Gil Łukasza
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Gil Łukasza
Witam. Przedstawiam Wam moją WSK`e Gil`a z końca produkcji bo 1980 roku . WSK aktualnie rozebrana i czeka na dokończenie piaskarki . Kupiona za 500 zł i to bez dokumentów
Foty:
Foty:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-10-20, 20:34 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Jak na moto bez papierów to przepłaciłeś i to ostro. Mój brat kupił rok starszego Gila w podobnym stanie za 190zł.
Co do renowacji to radzę Ci bardzo poważnie się zastanowić - to jest motocykl bez papierów, czy warto więc Ci go robić tylko po to żeby później móc pojeździć sobie tylko "wokół studni"? Szukaj dobrej ramy z papierami póki masz wszystko rozebrane. To jest moja rada.
Co do renowacji to radzę Ci bardzo poważnie się zastanowić - to jest motocykl bez papierów, czy warto więc Ci go robić tylko po to żeby później móc pojeździć sobie tylko "wokół studni"? Szukaj dobrej ramy z papierami póki masz wszystko rozebrane. To jest moja rada.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Moto jest robione na sprzedaż, bo potrzebuje kasy na Simka .
Ps. Ile może kosztować rama z dokumentami??
Ps. Ile może kosztować rama z dokumentami??
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
To "wiela" na nim nie zarobisz biorąc pod uwagę koszt zakupu.
Rama z papierami to ok 200zł
500zł zakup, 200zł rama, zrobienie tego żeby to jakoś wyglądało i jeździło to w optymistycznej wersji drugie 500zł, doliczmy to tego papierkową robotę, nieprzewidziane koszty i mamy 1500zł lekko, a za tyle zwykłego gila robionego po linii najmniejszego oporu nikt nie kupi.
Rama z papierami to ok 200zł
500zł zakup, 200zł rama, zrobienie tego żeby to jakoś wyglądało i jeździło to w optymistycznej wersji drugie 500zł, doliczmy to tego papierkową robotę, nieprzewidziane koszty i mamy 1500zł lekko, a za tyle zwykłego gila robionego po linii najmniejszego oporu nikt nie kupi.
Re: WSK Gil renowacja by luKi
No wątpię ,żeby rame z dokumentami za 200zł kupił.Za 300-350 to może.Rama zarejestrowana to już z 500zł albo więcej.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Może i na niej nie zarobię, ale ona tylko zagraca mi garaż. Po linii najmniejszego oporu to ona robiona nie będzie. Do części na załączonym zdjęciu dojdzie jeszcze zregenerowany wał oraz nowe łożyska i simmeringi więc .Wszystkie aluminiowe części będą szkiełkowane itp. itd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-04-15, 15:55
- GG: 10154026
- Moje maszyny: WSK M06 B1,WFM M06,Simson sr 50 org
- Lokalizacja: Świnków/Krotoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Cylinder zmd czy teraźniejszy?
Z WSK jest jak z kobietą pokochaj, rozbierz a ze skuterem jest jak z dziwką wsiadasz i jedziesz !
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
hartman pisze:wygląda na zmd
Mi akurat wygląda na nowej produkcji aluminowy cylek pomalowany na czarno.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Cylinder teraźniejszej produkcji ŻELIWNY malowany na czarno
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Przecież to CX... z żeliwnym ZMD nie ma wiele wspólnego, tylko sprzedawcy w aukcjach piszą, że jest żeliwny.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Sprzedawcy piszą,że jest żeliwny i ja im wierzę. Przed chwilą poszedłem z ciekawości zważyć obydwa cylindry i ...... różnica jest tylko 200 gram(nowy 4 kg ZMD 4,2 kg) więc .... A po 2 jeżeli byłoby to aluminium to by nie rdzewiało, a przed malowaniem tego czyściłem go drobnym papierem ściernym, bo miał nalot na żeberkach. Wiem, że z ZMD nie ma dużo wspólnego(np jakość wykonania ), ale nie jest zły na 1 rzut oka
Ostatnio zmieniony 2011-08-23, 21:02 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Tak tylko porównaj wielkość kanałów w tym CX a ZMD ... słabsza będzie i v-max mniejszy.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Faktycznie, ma mniejsze kanały, ale myślę, że dużo one nie pogorszą sprawy . Mam oryginalny cylek ZMD ale ma ułamane jedno żeberko . Gdyby był on w "całości" to nie kupowałbym nowego tylko poszedłby on do szlifu .
Ostatnio zmieniony 2011-11-02, 23:04 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Powiększ kanały, na wielkość tych, które masz w ZMD, będzie na pewno lepiej.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Wiesz co wolę nie kombinować bo znając moje szczęście to coś zepsujeBorewicz pisze:Powiększ kanały, na wielkość tych, które masz w ZMD, będzie na pewno lepiej.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Witajcie koledzy i koleżanko Kinia . Najprawdopodobniej pod koniec tego tygodnia pojadę po farbę(czytaj.narazie nie maluje bo piaskarka nie skończona ) na WSK`e i mam do Was pytanie. Ile kupić akrylu z każdego koloru, tak żeby starczyło na 2-3 warstwy . Z góry dzięki za odpowiedź
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Witam. Wiem, że wczoraj pisałem, że dzisiaj skończę silnik, ale z bliżej nieokreślonych komplikacji niestety udało mi się zrobić aby tyle.
Oceniać:
Oceniać:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Kartery są po piaskowaniu?
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Są szkiełkowane na "półmat"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości