Strona 1 z 1
Dlaczego kierunkowskazy wolno i słabo migają ???????????????
: 2007-09-10, 10:09
autor: pyzdra0
WITAM
Dlaczego w mojej wsk wolno i słabo migają kierunkowskazy żarówki w kierunkowskazach są oryginalnej wartości czyli 6 V 21 W przerywacz kierunkowskazów 6 V 21 W. Akumulator 6 V ładowanie 6V prądnica 12 V 50 W. Bylbym bardzo wdzięczny za pomoc.
POZDRAWIAM
: 2007-09-10, 15:21
autor: ŻbiKu
Może masz kiczowaty przerywacz albo kable zaśniedziałe?
UZUPEŁNIJ PROFIL I PRZEDSTAW SIĘ W ODPOWIEDNIM DZIALE.
: 2007-09-10, 15:35
autor: Wojtek
Przerywacz 21W czy 2x21W? Powinien być 2x bo dwie żarówki się świecą.
: 2007-09-10, 15:48
autor: misiolek
może zepsuty przerywacz jak masz bimetal .... za wolno się nagrzewa
: 2007-09-10, 16:03
autor: marc1990
miałem to samo w simku i okazało sie ze prezerywacz jest juz wysłuzony
: 2007-09-10, 18:34
autor: Inżynier
ja w mz mam przerywacz od poldka kierunki mrugają jak należy no i jest wytrzymalszy, ale nie wiem czy da się go zamontować w WSK.
: 2007-09-10, 22:26
autor: Fenix
Jeśli masz WSK z 12 Voltową instalacją to pewnie zadziała nadajnik błysków z poldka (przerywacz kierunkowskazów). Ale pod napięciem 6V nie zadziała = próbowałem podobnego myku z nadajnikiem elektronicznym z cinkusia: nic nie wyszło!!
I jeszcze raz wychodzi potrzeba przebudowania instalacji na 12Volt = przy okazji ułatwia to zastosowanie współczesnych akcesoriów i dodatkowego wyposażenia.
[ Dodano: 2007-09-10, 22:34 ]
pyzdra0 pisze:WITAM
Dlaczego w mojej wsk wolno i słabo migają kierunkowskazy żarówki w kierunkowskazach są oryginalnej wartości czyli 6 V 21 W przerywacz kierunkowskazów 6 V 21 W. Akumulator 6 V ładowanie 6V prądnica 12 V 50 W.
Ty naprawdę masz 6Voltowy AQ a prądnicę 12V na ładowaniu? czy to tylko jakiś błąd?
A kierunki w wueskach będą zawsze pracowały z różną szybkością, bo brak przecież regulatora napięcia w isntalacji. To napięcie skacze w bardzo dużym zakresie i kierunki "latają" jak chcą (im szybsze obroty silnika, tym wyższe napięcie daje prądnica). Na spokojnych obrotach (na biegu jałowym silnika) kierunki migają bardzo wolno, ospale.
: 2007-09-10, 22:59
autor: ŻbiKu
Fenix pisze:napięcie skacze w bardzo dużym zakresie i kierunki "latają" jak chcą (im szybsze obroty silnika, tym wyższe napięcie daje prądnica). Na spokojnych obrotach (na biegu jałowym silnika) kierunki migają bardzo wolno, ospale.
Skąd ja to znam

Może jak będzie na zimę kapitał to zrobię 12V. Cewkę na 12V mam, pozostaje przelutować prądnice, zmienić AQ i żarówki, do tego kupić regler i szaaafa gra

Tak czy siak musze zmienić AQ do przyszłego sezonu, ponieważ to moje jest....a daj pan spokój, więcej jak 6,85V nie moge go naładować, a trzyma i tak Volty w zakresie 6-6,3V to trochę cienko, skoro napisane jest 7,25V (jeżdzę bez używania kierunków).
: 2007-09-10, 23:11
autor: Fenix
Ah wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i dzwonią zawory!
-...Tęgi ale WSKa nie ma zaworów..
I dlatego w oryginale, w tym wierszyku ostatnie zdanie brzmi przecież tak:
Ah wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i NIE dzwonią zawory! [/quote]
: 2007-09-10, 23:18
autor: ŻbiKu
Może i tak, tej wersji nie słyszałem
