Podkładki dystansowe
: 2013-01-23, 00:39
Za cienkie ale można wypalic laserem z blachy "jedynki" i przejechać je na magnesówce.podkładki dystansujące skrzynię chyba za cieniutkie na laser?
Za cienkie ale można wypalic laserem z blachy "jedynki" i przejechać je na magnesówce.podkładki dystansujące skrzynię chyba za cieniutkie na laser?
Podkładki dystansowe do skrzyni muszą być utwardzone bo inaczej ruch obrotowy je "zje". Oryginały były po obróbce cieplnej szlifowane precyzyjnie na wymiar - ale tylko te grubsze.Alien pisze:Za cienkie ale można wypalic laserem z blachy "jedynki" i przejechać je na magnesówce.podkładki dystansujące skrzynię chyba za cieniutkie na laser?
Były oryginalne dystanse na wał, pod kosz sprzęgłowy, pod zabierak, pod wałek zdawczy i łożysko, pod wałek zdawczy i wałek główny - głównie wymieniłem silnik 125 ale kilka podkładek do 175 też się znajdzie - chociażby dekielek i przekładka do łożyska igiełkowego wałka zdawczegoAlien pisze:Oryginalne podkladki? A byly takowe?
Powolutku..temat zostal wydzieony i wyrwany z kontekstu. Ja wypowiadalem sie wylacznie na temat podkladek do 175 i wylacznie dystansujacych pod posredni i glowny. KropkaJohnny pisze:Były oryginalne dystanse na wał, pod kosz sprzęgłowy, pod zabierak, pod wałek zdawczy i łożysko, pod wałek zdawczy i wałek główny - głównie wymieniłem silnik 125 ale kilka podkładek do 175 też się znajdzie - chociażby dekielek i przekładka do łożyska igiełkowego wałka zdawczego