Post
autor: pawpaw12 » 2016-10-20, 22:21
Na razie miodzio, ale jeszcze dużo szczegółów trzeba dopracować.
Uwagi z remontu:
Rama, wahacz, osłony łańcucha malowane proszkowo. Pozostałe elementy baza + klar. Bałem się (bo nie znalazłem jednoznacznych informacji na naszym forum), że wyjdą zasadnicze różnice w kolorze. Oczywiście są, ale jestem zadowolony z efektu bo nikt nie pyta o te różnice.
W instrukcjach obsługi M06 zalecane jest 50cm^3 oleju do tylnych amortyzatorów. Jak tak zrobiłem to same sprężyny tylko pracowały. Znalazłem w instrukcji do B1 info, że do tylnych lejemy 90 cm^3. I tak też zrobiłem. Różnica w działaniu amortyzatora kolosalna. Wniosek - miałem amortyzatory od nowszego modelu.
Chromy szklanek tylnych amortyzatorów i szprychy bez podkładu miedziowego. Zobaczymy za dwa lata czy będzie jakaś różnica w stosunku do pozostałych części chromowanych (tiger chrom koło Lublina).
Części po chromowaniu dobrze jest spasować przed ostatecznym montażem. Gluty z miedzi lubią się robić na zakończeniach smukłych części. Za małe otwory dla osi w przednich amorach, za duża średnica końcówki pręta wchodzącego pod tył siedzenia itp. Montowałem na gotowo bez wcześniejszego pasowania i miałem kłopoty. Zalecam wcześniej pasować chromowane części bo łatwiej jest je obrabiać.
Jeśli tylko można to zostawiłem oryginalne części: osie kół, tuleje z tworzywa w amorach przednich itp.
Dźwignia rozpieraka tylnego hamulca, niestety są różne - różny kąt osadzenia. Skutkuje to blokowaniem koła jeśli ten kąt jest niewłaściwy. Dobierając odpowiednią pozbyłem się problemu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-10-21, 00:23 przez
pawpaw12, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam PM