WSK 125 kos 83r. black&white
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
WSK 125 kos 83r. black&white
Witam.
Chcę wam zaprezentować mój pierwszy poważny motocykl, który został skundlony przeze mnie gdy miałem 15 lat.
Jest to WSK 125 kos z 1983r. Odkupiłem ja od wujka w 1997r. Był on pierwszym właścicielem owej wski. Z Łańcuta przywiozłem moto do Krakowa gdzie przez pierwsze dwa lata jeździłem i psułem to i owo. Tak więc do motóra zawędrowała lampa przednia z malucha, podcięty został tłumik, inna kierownica, błotnik tylny został skrócony tak samo jak uchwyt tylnego błotnika. Na tyle znalazł się uchwyt z lampą od cz 350 oraz wyleciała cała instalacja. Moto pomalowałem spreyem na żółto-czarny... Po tych "cudownych" przeróbkach wiesia przestała do dnia dzisiejszego przykryta kocem ze stanem licznika 8700km i nie rozbieranym silnikiem. Przez te wszystkie lata WSKa była opłacana tak że dokumenty mam w najlepszym porządku.
Teraz czas na odnowę biologiczną i powrót do przeszłości - czyli wracamy do oryginału.
Do zrobienia:
Kolor: Biały - zbiornik, boczki, błotniki
Czarny: rama, wahacz, wsporniki podnóżków, mocowania błotników, półki, centralka
Biała lub czarna: osłona łańcucha - tu mam dylemat.
szare, srebrne lub białe: Felgi i bębny - może bębny zostawić bez malowania - co radzicie ?
W tym tygodniu oddaje koła do piaskowania i malowania proszkowego i waham się czy bębny tez pomalować, o wyboże lakieru nie wspomnę bo jest ich 3 kolory.
Zbiornik i błotniki wyczyściłem do gołej blachy a boczki przygotowałem pod malowanie tak by farba na plastiku sie nie łuszczyła. reszta elementów pójdzie do piaskowania i malowania proszkowego.
Kanapa ma małe rozdarcie na szwie ale to już robota dla tapicera, tak samo jak nowy kawałek skóry na zbiorniku.
Muszę zakupić nowe linki i dętki, być może opony bo te są jeszcze oryginalne z 83r. i chyba jak je założę to wytrzymają tylko ten sezon - mają 30 lat więc są trochę spękane.
Resztę opiszę jutro, dodam też zdjęcia by można było wysłuchać krytyki i dobrych rad.
Chcę wam zaprezentować mój pierwszy poważny motocykl, który został skundlony przeze mnie gdy miałem 15 lat.
Jest to WSK 125 kos z 1983r. Odkupiłem ja od wujka w 1997r. Był on pierwszym właścicielem owej wski. Z Łańcuta przywiozłem moto do Krakowa gdzie przez pierwsze dwa lata jeździłem i psułem to i owo. Tak więc do motóra zawędrowała lampa przednia z malucha, podcięty został tłumik, inna kierownica, błotnik tylny został skrócony tak samo jak uchwyt tylnego błotnika. Na tyle znalazł się uchwyt z lampą od cz 350 oraz wyleciała cała instalacja. Moto pomalowałem spreyem na żółto-czarny... Po tych "cudownych" przeróbkach wiesia przestała do dnia dzisiejszego przykryta kocem ze stanem licznika 8700km i nie rozbieranym silnikiem. Przez te wszystkie lata WSKa była opłacana tak że dokumenty mam w najlepszym porządku.
Teraz czas na odnowę biologiczną i powrót do przeszłości - czyli wracamy do oryginału.
Do zrobienia:
Kolor: Biały - zbiornik, boczki, błotniki
Czarny: rama, wahacz, wsporniki podnóżków, mocowania błotników, półki, centralka
Biała lub czarna: osłona łańcucha - tu mam dylemat.
szare, srebrne lub białe: Felgi i bębny - może bębny zostawić bez malowania - co radzicie ?
W tym tygodniu oddaje koła do piaskowania i malowania proszkowego i waham się czy bębny tez pomalować, o wyboże lakieru nie wspomnę bo jest ich 3 kolory.
Zbiornik i błotniki wyczyściłem do gołej blachy a boczki przygotowałem pod malowanie tak by farba na plastiku sie nie łuszczyła. reszta elementów pójdzie do piaskowania i malowania proszkowego.
Kanapa ma małe rozdarcie na szwie ale to już robota dla tapicera, tak samo jak nowy kawałek skóry na zbiorniku.
Muszę zakupić nowe linki i dętki, być może opony bo te są jeszcze oryginalne z 83r. i chyba jak je założę to wytrzymają tylko ten sezon - mają 30 lat więc są trochę spękane.
Resztę opiszę jutro, dodam też zdjęcia by można było wysłuchać krytyki i dobrych rad.
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Czyzby to byl zolty Kos z czarnymi paskami? ![:)](./images/smilies/smile.gif)
Bebnow nie maluj w zadnym wypadku. Ogolnie z malowaniami bym sie tak strasznie nie spieszyl - poczytaj najpierw torche jak ugryzc temat bo pozniej wiecej stracisz na skrobaniu proszku
Gdzie malujesz, w colorexie?
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Bebnow nie maluj w zadnym wypadku. Ogolnie z malowaniami bym sie tak strasznie nie spieszyl - poczytaj najpierw torche jak ugryzc temat bo pozniej wiecej stracisz na skrobaniu proszku
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Tak to ta zółta z czarnymi paskami przewinęła się przez inne fora ale nigdy nie doczekała się tego co teraz. Czy my się znamy czy przypadek ze zdjęć ? Z Twoich okolic znałem jednego motocyklistę ale wiek mi się nie zgadza.
Co do malowania proszkowego to zawsze wybieram colorex, szybko i dobrze cena taka sobie ale odpowiednia jak za ich usługi.
Dzisiaj rozkręciłem koła, szprychy i nyple zalałem płynem do mycia silników - zobaczymy w jakim są stanie ale wydaje mi się że nie będę musiał ich cynkować. Jak pójdzie po mojej myśli to i bębny tak zrobię.
Zauważyłem że szprychy i nyple z przedniego koła są masywniejsze niż z tylnego - kosy tak miały ? Bęben przedni w kosie jest większy to też szprychy są krótsze ale że grubsze to nie wiedziałem.
Jutro zrobię zdjęcia klamotów, które pozbierałem z szafek.
Co do nieoryginalnych części, które wiesia dostanie to: kierownica z CZ350 - niska szeroka i fajnie podgięta, ogólnie ładna i wygodna. Korek wlewu paliwa - chromowany zamykany na kluczyk, wszystkie śruby nowe o odpowiedniej twardości.
Dobra czas na zdjęcia - z fotosika można ?
Co do malowania proszkowego to zawsze wybieram colorex, szybko i dobrze cena taka sobie ale odpowiednia jak za ich usługi.
Dzisiaj rozkręciłem koła, szprychy i nyple zalałem płynem do mycia silników - zobaczymy w jakim są stanie ale wydaje mi się że nie będę musiał ich cynkować. Jak pójdzie po mojej myśli to i bębny tak zrobię.
Zauważyłem że szprychy i nyple z przedniego koła są masywniejsze niż z tylnego - kosy tak miały ? Bęben przedni w kosie jest większy to też szprychy są krótsze ale że grubsze to nie wiedziałem.
Jutro zrobię zdjęcia klamotów, które pozbierałem z szafek.
Co do nieoryginalnych części, które wiesia dostanie to: kierownica z CZ350 - niska szeroka i fajnie podgięta, ogólnie ładna i wygodna. Korek wlewu paliwa - chromowany zamykany na kluczyk, wszystkie śruby nowe o odpowiedniej twardości.
Dobra czas na zdjęcia - z fotosika można ?
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- KonradWSK
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-06-21, 21:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '80
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Na twoim miejscu wrzucałbym na forum - masz pewność, że linki nie wygasną itp..Zakaz zamieszczania zdjęć przy użyciu serwisów hostujących. Zamieszczamy je za pomocą załączników.
Wyjątki w działach: Humor, Przedstaw siebie, Fest test, Filmy, Fora regionalne i Aukcje internetowe!
Podobają mi się wybrane przez Ciebie kolory. Mało jest białych Wuesek.
Pokaż zdjęcia kolego to będzie można powiedzieć coś więcej. Jak na razie mogę tylko życzyć powodzenia w pracach.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
To teraz już wiem czemu tak trudno w okolicy kupić WSK ,skoro powyjeżdżały do innych miast wrrrr -PPazur pisze:Witam.
Z Łańcuta przywiozłem moto do Krakowa gdzie przez pierwsze dwa lata jeździłem i psułem to i owo..
Wróć najlepiej w 100% co oryg. powodzenia w remoncie .
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Co do zdjęć to nie chcę obciążać serwera forum a w fotosiku mam nad nimi kontrolę.
Co do oryginału to nie podoba mi się pomarańczowo biało czarna.
Oto i obiecane zdjęcia.
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/1758/041867f3271b04b2m.jpg)
Co do oryginału to nie podoba mi się pomarańczowo biało czarna.
Oto i obiecane zdjęcia.
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/582/9c2a6e7ec3a1f45em.jpg)
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/587/ae94b8ca40e88877m.jpg)
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/582/890626790a9391b7m.jpg)
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/587/59b8efe359e1b8aem.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/791/a13633b02a5b21e6m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1877/237a95a262e754bam.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1979/86321218985b57a1m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1744/db51013deca1f238m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1971/d767d49b2db1f477m.jpg)
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/587/89debd84dab880adm.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1877/534e9936f9fab0c4m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1966/33490f1ba86305e7m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/1758/041867f3271b04b2m.jpg)
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Byłem u Ciebie wieki temu oglądać dwuramówke - nie chciałem jej bo nie miała papierów. A za 150zł nie chciałem brać motocykla bez papierów...Kto by pomyślał że za kilka lat kompletna B1 za 150zł to będzie graniczyć z cudem
aczkolwiek chwile później dorwałem swoją garbuskę z czystą dokumentacją także historia skończyła się dla mnie pomyślnie.
Colorex jest spoko, tylko możesz tam zapomnieć o wybieraniu z palety RAL. Czarny mat lub lub połysk i szary felgowy jak to mawiają
Aczkolwiek ten kolor jest dla mnie świetny, możesz go zobaczyć na moim motocyklu. Felge w proszek, szptchy w ocynk, a bęben do szkiełka - lepszego wyjścia nie ma. Samo umycie bębna szału nie zrobi.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Colorex jest spoko, tylko możesz tam zapomnieć o wybieraniu z palety RAL. Czarny mat lub lub połysk i szary felgowy jak to mawiają
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Coś mi tam świta ale to były czasy kiedy dużo ludzi mnie odwiedzało w sprawie części do Wska. W sumie B1 poszła na części podczas pierwszego motobazaru na Placu Imbramowskim. W colorexie zawsze wybieram kolory ze wzornika, robiłem kiedyś felgi w czerwonej satynie, i żółte elementy zawieszenia do terenówki.
Części przeleżały 12 lat w kartonie, są zdublowane - tak na czarna godzinę.
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1966/f02e0f7d14c6f162m.jpg)
Osłona łańcucha idzie na biało, mam nadzieje że nie wyjdzie moto pstrokate.
Mam drugie bębny i szprychy z kosa, wolnej chwili poskładam je z felgą alu CZ 350. Ciekawi mnie efekt końcowy, jak będzie ładne to kto wie czy nie zrobię też tylnego koła w taki sposób tylko potrzebna mi druga alu felga z cezety.
Marzy mi sie górny tłumik ale jeszcze sie waham, na razie udało mi sie załatwić chromowane cygaro, trzeba go tylko wyczyścić i dokupić mu obejmę.
Czy ktoś się spotkał z takim tłumikiem jak przedstawiłem na zdjęciach ? Rozbieralny, uchwyt wspawany na stałe ? Czy to z WSK a może z jakiegoś radzieckiego sprzętu lub czeskiego ?
Części przeleżały 12 lat w kartonie, są zdublowane - tak na czarna godzinę.
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1986/0c6296e59c0c91d8m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/1758/c3627f15cd999344m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1823/5593f0944eac6b12m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1744/10cbc2d36515500fm.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1877/4c6052596ed8f70am.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1877/2a0211658437a7e0m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/1758/856f51949a40bdcbm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1966/f02e0f7d14c6f162m.jpg)
Osłona łańcucha idzie na biało, mam nadzieje że nie wyjdzie moto pstrokate.
Mam drugie bębny i szprychy z kosa, wolnej chwili poskładam je z felgą alu CZ 350. Ciekawi mnie efekt końcowy, jak będzie ładne to kto wie czy nie zrobię też tylnego koła w taki sposób tylko potrzebna mi druga alu felga z cezety.
Marzy mi sie górny tłumik ale jeszcze sie waham, na razie udało mi sie załatwić chromowane cygaro, trzeba go tylko wyczyścić i dokupić mu obejmę.
Czy ktoś się spotkał z takim tłumikiem jak przedstawiłem na zdjęciach ? Rozbieralny, uchwyt wspawany na stałe ? Czy to z WSK a może z jakiegoś radzieckiego sprzętu lub czeskiego ?
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Nie mogę edytować posta wyżej więc piszę nowego.
Wczoraj oglądałem blachy, wszystko się przedłuża ale jest dobrze. Wszystko w podkładzie jakimś tam specjalnym anty korozyjny i takie tam. Szprychy i nyple umyłem płynem "Tytan" kamień i rdza takie do kibli
później wyczyściłem pastą lekko ścierną efekt powalający jak nówki.
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1753/44a9facf444518fbm.jpg)
W poniedziałek jadę oddać felgi i bębny do śrutowania i malowania proszkowego będą szare-metaliczne
czas pomyśleć o nowych śrubach o twardości
8 10/8
Wczoraj oglądałem blachy, wszystko się przedłuża ale jest dobrze. Wszystko w podkładzie jakimś tam specjalnym anty korozyjny i takie tam. Szprychy i nyple umyłem płynem "Tytan" kamień i rdza takie do kibli
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1994/1a904e76bebc35d0m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1974/f92701b2ec4f43a5m.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1987/55c96f2e042d900em.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/800/1005a2e0dd613ae1m.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1994/ef92c9741dbf4236m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1753/44a9facf444518fbm.jpg)
W poniedziałek jadę oddać felgi i bębny do śrutowania i malowania proszkowego będą szare-metaliczne
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
czas pomyśleć o nowych śrubach o twardości
![8/](./images/smilies/nausea.png)
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
NIE POLECAM!Pazur pisze:do śrutowania
Lepiej daj do piaskowanie i to drobnym piaskiem!
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Śrutowałem kiedyś głowice do 125 w colorexie na próbę - kratery z tego wyszły takie ze dramat. Także zastanów się dwa razy bo zniszczysz sobie bębny i nic później nie zrobisz. Szkiełkiem tego nie odzyskasz bo będą za duże ubytki, o polerowaniu nie wspomnę ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ps. piach na bębny to też złe wyjscie. Albo czyścisz akrą i szczotkujesz, albo gotujesz w proszku, albo szkiełkujesz, albo polerujesz, albo zostawiasz swojsko upierd***ne błotem. Wszystko inne wyjdzie po prostu słabo.
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ps. piach na bębny to też złe wyjscie. Albo czyścisz akrą i szczotkujesz, albo gotujesz w proszku, albo szkiełkujesz, albo polerujesz, albo zostawiasz swojsko upierd***ne błotem. Wszystko inne wyjdzie po prostu słabo.
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
W colorexie śrutują takimi drobinkami, robili mi kilkanaście elementów do moto i wyszły całkiem fajnie, szczególnie felgi do wfm. Co do malowanie bębnów to nie chcę by aluminium się pociło czy też utleniało dlatego chcę je pomalować. Muszę się jeszcze z tym przespać. W razie czego mam drugi komplet bębnów i szprych...
jak wam się podobają nyple i szprychy ?
jak wam się podobają nyple i szprychy ?
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Witam po długiej przerwie.
nikt nic nie pisze to ja coś skrobnę, chociaż głupio tak post pod swoim postem -> czemu nie można edytować postów ?
Karoseria odebrana z malowania jakiś czas temu, prezentuje się tak:
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/2080/e5d66e30fb3054b3m.jpg)
Macie jakieś ciekawe przełączniki na kierownice, potrzebuje zrobić kierunkowskazy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to przełączniki z Cezety.
Postanowiłem zrobić stopkę boczną, tu będę się wzorował na CZ i Jawa chociaż dokręcana stopka do lewego podnóżka też mogła by być. Czy ktoś z forum robił takie cuda w swojej Wiesi ?
Jutro odwiedzam tapicera, zobaczymy co zdziała przy kanapie i zbiorniku.
Mam nadzieję, że częściej będę uzupełniał opis renowacji lato w pełni a ja bez moto.
nikt nic nie pisze to ja coś skrobnę, chociaż głupio tak post pod swoim postem -> czemu nie można edytować postów ?
Karoseria odebrana z malowania jakiś czas temu, prezentuje się tak:
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/2064/5bd13444665800d5m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1926/f4e31d6b170f37fcm.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/2080/e5d66e30fb3054b3m.jpg)
Macie jakieś ciekawe przełączniki na kierownice, potrzebuje zrobić kierunkowskazy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to przełączniki z Cezety.
Postanowiłem zrobić stopkę boczną, tu będę się wzorował na CZ i Jawa chociaż dokręcana stopka do lewego podnóżka też mogła by być. Czy ktoś z forum robił takie cuda w swojej Wiesi ?
Jutro odwiedzam tapicera, zobaczymy co zdziała przy kanapie i zbiorniku.
Mam nadzieję, że częściej będę uzupełniał opis renowacji lato w pełni a ja bez moto.
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Pokombinuj z przełącznikami zespolonymi z Rometa Charta ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Siema.
Widać powoli prace toczysz do przodu. Ładnie wygląda ten typ baku w bieli! Ciekawi mnie jak z garbuską by było![:)](./images/smilies/smile.gif)
To że bez moto to się nie łam. Gdzie człowiek się spieszy tam
się cieszy.
Co do przełącznika kierunków, propozycja ode mnie: Blaszka trzyma się na śrubie od obejmy klamki. Wsadzona jest w szczelinę jaka została po skręceniu obejmy, dodatkowo dałem maskownice z dętki! robi też jako podkładka by można było dociągnąć obejmę - klamka musi być sztywno!
Pozycja przełącznika jest wygodna, ale nie wszystko tak pięknie. Wyłączając kierunek, czasem można załączyć drugą stronę i trzeba wyłączać z wyczuciem. Urok tych przełączników
Dodatkowo ja bym musiał dać sztywniejszą blaszkę bo troche się odgina w przód/od kierowcy z tego względu że ma tylko jeden punkt mocowania, ale ogólnie to się komponuje z resztą.
Co do reszty instalacji to padł mi przerywacz, a jak mnie zatrzymają i sprawdzą światła to dowodzik zabiorą
więc obecnie został tylko przełącznik pod kierownicą. Jak Cie ciekawią jak rozwiązałem kierunki to jest w TOP-podpis.
Powodzenia w pracach
Widać powoli prace toczysz do przodu. Ładnie wygląda ten typ baku w bieli! Ciekawi mnie jak z garbuską by było
![:)](./images/smilies/smile.gif)
To że bez moto to się nie łam. Gdzie człowiek się spieszy tam
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
Co do przełącznika kierunków, propozycja ode mnie: Blaszka trzyma się na śrubie od obejmy klamki. Wsadzona jest w szczelinę jaka została po skręceniu obejmy, dodatkowo dałem maskownice z dętki! robi też jako podkładka by można było dociągnąć obejmę - klamka musi być sztywno!
Pozycja przełącznika jest wygodna, ale nie wszystko tak pięknie. Wyłączając kierunek, czasem można załączyć drugą stronę i trzeba wyłączać z wyczuciem. Urok tych przełączników
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Co do reszty instalacji to padł mi przerywacz, a jak mnie zatrzymają i sprawdzą światła to dowodzik zabiorą
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Powodzenia w pracach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Witam po długiej przerwie.
Prace staneły w miejscu, dużo innych ważnych spraw na głowie...
Poczytałem troche forum i mam nowe postanowienia
- opony 3,50 szerokie
- alu obrecze z CZ 350
- bebny wyczyszcze i wypoleruje sam
- zmiana zapłonu
To co udało sie zrobic w wolnym czasie
- Fotel od tapicera odebrany, nowe nici poszły w ruch.
- Zrobiłem boczną stopke, zdjecia wkrótce.
Prace staneły w miejscu, dużo innych ważnych spraw na głowie...
Poczytałem troche forum i mam nowe postanowienia
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- opony 3,50 szerokie
- alu obrecze z CZ 350
- bebny wyczyszcze i wypoleruje sam
- zmiana zapłonu
To co udało sie zrobic w wolnym czasie
![:/](./images/smilies/confused.gif)
- Fotel od tapicera odebrany, nowe nici poszły w ruch.
- Zrobiłem boczną stopke, zdjecia wkrótce.
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Z tyłu jak najbardziej 3.5 będzie spoko wyglądać, na przód nie wiem jak w przypadku błotników od kosa, ale w zwykłych głębokich mam 3.0 na szerszej feldze od jawy i jest mało miejsca. Obręcze na twoim miejscu bym starał się dorwać chromowane od jawy - są szersze niż oryginalne wueskowe, bodajże 2.10. Polerka niestety z czasem matowieje, a chromowane felgi się elegancko czyści no i nie trzeba co jakiś czas ich polerować ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Przełączniki próbuj dorwać od rometa charta tak jak kolega wyżej pisał jeśli nie jesteś ortodoksyjnym fanem oryginału![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Przełączniki próbuj dorwać od rometa charta tak jak kolega wyżej pisał jeśli nie jesteś ortodoksyjnym fanem oryginału
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Jak jest z felgami od jawy, da się je zapleść szprychami z wsk?
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Da się,ale trzeba szprychowanie inne. ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 kos 83r. black&white
Da się, ja jeżdżę na takim secie. Przy przedniej piaście od kosa normalnie się zaplata, przy tylnej trzeba trochę inaczej zapleść niż na oryginalnej obręczy się zaplata.qpa pisze:Jak jest z felgami od jawy, da się je zapleść szprychami z wsk?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości