Witam !
Siedzę na tym mrozie (chociaż w sumie nie jest najgorzej, 7 stopni u mnie w słońcu) i mam 2 problemy z Pegazem.
Nastawiłem go już trochę i można powiedzieć że jest w stanie odpalić, jednak trzeba się bardzo dużo nakopać w kopkę, więc dalsza regulacja to już pewnie kwestia czasu i prób, ale :
-kiedy już zapali to silnik na wolnych obrotach pracuje bardzo szybko (po prostu szybko pryka słychać pojedyncze cykle pracy, pojedyncze pryknięcia, tylko są szybsze niż normalne obroty xD , może 4 albo 5 razy na sekundę ) i nie reaguje na kręcenie śrubą z boku korpusu, a po 4-6 sekundach gaśnie. Myślałem że łapie gdzieś lewe powietrze ale wtedy silnik by wtedy się wysoko kręcił i wył, a nie tak jak wcześniej opisałem.
- Przeszukiwałem już forum ale nadal nie ogarniam jak zamontować ssanie - jak założyć tą sprężynkę z tulejką i przesłoną ? Kiedy zaciągam dźwignię do siebie to przesłona się unosi, a powinna opadać i blokować dopływ powietrza.
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale przepustnicę ustawiłem na ostatni ząbek od góry, dopiero wtedy silnik zaczął się odzywać, czyli rwać kopkę.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ssanie i regulacja -.-
- spartan117
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-09-12, 18:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson s51, WSK 175 Łobuz :D , silnik rowerowy Gnom
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Ssanie i regulacja -.-
"Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły"
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Ssanie i regulacja -.-
albo sie zalewa, lewe powietrze i świeca sprawdź te 3 rzeczy.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa
Wysłane z mojego Laptopa
- jakemdural
- Posty: 412
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: Ssanie i regulacja -.-
Dzwignia ssania jak pociągniesz do siebie napręża linkę i wyłącza ssanie , Ta dodatkowa przepustnica czy jak to nazwać idzie do góry, jak ją odepchniesz od siebie to linka się luzuje i przesłonka opada ograniczając powietrze tym samym wzbogaca mieszankę czyli ssanie włączone. A to że ci chodzi jak chodzi to pewnie przez to że coś źle poskładałeś lub nie wyłaczasz ssania.
- spartan117
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-09-12, 18:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson s51, WSK 175 Łobuz :D , silnik rowerowy Gnom
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Ssanie i regulacja -.-
hmm, ze świecą nic być nie może bo iskra po byku i zapłon ustawiony git. Rozmawiałem już trochę z kumplem i powiedział że reguluje się tymi dwiema śrubami na przemian - czyli jedną odpowiednio dokręcam a drugą odkręcam czy inaczej ? Mógłbym prosić o wytłumaczenie tej operacji ?
"Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły"
- spartan117
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-09-12, 18:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson s51, WSK 175 Łobuz :D , silnik rowerowy Gnom
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Ssanie i regulacja -.-
wszystkie śrubki zakręciłem do końca i przepustnica zamknięta a silnik dalej pruje czyli ewidentnie ciągnie powietrze. Tutaj się rodzi moje kolejne pytanie - z czego zrobić uszczelkę komory pływakowej ? Bo oryginalna nie uszczelniała i się sypała, więc wyciąłem krążek z dętki i wstawiłem ale po jakimś czasie się rozłożyła ta guma.
EDIT:
Macie może jakieś patenty na uszczelnienie miejsca łączenia kolanka wydechowego w cylindrem ?
EDIT:
Macie może jakieś patenty na uszczelnienie miejsca łączenia kolanka wydechowego w cylindrem ?
"Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości