Strona 1 z 1

Dlaczego kierunkowskazy wolno i słabo migają ???????????????

: 2007-09-10, 10:09
autor: pyzdra0
WITAM
Dlaczego w mojej wsk wolno i słabo migają kierunkowskazy żarówki w kierunkowskazach są oryginalnej wartości czyli 6 V 21 W przerywacz kierunkowskazów 6 V 21 W. Akumulator 6 V ładowanie 6V prądnica 12 V 50 W. Bylbym bardzo wdzięczny za pomoc.
POZDRAWIAM

: 2007-09-10, 15:21
autor: ŻbiKu
Może masz kiczowaty przerywacz albo kable zaśniedziałe?

UZUPEŁNIJ PROFIL I PRZEDSTAW SIĘ W ODPOWIEDNIM DZIALE.

: 2007-09-10, 15:35
autor: Wojtek
Przerywacz 21W czy 2x21W? Powinien być 2x bo dwie żarówki się świecą.

: 2007-09-10, 15:48
autor: misiolek
może zepsuty przerywacz jak masz bimetal .... za wolno się nagrzewa

: 2007-09-10, 16:03
autor: marc1990
miałem to samo w simku i okazało sie ze prezerywacz jest juz wysłuzony

: 2007-09-10, 18:34
autor: Inżynier
ja w mz mam przerywacz od poldka kierunki mrugają jak należy no i jest wytrzymalszy, ale nie wiem czy da się go zamontować w WSK.

: 2007-09-10, 22:26
autor: Fenix
Jeśli masz WSK z 12 Voltową instalacją to pewnie zadziała nadajnik błysków z poldka (przerywacz kierunkowskazów). Ale pod napięciem 6V nie zadziała = próbowałem podobnego myku z nadajnikiem elektronicznym z cinkusia: nic nie wyszło!!
I jeszcze raz wychodzi potrzeba przebudowania instalacji na 12Volt = przy okazji ułatwia to zastosowanie współczesnych akcesoriów i dodatkowego wyposażenia.

[ Dodano: 2007-09-10, 22:34 ]
pyzdra0 pisze:WITAM
Dlaczego w mojej wsk wolno i słabo migają kierunkowskazy żarówki w kierunkowskazach są oryginalnej wartości czyli 6 V 21 W przerywacz kierunkowskazów 6 V 21 W. Akumulator 6 V ładowanie 6V prądnica 12 V 50 W.
Ty naprawdę masz 6Voltowy AQ a prądnicę 12V na ładowaniu? czy to tylko jakiś błąd?
A kierunki w wueskach będą zawsze pracowały z różną szybkością, bo brak przecież regulatora napięcia w isntalacji. To napięcie skacze w bardzo dużym zakresie i kierunki "latają" jak chcą (im szybsze obroty silnika, tym wyższe napięcie daje prądnica). Na spokojnych obrotach (na biegu jałowym silnika) kierunki migają bardzo wolno, ospale.

: 2007-09-10, 22:59
autor: ŻbiKu
Fenix pisze:napięcie skacze w bardzo dużym zakresie i kierunki "latają" jak chcą (im szybsze obroty silnika, tym wyższe napięcie daje prądnica). Na spokojnych obrotach (na biegu jałowym silnika) kierunki migają bardzo wolno, ospale.
Skąd ja to znam :-/ Może jak będzie na zimę kapitał to zrobię 12V. Cewkę na 12V mam, pozostaje przelutować prądnice, zmienić AQ i żarówki, do tego kupić regler i szaaafa gra :D Tak czy siak musze zmienić AQ do przyszłego sezonu, ponieważ to moje jest....a daj pan spokój, więcej jak 6,85V nie moge go naładować, a trzyma i tak Volty w zakresie 6-6,3V to trochę cienko, skoro napisane jest 7,25V (jeżdzę bez używania kierunków).

: 2007-09-10, 23:11
autor: Fenix
Ah wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i dzwonią zawory!
-...Tęgi ale WSKa nie ma zaworów..
I dlatego w oryginale, w tym wierszyku ostatnie zdanie brzmi przecież tak:
Ah wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i NIE dzwonią zawory! [/quote]

: 2007-09-10, 23:18
autor: ŻbiKu
Może i tak, tej wersji nie słyszałem :P