WSK 125 M06 B1 1967rok
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Króciec zamontowany tak tylko chwilowo, on musi być przekrecony na bok :p w sensie , że silnik jest z młodszego ? Czy co ?:D bo numery są chyba z 73/74 ; pzmyngut pisze:To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie byćsbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Takie podnóżki były w modelu Z i M150.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Według informacji z jednego z działów gdzie są opisane poszczególne modele, to niby B1 "odzyskało" regulacje podnóżka kierowcy. Ja u siebie mam prosty i też zastanawiałem się czy jest ok
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Dziś zabrałem się za odpalanie wieśki , ale mam taki problem , że odpala na chwile i gaśnie , pokręciłem trochę zapłonem ale nie przynosi to efektów iskra jest jak siemasz Jeśli paliwo caly czas kapie z gaźnika od strony filtra powietrza to normalne ?
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycjęmiuosh1 pisze:W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie byćsbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Ojj faktycznie widać prosty pręt, aczkolwiek mój znajomy tokarz ma w 100% oryginalną wsk b1 i też ma takie nóżki kierowcy jak mojesbanys pisze:Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycjęmiuosh1 pisze:W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie byćsbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.
Ale wszyscy wiemy jak to było w fabryce ... wrzucali co akurat mieli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości