Odprysków kilka to on maauriol77 pisze:Oryginał to oryginał. Z czasem pożałujesz decyzji o malowaniuAni rdzy ,ani odprysków. Trochę startego szparunku ,a tak to wygląda świetnie.


Odprysków kilka to on maauriol77 pisze:Oryginał to oryginał. Z czasem pożałujesz decyzji o malowaniuAni rdzy ,ani odprysków. Trochę startego szparunku ,a tak to wygląda świetnie.
- Osiowość karterów mam prawidłową , co mnie bardzo cieszyJueS pisze:No ładnie!! Wyzwanie nie lada ale satysfakcja będzie adekwatna![]()
Z moich sugestii to:
-sprawdź koniecznie osiowość karterów i dekielków rozrząd/skrzynia.
-te tulejki co są na zdjęciu coś za bardzo mi się świecą, z jakiego stopu są? Najlepszy to stop brązu BA 1032
-te tłoki co dają w zestawie w Almocie są ok ale lepszy jest tłok AK20
Jeżeli sugerujesz się informacjami z forum Junak to powinno być wszystko OK.
Gdzie regenerowałeś gaźnik, w Puszczykowie?
Również trzymam kciuki za projekt
-sprawdź koniecznie osiowość karterów i dekielków rozrząd/skrzynia.
Okazało się , że rozrząd nie był do końca taki osiowy . Najprawdopodobniej ktoś zastosował za duży wcisk osi rozrządu i przebił otwory w karterachOsiowość karterów mam prawidłową , co mnie bardzo cieszy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości