Prośba o rozszyfrowanie modelu

Odpowiedz
coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: coliber » 2013-08-06, 20:22

Witam!
Zakupiłem niedawno Wsk z 1963 r. wraz z silnikiem (silnik nie kręci, zapieczony tłok) od handlarza, uratowana ze złomu ;)
Na tabliczce jest napisane M06 i nie wiadomo do końca czy coś dalej jest czy jest pusto ;) Silnik S01-Z i moc 6KM (dane z tabliczki)
Proszę was o pomoc, bo do końca nie wiem jaki to jest model, a druga moja prośba czy wsk jest oryginalna, nie składana z kilku ;)

Z góry dziękuję! :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
MajkelCIN
Posty: 456
Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
Lokalizacja: Cinowo
Kontaktowanie:

Re: Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: MajkelCIN » 2013-08-07, 00:35

Wg. mnie a zaznaczę, że się nie znam jest to WSK M06L pomieszana z nowszymi modelami.
Niech wypowiedzą się więksi znawcy :).

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: kuba063 » 2013-08-07, 22:05

M06L, mam ten sam rocznik ;)
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: Tomekk » 2013-08-10, 11:39

Każda WSK jest teraz składana z co najmniej jak nie kilkunastu WSK, więc pytanie trochę nie na miejscu, inaczej się nie da ;D Spróbuj zalać tłok ropą na jakiś czas, mam nadzieję, że puści bo szkoda i pamiątki z tłoka i cylka.

Po konsultacji z Panem Grzegorzem D. z książki o WSK bardziej przypomina mi to WSK M06-Z tylko, że przedni błotnik na pewno inny powinien być, co do reszty to trzeba się przyjrzeć ;)
Jak ktoś potwierdzi to zmienię nazwę wątku ;)

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: Łukasz S. » 2013-08-10, 11:43

Z2 i tyle w temacie, numery też na to wskazują.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: Adam_Ga » 2013-12-31, 13:02

Łukasz S. pisze:Z2 i tyle w temacie, numery też na to wskazują.
Nie zgodzę się z Tobą. Może i rama jest od Z2, ale cała reszta już nie.
Wg mnie rama (puszki, osłony, błotnik) jest od M06L. Modele Z i L były produkowane równolegle więc ramy są identyczne, rocznik tu nie ma znaczenia. Spójrz na tylny błotniki, kompletnie inny jak w Z2, ale identyczny jak w L. Cały przód od B1, kierownica inna niż w Z/L, spójrz na mocowania klamek - takie jak w 64 i B1. Koła na pierwszy rzut oka od B1, bez zbliżenia bębnów ciężko powiedzieć.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: Prośba o rozszyfrowanie modelu

Post autor: coliber » 2013-12-31, 16:14

gramsiu koła są zupełnie od dwóch rożnych modeli (różna liczba żeberek, nie pamiętam już dokładnie ;) ), wuseska jak napisałem została uratowana ze złomu także nie ma się co dziwić że jest to zlepek wszystkiego ;) Łukasz S. twierdził że numery ramy wskazują na Z2.

Jedno pytanie podobno lamy w Z2 miały inne wymiary niż np w B1, mógłby ktoś podać jakie :?:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości