Współcześnie produkowane części

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Wojtek » 2010-03-24, 00:48

Zaryzykuj pytanie czy to co on sprzedaje jest faktycznie tym samym produktem, który można kupić na allegro za pół ceny :) Tak chwalicie właściciela że pewnie odpowie na to pytanie.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Alien » 2010-03-24, 19:41

Ale Wacek się nie kryje z tym że część rzeczy ma od chinoli bo co w tym złego skoro nikt inny tego nie produkuje - a wiadomo ze sklep który ma siedzibę musi mieć jakąś marże na towarze. Wacek jest naprawdę eleganckim gościem, wiem to po swoich zakupach - ale niestety jego pracownicy słabo ogarniają temat i z tego wynikają chyba wszystkie problemy. Taki np. zardzewiały sworzeń, o ile dobrze Wojtku pamiętam :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Stary » 2010-03-24, 19:43

Kamil pisze:nie chodzi mi to to czy chińskie czy nie chińskie, bo jak i większość części jest produkowane w chinach i tych innych krajach, chodzi mi po prostu o opinie użytkownika, jak motocykl na tym pracuje, czy sie niewyciera, czy gwinty ładnie trzymają itd.
No a co Ty wymagasz od gaźnika za 70zł? Wiadomo, że dwa sezony i do wywalenia. Lepszy taki niż totalnie zajechany oryginalny G20. Chcesz niezniszczalny gaźnik to sobie kup za jakieś 200 funtów Amala pre-monoblocka z mocowaniem jak G20.

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 197
Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
GG: 8246388
Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Kamil » 2010-03-24, 20:48

Te wszystkie posty wyżej są zbędne, ja pytałem tylko jak się sprawują, użytkowników którzy je mają, właśnie o to chodzi co się w nich psuje, gdzie jest ich słaby punkt. Jak na razie nie widzę konkretów. Tyle że on może pochodzić 2 sezony to moża wywnioskować ze stereotypu o nowo produkowanych częściach. Chodzi mi o konkretne przypadki, wrażenia użytkownika który zastosował takowy. Co się konkretnie psuje ??? jeżeli nikt nie kupywał lub nie widział tego wątku to trudno kupię ze SD i sam przetestuje. :-D

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Alien » 2010-03-24, 21:27

Kamil zmartwie Cię, wielkiego wyboru nie masz - za nówkę z PRL zapłacisz tyle co za kilka made in tajwan, moim zdaniem nie warto. Najważniejsze jest to że w nowym gaźniku układ gardziel-przepustnica jest spasowany. I osobiście nie przepłacałbym w SD bo wielkich cudów tam nie będzie. Ja o korbowód też się pytałem - w końcu musiałem sam kupić żeby go sprawdzić, mimo że niektóry go mieli.

Kermit

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Kermit » 2010-03-24, 21:30

Kupiłem taki gaźnik z allegro oczywiście najtańszy ale dużo jeszcze nia nim nie jezdziłem. Jak jest zimny to cały czas tryska paliwo z tego otworu komory pływakowej do przelewania, jak się rozgrzeje to chyba przestaje ale nie pamietam, tak to chyba nawet dobrze działa chociaż ja nie poczułem różnicy jak zmieniłem ze starego na nowy. Jutro powinienem odpalić któryś z silników to włoże do niego ten gaźnik i postaram się go ustawić. Napisze jak będzie się sprawował i nagram jakiś filmik jak będziesz chciał.

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 197
Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
GG: 8246388
Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Kamil » 2010-03-24, 21:40

I o to właśnie chodzi konkretne przypadki, jak nie robi Ci to większego problemu to zapodaj filmik, mniej więcej zobaczymy jak się zachowuje, wiadomo duży wpływ ma na to regulacja. ;-) Ale jednak... Proszę o jeszcze więcej opinii, może to jest po prostu ich problem :/ , zobaczymy ... :)

kuszman
Posty: 33
Rejestracja: 2008-10-02, 15:59
GG: 1046705
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: kuszman » 2010-03-24, 23:51

Mam takie nowe cudo. Jak go założyłem prosto z pudełka to ciekł całkiem jak oryginał z epoki :) Małe usprawnienie przy pomocy podkładek miedzianych i śmiga jak się patrzy.

Awatar użytkownika
tomasz87
Posty: 186
Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
Moje maszyny: m06-1 1959
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: tomasz87 » 2010-03-25, 00:58

Ja też mam ten nowy gaźnik tylko ze sklepu. I przyczepiłbym się do opiłków po obróbce w gaźniku no i jak kolega napisał cieknie z łączenia komora-gaźnik. Ale to pierdoły a gaźnik da się wyregulować i maszyna chodzi ok.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: jannex » 2010-03-25, 20:48

Nie cieknie spod śruby tylko wystarczy wywalić oring gumowy spod śruby dyszy i dobrze dokręcić nakrętkę odstojnika. Zaworek komory pływakowej niestety jest niedokładnie wykonany i albo się zacina i nie przelewa gaźnika albo non stop leje przez otwór przelewowy. Więcej grzechów nie pamiętam - silnik pięknie pracuje na nim, trzyma równiutkie obroty i nie gubi ustawień. Bierz najtańszy jaki znajdziesz bo to wsio jedno. Wg mnie warto zainwestować.

Awatar użytkownika
piotrek7533
Posty: 286
Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
GG: 8916094
Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI
Lokalizacja: Jarosław\Mielec
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: piotrek7533 » 2010-03-27, 08:58

Kupiłem taki gaźnik to się zacinała pompka trochę ciekło mimo że wyjmowałem oring i WSK-a słabsza się zrobiła czułem jak bym jechał komarem.Po tym założyłem stary org wytłuczony gaźnik i chodzi o niebo lepiej.

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: yahoo » 2010-04-04, 11:48

Panowie, w ramach wątku mam pytanko.

Łożysko igiełkowe trybu zdawczego do WSK 175 dostępne na stronie SD to rzecz "z epoki" czy współczesna? Jeżeli współczesna - to czy warto? Dzięki za info.
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: irek » 2010-04-05, 11:48

Raczej współczesna. Pewności jednak żadnej nie mam. Ja założyłem to łożysko jakiś rok temu, może więcej i nie ma na co narzekać. Działa jak trzeba.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: yahoo » 2010-04-06, 19:40

puma pisze:Raczej współczesna. Pewności jednak żadnej nie mam. Ja założyłem to łożysko jakiś rok temu, może więcej i nie ma na co narzekać. Działa jak trzeba.
Dzięki za info. Zamówiłem. Jak dotrze do piątku to może w weekend uda mi się podkładać piec :)
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: 1angel » 2010-06-09, 15:10

Ostatnio miałem możliwość obcowania z wałem korbowym obecnej produkcji do M06B3 chodzi o model bez blach , jednolity gdyż zamawiałem go znajomemu z allegro . Znaczącą różnicą jest masa 4,75kg w porównaniu do standardowego 2,75kg już może odstraszyć . Jak tylko będę wiedział jak się sprawuje w praktyce dam znać .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: irek » 2010-06-09, 18:45

Ja do swojego silnika kupiłem też wał z nowej produkcji. Ale ma mniej więcej podobną wagę co oryginał. Choć nie ważyłem więc dokładnie nie wiem. Mowa oczywiście o WSK 175.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Wężu » 2010-06-29, 09:56

Kupował ktoś nowe, współczesne korbowody? Np. ten: http://allegro.pl/item1083448869_wsk_12 ... bowod.html Jak jest z jakością wykonania i trwałością produktu? Ew. co powiecie o tych wałach? http://allegro.pl/item1089074112_wsk_12 ... _nowe.html
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: yahoo » 2010-06-29, 14:35

To ja znowu:

tylne lampy SHL M11, Junak i co tam jeszcze - przykładowo takie: http://www.allegro.pl/item1083464311_ju ... tylna.html

Warte to coś? Mocno odbiegają od oryginału? Oryginał w dobrym stanie raczej ciężko dorwać...

dzięki
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Wężu » 2010-06-29, 15:48

Miałem je w ręce, nie licząc braku napisu made in Poland itd. to wyglądają tak samo, są ciemniejsze, ale wiadomo oryginały potraciły przez te lata swój pierwotny kolor.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Chota
Posty: 185
Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
Moje maszyny: Kilka
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Chota » 2010-06-29, 17:22

Wężu pisze:Kupował ktoś nowe, współczesne korbowody? Np. ten: http://allegro.pl/item1083448869_wsk_12 ... bowod.html Jak jest z jakością wykonania i trwałością produktu? Ew. co powiecie o tych wałach? http://allegro.pl/item1089074112_wsk_12 ... _nowe.html
Jeśli z drugiej strony pisze CKR to mam taki i cała okolica na takich śmiga, ja mam niecały tysiąc na blacie i nie ma różnicy czy był nowy czy teraz... brat zrobił na takim ponad 8 tyś i dalej jeździ ale już jest luz i to nie mały, inny znajomy w 2 sezony zrobił około siedmiu tysięcy kilometrów i jeszcze jakoś sie tacza. Więc szału nie ma ale najgorzej też nie jest ;)
Polish motorcycles never die !!!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości