Witam mam pytanie odnośnie dostosowania silnika z K 750 (który z tego co wiem powinien działać na 80 oktanowej benzynie)do benzyny 95 oktanowej. Co należy zmienić aby nie uszkodzić silnika.
Pozdrawiam. Pajonk
Silnik
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-11-09, 18:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Brak.
- Lokalizacja: Bytom
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
- GG: 26011290
- Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Siecie
- Kontaktowanie:
Re: Silnik
Musisz zmienić zawory nie chodzi tu o oktany a o paliwo Kaśka chodziła na ołowiowej benzynie nie wiem dokładnie ale gdzieś w Polsce jest zakład specjalizujący się właśnie zmiana zaworów w ruskach.http://www.paradowscy.pl/ możesz więcej poczytać ale jak ludzie dorabiają to właśnie u nich .
"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Silnik
od biedy na stacji można kupić w buteleczce ołów który w odpowiedniej proporcji miesza się z benzyną.
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
- GG: 26011290
- Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Siecie
- Kontaktowanie:
Re: Silnik
tak też można chociarz ja bym wolał raz wydac na te zawory i miec spokój.
"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Silnik
nie zawory a gniazda zaworowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości