- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-18, 20:39
			
			
			
			
			Witam przedstawiam mój nabytek, rocznik 1984, wersja z kluczykową stacyjką w pomarańczowo-popielatym malowaniu. Kupiona od pierwszego właściciela, wyczyszczona, przerejestrowana, opłacona, wymienione niektóre detale, dołożony nowy akumulator. Od tej pory cieszy nowego właściciela podczas niedzielnych krótkich przejażdżek. Silnik igła, pali na przysłowiowego kopa, idealnie utrzymuje wolne obroty, skrzynia biegów idealna. Kilka fotek:
Uploaded with 
ImageShack.us
Uploaded with 
ImageShack.us
Uploaded with 
ImageShack.us 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
 
						- Administrator
 			
		- Posty: 6353
 		- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 
												- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2011-09-18, 20:41
			
			
			
			
			Wygląda świetnie, wszystko oryginalne z tego co widzę. Dbaj o nią i postaraj się utrzymać ją w tym stanie jak najdłuzej.
Pozdrawiam i życzę miłej jazdy WSK 

.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-18, 20:48
			
			
			
			
			Motocykl kupiłem od mojego dalszego wuja, na początku nie wyglądał zbyt obiecująco, jednak pod niesamowitą ilością brudu krył się całkiem dobrze zachowany oryginalny lakier. Zaletą jest właśnie to iż nie dostała się w ręce wiejskich katów i na emeryturę emigrowała ze wsi do miasta, gdzie ma swój garaż i właściwą opiekę. Motocykl zostanie w oryginale - nie będzie powtórnie lakierowany. Czekam mnie naprawa prawie nie działającego przedniego zawieszenia. Tak wyglądała po przywiezieniu do domu:
Uploaded with 
ImageShack.us
 Aha i nie zapomnę miny diagnosty jak wyszedł z biura i zobaczył na jaki motocykl ma przeprowadzić badanie techniczne.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								man on the WSK							
 
									
		- Posty: 295
 		- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
 		
		
											- Moje maszyny: M06B3 1985 
DUDEK 1976 
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 
												- Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: man on the WSK » 2011-09-18, 21:17
			
			
			
			
			Kluczyk w stacyjce nie jest oryginalny - pochodzi z ŻUKa lub od NYSY (sam kiedyś takiego używałem w mojej B3) i prawdopodobnie stacyjka nie ma zapadki pod org kulczyk. Poza tym jest OK.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-18, 22:29
			
			
			
			
			Jest to bardzo możliwe gdyż widnieje na nim napis SPES - taki właśnie jak w polskich dostawczakach - masz może zdjęcie oryginału?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Lukas							 
									
		- Posty: 79
 		- Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
 		
		
											- GG: 28788170
 
												- Moje maszyny: WSK 125 80'
 
												- Lokalizacja: Cegielnia
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lukas » 2011-09-18, 22:45
			
			
			
			
			WueSKa na prawdę zacna! Jaki ma przebieg?
			
									
									Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-19, 08:39
			
			
			
			
			Przebieg oryginalny około 18000km  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Junak							 
									
		- Posty: 313
 		- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
 		
		
											- GG: 1339321
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Junak » 2011-09-19, 10:18
			
			
			
			
			Gratuluje bardzo ładna WSK . (NOO BRAWO WREŚCIE DOLĄCZYŁ KTOŚ Z ŁAŃCUTA)
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								pawel15							
 
									
		- Posty: 1247
 		- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
 		
		
											- GG: 2782862
 
												- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
 
												- Lokalizacja: Dąbie
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pawel15 » 2011-09-19, 16:03
			
			
			
			
			Bardzo ładny motocykl(i oryginalny 

). Robiłeś coś w silniku(jakieś naprawy)?
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Adi_CK							
 
									
		- Posty: 77
 		- Rejestracja: 2009-06-15, 22:59
 		
		
											- GG: 8179492
 
												- Moje maszyny: Wueska
 
												- Lokalizacja: Kielce
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adi_CK » 2011-09-19, 17:38
			
			
			
			
			A paska na baku nie powinno być? A wspornik tylnej lampy? I gumy na bak? Nie no, czepiam się.  
 
Bardzo ładna, ale przydałoby się ją odświeżyć (lakier). Dobrze, że wywaliłeś ten "bagażnik".  
 
Widać, że trafiła do dobrego właściciela.  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maykii							
 
									
		- Posty: 792
 		- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
 		
		
											- GG: 6056769
 
												- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. 
												- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maykii » 2011-09-19, 17:43
			
			
			
			
			Adi_CK pisze:A paska na baku nie powinno być? A wspornik tylnej lampy? I gumy na bak? Nie no, czepiam się.  
 
Bardzo ładna, ale przydałoby się ją odświeżyć (lakier). Dobrze, że wywaliłeś ten "bagażnik".  
 
Widać, że trafiła do dobrego właściciela.  

 
Pasek na baku owszem powinien być, Wpsornik tylnej lampy jest taki jak trzeba, gum na baku nie powinno być. Motocykl wygląda na końcówkę roku 84. Jest to chyba najlepsza konfiguracja dla rocznika 85.
 
			
									
									(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								man on the WSK							
 
									
		- Posty: 295
 		- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
 		
		
											- Moje maszyny: M06B3 1985 
DUDEK 1976 
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 
												- Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: man on the WSK » 2011-09-19, 18:36
			
			
			
			
			dyszel85 pisze:Jest to bardzo możliwe gdyż widnieje na nim napis SPES - taki właśnie jak w polskich dostawczakach - masz może zdjęcie oryginału?
 Ale oryginału czego - kluczyka czy stacyjki ?
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-19, 19:04
			
			
			
			
			Chodzi o zdjęcie oryginalnego kluczyka. Pasek na zbiornik owszem - powinien być. Poluję na oryginalną katedrę  

  Lakier nie zostanie odświeżany, zostaną zrobione niezbędne zaprawki i pozostanie fabryczny w większości. W silniku nie robione jak na razie nic oprócz wymiany oleju w skrzyni, zapala dosłownie z jednego ząbka. Dziś naciągnięty łańcuch i 5 km przejażdżka po okolicy:
Uploaded with 
ImageShack.us
Uploaded with 
ImageShack.us 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Kamko94							 
									
		- Posty: 232
 		- Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
 		
		
											- Moje maszyny: WSK M06B3 1985
 
												- Lokalizacja: Wola Wielka
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kamko94 » 2011-09-19, 19:34
			
			
			
			
			Ta tylna lampa nie powinna być taka jak w 1985 roku, taka jak w Charcie?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								man on the WSK							
 
									
		- Posty: 295
 		- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
 		
		
											- Moje maszyny: M06B3 1985 
DUDEK 1976 
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 
												- Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: man on the WSK » 2011-09-19, 19:39
			
			
			
			
			Zapodaje foto kluczyka (na samym dole) znalezione gdzieś w necie, bo nie mam stacyjki na wierzchu.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
	
				
		
		
			- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-19, 20:13
			
			
			
			
			Kamko94, lampa od Charta pojawiła się w 85 roku, w 84 była jeszcze starszego typu - patrz przednie odblaski i kolor bocznych klap. Ma on the WSK  dzięki za fotki, czyli w moim przypadku ktoś trochę rzeźbę zrobił  

 Savier, chyba masz rację i zaraz zamówię tą zwykłą skórkę na zbiornik, tylko czym to przykleić  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
 
						- Administrator
 			
		- Posty: 6353
 		- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 
												- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2011-09-19, 20:16
			
			
			
			
			Tego chyba nawet nie trzeba przyklejać 

. A jakbyś się uwziął to budaprenem.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dyszel85							
 
									
		- Posty: 12
 		- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
 
												- Lokalizacja: Łańcut
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dyszel85 » 2011-09-19, 20:22
			
			
			
			
			Dobra będę to zamawiał i zobaczymy czy trzeba to lepić czy nie  

 Brakujący emblemat kleiłem właśnie butaprenem i się trzyma. W miarę wolnego czasu - a z tym ostatnio kiepsko (remont mieszkania) będę reanimował przednie zawieszenie. Czy taki wyczuwalny przeskok przy kręceniu kierownicą to norma w tym modelu?
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
 
						- Administrator
 			
		- Posty: 6353
 		- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 
												- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2011-09-19, 20:29
			
			
			
			
			Raczej nie. Pewnie masz za bardzo skręcone łożysko przy główce ramy.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości