60 koni moze by i wyszlo, ale trwalosc takiego silnika moznaby liczyc w minutach
![:)](./images/smilies/smile.gif)
oczywiscie pod warunkiem ze taki silnik sie wogole wystroi....
najlepszym przykladem SWM - doczytalem ze mial 35KM z pojemnosci 175ccm a
pamietam ze kaprysny byl straszliwie.
poza tym normalnie za stary juz jestem by wystarczaly mi proporcje 2dni naprawiania i strojenia i pol dnia jazdy
do poradnikow juz sobie siegnalem, ale teoria teorią a praktyka wiele rzeczy weryfikuje,
o czym wspomnial Franq87 - ani za maly ani za duzy wcisk nie bedzie dobry
![:)](./images/smilies/smile.gif)
do swoich obliczen (chce poprzeliczac wytrzymalosciowo pare rzeczy z silnika W2B zanim wezme sie za przerobki)
przyjalem spory wspolczynnik bezpieczenstwa, bo zalozylem przenoszony moment
na poziomie 80Nm (na wypadek naglego zatarcia tloka lub innego naglego zatrzymania rozpedzonego silnika)
czy Ty bylbys w stanie dorobic czopy glowne do W2B ewentualnie nieco zmodyfikowane? (rysunek bym zrobil)