Witam
Obecnie cała rama jest w malowaniu u Tomkka i teraz jest ciepło, toteż wziąłem się za silnik, ale tam muszę zmienić wodzik ale z ludźmi z tablicy różnie bywa i muszę sobie radzić i próbować szukać na własną rękę.
Mam też kilka pytań co do silnika i gaźnika ponieważ znalezione info jest mało dokładne i muszę załatwić info od doświadczonych majstrów
1. Co do podkładek to: jedna jest w sprzęgle - tulejka - ściana (tj. karter) - później podkładka na wałku głównym od wewnątrz - a na końcu musi być pod wałkiem zdawczym i za wałkiem też od wewnątrz? Dobrze myślę?
2. Co do gaźnika to niestety do gardziela dość ciężko wchodzi przepsutnica, trzeba użyć siły by ją wsadzić całą, nieczęsto po prostu użyć młotka. Co o tym myślicie? Wymienić?
3. Mam ryskę na dnie cylka od samego dna aż po kanał wydechowy. Dać do szlifu? Głębokość to gdzieś z 0,5mm