1974 roku który próbuję usilnie skompletować. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. Niezależnie od tego postuluję aby rozdzielić definitywnie tematy WSK S1 i WSK S2 ponieważ motocykle te znacznie się od siebie różnią i wrzucając wszystko do jednego "worka" robi się tu bałagan.
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Typ lakieru M21W2 S1
Witka  Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat typu lakieru,którym były malowane M21W2 Sport 1-chodzi o odcień żółci.Identyczny kolor posiada na swoim Sporcie kolega Mialczaki (zdjęcia z tematu będącego na forum):  http://www.wueska.pl/download/file.php?id=2147" target="_blank" target="_blank     Mam świadomość że dorobiony lakier może mi się nie udać i nawet delikatna zmiana odcienia będzie dla mnie zauważalna.Jeśli ktoś spotkał się z takim lakierem lub restaurował sprzęt do oryginalnej specyfikacji,proszę o informację -dzięki z góry
 Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat typu lakieru,którym były malowane M21W2 Sport 1-chodzi o odcień żółci.Identyczny kolor posiada na swoim Sporcie kolega Mialczaki (zdjęcia z tematu będącego na forum):  http://www.wueska.pl/download/file.php?id=2147" target="_blank" target="_blank     Mam świadomość że dorobiony lakier może mi się nie udać i nawet delikatna zmiana odcienia będzie dla mnie zauważalna.Jeśli ktoś spotkał się z takim lakierem lub restaurował sprzęt do oryginalnej specyfikacji,proszę o informację -dzięki z góry 
Cechy charakterystyczne dla danego modelu WSK omawiamy w tym dziale w odpowiednim temacie.
Żbiku.
			
									
									 Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat typu lakieru,którym były malowane M21W2 Sport 1-chodzi o odcień żółci.Identyczny kolor posiada na swoim Sporcie kolega Mialczaki (zdjęcia z tematu będącego na forum):  http://www.wueska.pl/download/file.php?id=2147" target="_blank" target="_blank     Mam świadomość że dorobiony lakier może mi się nie udać i nawet delikatna zmiana odcienia będzie dla mnie zauważalna.Jeśli ktoś spotkał się z takim lakierem lub restaurował sprzęt do oryginalnej specyfikacji,proszę o informację -dzięki z góry
 Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat typu lakieru,którym były malowane M21W2 Sport 1-chodzi o odcień żółci.Identyczny kolor posiada na swoim Sporcie kolega Mialczaki (zdjęcia z tematu będącego na forum):  http://www.wueska.pl/download/file.php?id=2147" target="_blank" target="_blank     Mam świadomość że dorobiony lakier może mi się nie udać i nawet delikatna zmiana odcienia będzie dla mnie zauważalna.Jeśli ktoś spotkał się z takim lakierem lub restaurował sprzęt do oryginalnej specyfikacji,proszę o informację -dzięki z góry 
Cechy charakterystyczne dla danego modelu WSK omawiamy w tym dziale w odpowiednim temacie.
Żbiku.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
						Ekipa Południe®

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: qpa i 16 gości











