![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Odpiszesz czy sam zrobiłeś żywica ten błotnik czy jakiś specjalista? Mam podobny a patrzac na allegro raczej lipa jest z tymi akuratgramsiu pisze: Niestety takie uroki tych renowacji że tylko My mamy serce żeby porządnie przy nich pracować, a inni tylko partaczą...
Dawaj i na forum! dobre informacje są wiele warteŁukasz S. pisze:Mam nadzieję, że moje wskazówki chociaż troszeczkę się przydałyPodesłałem Ci jescze małe info na temat uciągania pokrowca na PW
Błotniki robił mi lakiernik przy okazji przygotowania przed malowaniem. 90% błotników do Z2 jest zżarta, taki ich urok. W tym miejscu ostro działa woda i błoto więc nie ma co się dziwić że cienka blacha koroduje. W dobrym stanie lub po naprawie swoje kosztują, kiedyś były takie czerwone to poszły za więcej niż dałem za malowanie całego motoru! Jak to będzie trzymalo zobaczymy, nie planuje jej katować, tylko śmigać w słońcu więc nie przejmuję się zbytnio trwałościąlinkgrabber pisze:Odpiszesz czy sam zrobiłeś żywica ten błotnik czy jakiś specjalista? Mam podobny a patrzac na allegro raczej lipa jest z tymi akurat![]()
Lepiej powiedz ile razy jechała na złom, ostatnio sam chciałeś ją do stawu wrzucić, hahaha
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości