czyli rozmowy o wszystkim
-
piokuk10
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK
- Lokalizacja: Lisów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piokuk10 » 2012-11-17, 22:45
Siema
Mam do was takie pytanie za który kopem odpala wasza WSK 175 ?? Ponieważ moja mnie dziwi

Przekręcę karnik, tak długo pompuje aż przeleje, przekręcę kluczyk, ssanie włączone i odpali dopiero za około 8 kopem dlaczego nie od 1 ??? Miałem WSK 125 na gaźniku który już trochę wylatał i jak dobrze popchnąłem nogą starter to paliła za 1 razem. Od razu mówię że kompresję mam jak najbardziej OK , gaźnik całkowicie nowy(dzisiejszy wyrób) bo oryginał to praktycznie wogóle nie chciał palić. Tak więc jak palą wasze 175'- piątki ? Może macie jakieś tajne sposoby żeby odpalić ją jeszcze szybciej? Z góry Wielkie dzięki za wasze wypowiedzi

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-11-17, 22:53
piokuk10 pisze:(dzisiejszy wyrób)
No właśnie
piokuk10 pisze:175'- piątki
Za pierwszym kopem.
Ale po przelaniu na maxa weź na WYŁĄCZONEJ stacyjce kopnij delikatnie 2-3 razy

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
piokuk10
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK
- Lokalizacja: Lisów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piokuk10 » 2012-11-17, 23:01
Ale powiem ci że kupiłem ten gaźnik i wcale nie jest taki zły(Japoński) Przynajmniej jak narazie spisuje się super podczas jazdy a jak będzie dalej to już czas pokaże

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-11-17, 23:05
piokuk10 pisze:(Japoński)
????
Możesz dać link?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
piokuk10
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK
- Lokalizacja: Lisów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piokuk10 » 2012-11-17, 23:16
Nie kupowałem go przez allegro. Zamawiałem w sprawdzonym sklepie z częściami do motorów(dziadkowie obecnego właściciela założyli ten sklep - istnieje już z 50lat) zapłaciłem 120zł na pudełku jest napisane Japan. A jak proponował byś mi odpalać 175 gdy na przykład przyjechałem z "trasy" 10km stawiam motor na 30min i po 30 minutach podchodzę i chce go odpalić. Włączam ssanie, przelewam, przekręcam kluczyk i znowu za 1 nie odpala dopiero za około 8 razem. Jest na to też jakiś sposób sprawdzony ? ;P Z góry THX
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2012-11-18, 04:20
Nie kupowałem go przez allegro. Zamawiałem w sprawdzonym sklepie z częściami do motorów(dziadkowie obecnego właściciela założyli ten sklep - istnieje już z 50lat) zapłaciłem 120zł na pudełku jest napisane Japan.
I naprawdę łudzisz się ze to jest inny pegaz niż z allegro?
-
bartek582
- Posty: 278
- Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 m21w2
- Lokalizacja: Barczewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bartek582 » 2012-11-18, 08:54
Moja za 1-2 razem odpala a robię to w następujący sposób: zestawiam ze stopki centralnej

,odkręcam kranik i przelewam gaźnik,stacyjka w pozycji 0 daje ssanie i 3 razy naciskam na kopniak ale nie tak jak bym chciał zapalić moto tylko delikatnie, trzy kopniaki jeden za drugim po to aby wypełnić cylinder mieszanka następnie kluczyk w stacyjce na pozycję 1 i już jeden docelowy kopniak i zazwyczaj zapala.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2012-11-18, 10:48
Ja odpalam identycznie tak jak Bartek i nie mam problemów. Nawet lelek tak odpala za pierwszym (a jest wyjątkowy "wdzięczny").
Zajrzyj do instrukcji obsługi - znajdziesz to samo, co tutaj.
-
bartosz1907
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bartosz1907 » 2012-11-18, 11:51
piokuk10 pisze:A jak proponował byś mi odpalać 175 gdy na przykład przyjechałem z "trasy" 10km stawiam motor na 30min i po 30 minutach podchodzę i chce go odpalić. Włączam ssanie, przelewam, przekręcam kluczyk i znowu za 1 nie odpala dopiero za około 8 razem. Jest na to też jakiś sposób sprawdzony ? ;P Z góry THX
Po 10 km silnik ma już nominalną temperaturę pracy i po 30 min postoju można przyjąć że jest jeszcze "ciepły". Ja swoją WSK 175 w takim wypadku zapalam bez ssania, bez przelewania a w bardzo gorące dni lub przy "bogatym" ustawieniu gaźnika pomaga odkręcenie przy rozruchu manetki gazu na max.
Podane przez Kolegów powyżej sposoby rozruchu z wstępnym zassaniem mieszanki są wskazane przy rozruchu zimnego silnika, przy silniku ciepłym mogą powodować tzw "zalanie świecy"
-
piokuk10
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK
- Lokalizacja: Lisów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piokuk10 » 2012-11-18, 12:10
Byłem sprawdzić ten sposób z 3 kopnięciami na ustawieniu 0 ale kopnąłem do końca, przestawiłem na 1 i odpaliła za pierwszym

Jest spoko

Właśnie o to mi chodziło co pisaliście bo 1 raz w życiu mam kontakt z WSK 175 i myślałem ze jest coś nie tak ale widzę tu trzeba mieć sposób na palenie z pierwszego

Z tym Japan to zapewnie jest tak jak mówicie ale lepszy ten niż oryginał który nie chciał jechać bez włączonego ssania. Jeszcze raz Wielkie Dzięki za waszą pomoc

Ostatnio zmieniony 2012-11-18, 12:16 przez
piokuk10, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2012-11-18, 12:15
Miłego ujeżdżania motóra

-
bartek582
- Posty: 278
- Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 m21w2
- Lokalizacja: Barczewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bartek582 » 2012-11-18, 13:11
Savier pisze: trzeba mieć sposób na palenie z pierwszego
Taki fabryczny immobilizer

opcja za którą nie było dopłaty.
Powodzenia.
-
Feldgrau
- Posty: 150
- Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
- GG: 0
- Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Feldgrau » 2012-11-18, 13:30
Co do Japan mój kolega swojego czasu kupił tarcze do auta made in Geramany wszystko OK niemieckie i tanie.
Tyle tylko że firma jest z Chin a zarejestrowany w Niemczech.... a z tymi 3 kopniakami to i ja skorzystam bo miałem ten sam problem co kolega.
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2012-11-18, 20:15
Po 10 km silnik ma już nominalną temperaturę pracy i po 30 min postoju można przyjąć że jest jeszcze "ciepły". Ja swoją WSK 175 w takim wypadku zapalam bez ssania, bez przelewania a w bardzo gorące dni lub przy "bogatym" ustawieniu gaźnika pomaga odkręcenie przy rozruchu manetki gazu na max.
Dokładnie tak. Jeśli silnik jest gorący i nie dasz mu manetki na full to go przylejesz.
-
misiek125
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-09, 17:22
- GG: 5981881
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiek125 » 2012-11-23, 23:59
Przechyl ją na prawą stronę i przelewaj , 3-4 kopy na ssaniu i wyłączonym zapłonie i dopiero włączasz zapłon i pal
Każda WueSKa jest inna i ma swoje humory i fochy

ale spróbuj
Freedom Riders
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości