ETZ 301
: 2007-01-08, 21:23
				
				Niedawno Kolega paweł którego niektórzy znają ze starego forum, kupił sobie mz.Dał za nią 170zł  gościu który ja sprzedawał myślał ze się skrzynia rozleciała bo silnikiem nie szło ruszyć.Paweł ja kupił i zaraz w ten sam dzien rozkręciliśmy ją i okazało sie ze winne jest zabezpiezenie na simering (od strony sprzegła)wyleciało bo było żle załozone i zbokowało tryby.Po za tym zabezpieczeniem wszystko grało.Kiedy ściagliśny cylinder okazało sie że jeden pierćcien jest pęknięty. pojechaliśmy do sklepu kupilismy od 251 i co? nijak nie pasuje. zawozimy pierścienie do sklepu i mówimy ze średnica na cylindrze jst 75,5mm a nie 69mm.Gosciu zdziwiony patrzy sie na nas i mówi ze on z taka średnicą w etz sie jeszcze nie spotkał. Przyjeżdżamy do domu patrzymy w neta i wtyszło na to ze to etz 301 a nie 251.wsadziliśmy na jednym pierścionku i śmiga
 gościu który ja sprzedawał myślał ze się skrzynia rozleciała bo silnikiem nie szło ruszyć.Paweł ja kupił i zaraz w ten sam dzien rozkręciliśmy ją i okazało sie ze winne jest zabezpiezenie na simering (od strony sprzegła)wyleciało bo było żle załozone i zbokowało tryby.Po za tym zabezpieczeniem wszystko grało.Kiedy ściagliśny cylinder okazało sie że jeden pierćcien jest pęknięty. pojechaliśmy do sklepu kupilismy od 251 i co? nijak nie pasuje. zawozimy pierścienie do sklepu i mówimy ze średnica na cylindrze jst 75,5mm a nie 69mm.Gosciu zdziwiony patrzy sie na nas i mówi ze on z taka średnicą w etz sie jeszcze nie spotkał. Przyjeżdżamy do domu patrzymy w neta i wtyszło na to ze to etz 301 a nie 251.wsadziliśmy na jednym pierścionku i śmiga  teraz czeka na malowanie (i na drugi pierśćień).
 teraz czeka na malowanie (i na drugi pierśćień).
			 gościu który ja sprzedawał myślał ze się skrzynia rozleciała bo silnikiem nie szło ruszyć.Paweł ja kupił i zaraz w ten sam dzien rozkręciliśmy ją i okazało sie ze winne jest zabezpiezenie na simering (od strony sprzegła)wyleciało bo było żle załozone i zbokowało tryby.Po za tym zabezpieczeniem wszystko grało.Kiedy ściagliśny cylinder okazało sie że jeden pierćcien jest pęknięty. pojechaliśmy do sklepu kupilismy od 251 i co? nijak nie pasuje. zawozimy pierścienie do sklepu i mówimy ze średnica na cylindrze jst 75,5mm a nie 69mm.Gosciu zdziwiony patrzy sie na nas i mówi ze on z taka średnicą w etz sie jeszcze nie spotkał. Przyjeżdżamy do domu patrzymy w neta i wtyszło na to ze to etz 301 a nie 251.wsadziliśmy na jednym pierścionku i śmiga
 gościu który ja sprzedawał myślał ze się skrzynia rozleciała bo silnikiem nie szło ruszyć.Paweł ja kupił i zaraz w ten sam dzien rozkręciliśmy ją i okazało sie ze winne jest zabezpiezenie na simering (od strony sprzegła)wyleciało bo było żle załozone i zbokowało tryby.Po za tym zabezpieczeniem wszystko grało.Kiedy ściagliśny cylinder okazało sie że jeden pierćcien jest pęknięty. pojechaliśmy do sklepu kupilismy od 251 i co? nijak nie pasuje. zawozimy pierścienie do sklepu i mówimy ze średnica na cylindrze jst 75,5mm a nie 69mm.Gosciu zdziwiony patrzy sie na nas i mówi ze on z taka średnicą w etz sie jeszcze nie spotkał. Przyjeżdżamy do domu patrzymy w neta i wtyszło na to ze to etz 301 a nie 251.wsadziliśmy na jednym pierścionku i śmiga  teraz czeka na malowanie (i na drugi pierśćień).
 teraz czeka na malowanie (i na drugi pierśćień).
 żadna nowość
 żadna nowość  
