Strona 1 z 1
ETZ 301
: 2007-01-08, 21:23
autor: luk@sz
Niedawno Kolega paweł którego niektórzy znają ze starego forum, kupił sobie mz.Dał za nią 170zł
![:shock:](./images/smilies/omg.gif)
gościu który ja sprzedawał myślał ze się skrzynia rozleciała bo silnikiem nie szło ruszyć.Paweł ja kupił i zaraz w ten sam dzien rozkręciliśmy ją i okazało sie ze winne jest zabezpiezenie na simering (od strony sprzegła)wyleciało bo było żle załozone i zbokowało tryby.Po za tym zabezpieczeniem wszystko grało.Kiedy ściagliśny cylinder okazało sie że jeden pierćcien jest pęknięty. pojechaliśmy do sklepu kupilismy od 251 i co? nijak nie pasuje. zawozimy pierścienie do sklepu i mówimy ze średnica na cylindrze jst 75,5mm a nie 69mm.Gosciu zdziwiony patrzy sie na nas i mówi ze on z taka średnicą w etz sie jeszcze nie spotkał. Przyjeżdżamy do domu patrzymy w neta i wtyszło na to ze to etz 301 a nie 251.wsadziliśmy na jednym pierścionku i śmiga
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
teraz czeka na malowanie (i na drugi pierśćień).
: 2007-01-08, 21:27
autor: Firewall
Całkiem możliwe, że to ETZ 301 choć bardziej prawdopodobne że 251 przerobione na 301. Są 2 możliwości albo gościu wstawił orginalny gar z tłokiem od 301 albo przeszlifował cylinder 250 na 291 ccm i dopasował tłok
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zobacz ile zostało jeszcze materiału w tuleji, jak mało tzn. że to gar od 251 tylko przeszlifowany
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 2007-01-08, 21:57
autor: luk@sz
tojest napewno wersja eksportowa bo jest przywiezona z anglii.A raczej jest gar z tłokiem od 301 bo nie widać sladu szlifu.
I teraz mamy problem zebi dostać pierścień od 301
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
: 2007-01-08, 22:08
autor: Firewall
: 2007-01-08, 22:28
autor: luk@sz
temu gościowi z allegro juz dawno napisałem i naodpisał jednym słowem ,,NIE"
i dzięki za adres tej firmu moze tam cos wygrzebiemy :->
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 2007-01-09, 00:10
autor: Tig8
Heh , od niedawna almot produkuje tłoki nadwymiarowe do ETZ 250/251 o średnicy takiej jak miały 300/301
![:)](./images/smilies/smile.gif)
żadna nowość
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 2007-01-09, 16:44
autor: luk@sz
Tig8 pisze:Heh , od niedawna almot produkuje tłoki nadwymiarowe do ETZ 250/251 o średnicy takiej jak miały 300/301
![:)](./images/smilies/smile.gif)
żadna nowość
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
tłoki nadwymiarowe do etz 250/251?
![:shock:](./images/smilies/omg.gif)
o średnicy takiej jak 301? nie bardzo rozumiem jaki sens miał ten post
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
: 2007-01-09, 21:03
autor: Tig8
Tak , o średnicy takiej jak w 301 . Cena to jakieś 70 - 90 zł za kompletny tłok
![:)](./images/smilies/smile.gif)
: 2007-01-09, 21:58
autor: luk@sz
tak tylko mi chodzi o samepierścienie a nie o tłok
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 2007-01-10, 00:23
autor: ŻbiKu
Mają pierścienie do trzysetki
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A sam link przyda się bo Almot słyszałem porządna firma, dobre tłoki robią a jakoś nazwa mi wypadła wcześniej.
: 2007-05-03, 19:09
autor: Zakor
Witam sam mam etkę tylko że 250 i z tego co wiem to u mnie można kupić pierścienie do etki 301 ale tylko nominalne jak coś to sie przejde i spytam.
Ale wiem że tak jak etki 250 i 251 (to prawie tan sam silnik) miały 3 pierścienie sprawdziłem to u siebie podczas remontu.
Pozdrawiam
: 2007-05-05, 21:33
autor: luk@sz
nie nie musisz pierścienie juz mam
![:zdrowko:](./images/smilies/cheers.gif)