Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
- Alien
 - Posty: 1981
 - Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
 - GG: 0
 - Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
 - Lokalizacja: Słomniki/Kraków
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
R2 w Dębicy nie ma już od dawna.
			
									
									
						- wujcio
 - Posty: 1764
 - Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
 - GG: 0
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
wiem dlatego lepiej kupić R3 i mieć spokójAlien pisze:R2 w Dębicy nie ma już od dawna.
wujcio pisze:na Twoim miejscu kupił bym org tłok ze Skuter-Dębica na 3 szlif i po sprawie.
Wtedy jest pewność....
- Alien
 - Posty: 1981
 - Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
 - GG: 0
 - Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
 - Lokalizacja: Słomniki/Kraków
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
Przeciez nie do Ciebie pisze bo wiem ze wiesz 
 
ps. przetestowales juz gaxnik czy nie?
			
									
									
						ps. przetestowales juz gaxnik czy nie?
- 
				hans
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
Wszyscy tu radzą kup to kup tamto, nowe,orginalne. Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli. Ja skróciłem w wsk tłok o 6 mm od strony kanału ssącego i silnik pracował prawidłowo i odpalał bez problemu. Jeżeli na tym starym tłoku co prezentujesz wsk jezdzila i jest ten sam cylinder to wina leży po stronie wału. Jakiś mimośrodowy czop albo tulejka w korbie mimośrodowo wykonana. Trzeba by to pomierzyć.
			
									
									
						- Savier
 - Administrator
 - Posty: 6353
 - Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
Szczególnie w średnicy. Bo kto by się tam przejmował takimi pierdołami, nie?Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli.
- 
				hans
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
Dyskutujesz jakbyś wszystkie mądrości zjadł a w rzeczywistości nie masz pojęcia o czym mówisz. Nie czepiaj się słówek każdy wie o co chodzi, sorry ty nie wiesz.Savier pisze:Szczególnie w średnicy. Bo kto by się tam przejmował takimi pierdołami, nie?
- 
				Johnny
 - Posty: 634
 - Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
Hans uważaj bo Cię zabanują  
			
									
									
						- Savier
 - Administrator
 - Posty: 6353
 - Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
Śmiem twierdzić, że wiem, iż mówię o średnicy tłoka. Nawet gdyby ją pominąć to milimetr tłok wyżej od osi sworznia i znowu kupka. Milimetr mniejszy rowek tłoka i masz po cylindrze. Wiem, że się czepiam, ale wg mnie 1mm to sporo biorąc pod uwagę to, że mówimy o tłoku.
. Nikt się widzę tutaj nie zna na żartach. W całej swe krótkiej karierze dałem bodajże 4 bany z czego 2 Tukanowi i Skinderowi. Ja naprawdę jestem grzeczny, tak tylko co jakiś czas pogrożę palcem 
.
			
									
									
						Jenny, wkurzacie już mnie tymHans uważaj bo Cię zabanują
- wujcio
 - Posty: 1764
 - Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
 - GG: 0
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
no nie wmawiaj że dobry gorzycki tłok jest gorszy niż chińsku lub almot bez przesady...hans pisze:Wszyscy tu radzą kup to kup tamto, nowe,orginalne. Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli. Ja skróciłem w wsk tłok o 6 mm od strony kanału ssącego i silnik pracował prawidłowo i odpalał bez problemu. Jeżeli na tym starym tłoku co prezentujesz wsk jezdzila i jest ten sam cylinder to wina leży po stronie wału. Jakiś mimośrodowy czop albo tulejka w korbie mimośrodowo wykonana. Trzeba by to pomierzyć.
Wiadomo że jeśli dopasujesz długość tłoka odpowiednio wszystko będzie ok.
- Alien
 - Posty: 1981
 - Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
 - GG: 0
 - Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
 - Lokalizacja: Słomniki/Kraków
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
1mm w góre od osi sworznia to jest w ch** biorąc pod uwagę że odległość denka tłoka od komory ma (w głowicy na standardzie) od 0,7 do 1mm.
			
									
									
						- 
				kamil_Ziomek
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
 - Lokalizacja: Żyraków
 - Kontaktowanie:
 
Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku
To ja coś dodam od siebie na temat tłoków ze skuter-dębica . Podróbka za około 18zł (dawno kupowałem) jest dobra oryginał kupiłem i silniczek czeka na remont a trochę mało mam czasu na to. Ale widziałem 3 wski co śmigały na tych podróbkach i nikt nie miał z nimi problemów.
			
									
									Dzięki za opere z automatycznym słownikiem 
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość