WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
: 2007-01-12, 01:37
Motocykl WSK M21 W2 Sport ( później oznaczono S1 )
Dane ogólne
Typ motocykla: WSK 175 M21 W2 S1
Ciężar w stanie suchym w kg: 111
Dopuszczalna masa całkowita w kg: 160
Prędkość maksymalna: 100 km/h
Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 80 km/h: 3,8
Produkowany: Od 1973- 1975
Wyprodukowanych egzemplarzy: 8000 sztuk
Wymiary
Długość: 2000 mm
Rozstaw osi: 1320mm
Szerokość: 860 mm
Wysokość: 1080 mm
Podwozie
Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur
Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi
Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135
Rozmiar koła przedniego i ogumienie: 3,00x18”
Rozmiar koła tylniego i ogumienie; 3,00x18”
Silnik
Typ: W-2BxS/059-3
Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
Liczba i układ cylindra: Jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15*
Pojemność skokowa w cm3: 173,4
Średnica cylindra w mm: 61
Skok tłoka w mm: 61,0/59,5
Stopień sprężania: 9
Moc maksymalna w KM (kW): 15 (11,0)
Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6600 obr/min
Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm)
Prędkość obrotowa przy momęcie maksymalnym: 5700 obr/min
Smarowanie silnika: Mieszanka ze stosunkiem oleju do paliwa 1:30
Gaźnik: Pegaz GM 26 U
Zapłon: Bateryjny
Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed ZZ w mm: 3,9-4,1
Przerwa na przerywaczu przy maks. rozwarciu w mm: 0,2-0,3
Zalecana świeca zapłonowa: 240-260 lub F100
Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe
Skrzynka biegów: 4 biegowa
Zespół przeniesienia napędu: zblokowane z silnikiem
Przełożenia na poszczególnych biegach: I bieg 3,24 II bieg 3,18 III bieg 1,49 IV bieg 1,00
Smarowanie zespołów przeniesienia napędu: olejem, rozbryzgowo
Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu: 0,7 l
Zębatka zdawcza: 15 zębów
Zębatka odbiorcza: 45 zębów
Instalacja elektryczna
Źródło energii elek.: od 74r. stosowane były prądnice 6V/50W typu 3206
Prostownik: SPSs-1B/1-25-3
Akumulator kwasowy 6V: 3MA3
Lampa przednia:
-Żarówka światła głównego 12V-35/35W
-Żarówka światła postojowego 6V-4W
-Żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W
Lampa tylnia:
-Żarówka światła postojowego 6V-5W
-Żarówka światła ''stop'' 6V-15W lub 6V-21W
Sygnał dźwiękowy: SES 6V
Stacyjka: typu 70-16
Pojemności
Zbiornik paliwa l (dm3): 13
Teleskopy cm3: 90
Skrzynka biegów l (dm3): 0,7
Stosowana kolorystyka: Czerwień meksykańska i Yellow bahama
Cena ( z roku 1973 ) wynosiła: 14 200
Dane ogólne
Typ motocykla: WSK 175 M21 W2 S1
Ciężar w stanie suchym w kg: 111
Dopuszczalna masa całkowita w kg: 160
Prędkość maksymalna: 100 km/h
Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 80 km/h: 3,8
Produkowany: Od 1973- 1975
Wyprodukowanych egzemplarzy: 8000 sztuk
Wymiary
Długość: 2000 mm
Rozstaw osi: 1320mm
Szerokość: 860 mm
Wysokość: 1080 mm
Podwozie
Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur
Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi
Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135
Rozmiar koła przedniego i ogumienie: 3,00x18”
Rozmiar koła tylniego i ogumienie; 3,00x18”
Silnik
Typ: W-2BxS/059-3
Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
Liczba i układ cylindra: Jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15*
Pojemność skokowa w cm3: 173,4
Średnica cylindra w mm: 61
Skok tłoka w mm: 61,0/59,5
Stopień sprężania: 9
Moc maksymalna w KM (kW): 15 (11,0)
Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6600 obr/min
Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm)
Prędkość obrotowa przy momęcie maksymalnym: 5700 obr/min
Smarowanie silnika: Mieszanka ze stosunkiem oleju do paliwa 1:30
Gaźnik: Pegaz GM 26 U
Zapłon: Bateryjny
Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed ZZ w mm: 3,9-4,1
Przerwa na przerywaczu przy maks. rozwarciu w mm: 0,2-0,3
Zalecana świeca zapłonowa: 240-260 lub F100
Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe
Skrzynka biegów: 4 biegowa
Zespół przeniesienia napędu: zblokowane z silnikiem
Przełożenia na poszczególnych biegach: I bieg 3,24 II bieg 3,18 III bieg 1,49 IV bieg 1,00
Smarowanie zespołów przeniesienia napędu: olejem, rozbryzgowo
Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu: 0,7 l
Zębatka zdawcza: 15 zębów
Zębatka odbiorcza: 45 zębów
Instalacja elektryczna
Źródło energii elek.: od 74r. stosowane były prądnice 6V/50W typu 3206
Prostownik: SPSs-1B/1-25-3
Akumulator kwasowy 6V: 3MA3
Lampa przednia:
-Żarówka światła głównego 12V-35/35W
-Żarówka światła postojowego 6V-4W
-Żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W
Lampa tylnia:
-Żarówka światła postojowego 6V-5W
-Żarówka światła ''stop'' 6V-15W lub 6V-21W
Sygnał dźwiękowy: SES 6V
Stacyjka: typu 70-16
Pojemności
Zbiornik paliwa l (dm3): 13
Teleskopy cm3: 90
Skrzynka biegów l (dm3): 0,7
Stosowana kolorystyka: Czerwień meksykańska i Yellow bahama
Cena ( z roku 1973 ) wynosiła: 14 200