WSK M06B1 1968r.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
WSK M06B1 1968r.
Witam, mam przyjemność przedstawić swoją WSK M06B1, a raczej to co po niej zostało. "Kupiłem" ją w ten sposób, że wujo mi ją dał w zamian za naprawę Ogara 205. WSKą jeździł mój ś.p. wujo jeszcze za kawalerki, także kupiona od syna 1 właściciela. Co do dokumentów to jeszcze nic nie wiem, ale pogadam, żeby ich poszukali. Chętnie kupię silnik do niej po taniości i boczne duże osłony. Resztę części powiedzmy że mam załatwione. Nie ma się co rozpisywać, na wszystkie pytania odpowiem. Plan na nią jest taki, żeby ją kompleksowo odrestaurować.
Zdjęcia zaraz po zdjęciu z auta i po umyciu:
Zdjęcia zaraz po zdjęciu z auta i po umyciu:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 2014-02-02, 23:41
- GG: 0
- Moje maszyny: Parę SHL,parę WSK i parę ROMETÓW
- Lokalizacja: Miesbach Bavaria
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Duże osłony ktoś dorabia nowe, ja kupowałem na olx niestety nie mam numeru tel do gościa
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
A właśnie znalazłem i powiem, że dużo bardziej się opłaca je kupić, 90zł komplet nowych. A nie po 150zł za jakieś zardzewiałe
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
No tak nie do końca. Z tego co pamiętam, te współczesne nie mają przetłoczeń na brzegach...Filip518 pisze:A właśnie znalazłem i powiem, że dużo bardziej się opłaca je kupić, 90zł komplet nowych. A nie po 150zł za jakieś zardzewiałe
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Powiesz coś więcej na ten temat? Bo nie orientuję się jeszcze tak bardzo w B1.
EDIT. Patrząc na zdjęcia oryginałów i replik nie widzę przetłoczeń tylko w miejscu, gdzie jest taki jakby otwór przy brzegu. O to Ci chodzi?
EDIT. Patrząc na zdjęcia oryginałów i replik nie widzę przetłoczeń tylko w miejscu, gdzie jest taki jakby otwór przy brzegu. O to Ci chodzi?
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06 - Lokalizacja: Maków Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Współczesne nie mają przetłoczenia przy otworze na króciec gaźnika. Reszta jest chyba taka sama, więc to można sobie darować. Oryginalne to oryginalne , ale te współczesne są moim zdaniem w porządku za tą cenę.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
@Filip518 ta k mnie więcej o to. Nie pamiętam dokładnie jak to wygląda na nowych, wstawię zdjęcie wieczorem z oryginału.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Dla mnie to nie robi różnicy, ważne by osłony były. A brak tego przetłoczenia nie będzie się tak rzucał w oczy. Osłony zamówione, w czwartek mają być do mnie wysłane, więc może w poniedziałek będą. Wczoraj kupiłem silnik i wziąłem się za czyszczenie boczków małych ze starej farby pod malowanie. Jutro do szkoły nie idę także mam nadzieję że sporo zdziałam, pewnie wezmę się za ramę.
Sorka za zdjęcia robione kamieniem polnym, będą lepsze następnym razem.
Sorka za zdjęcia robione kamieniem polnym, będą lepsze następnym razem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Z góry przepraszam, że post pod postem, no ale nikt nic nie pisze, zagląda tu kto?
Witam ponownie, przedstawiam kolejne etapy prac przygotowawczych WSKi pod lakier. Wczoraj i dziś męczyłem ramę i szklanki lag. Efekty zobaczcie sami na zdjęciach, myślę że nie jest źle, lakier powinien ładnie siąść. Pany jak to ma być, w jakiej pozycji? I do czego to służy? Lagi po rozbiórce. Uszczelniacze nie trzymały oleju, były poszarpane... Lagi nieruchome się wypoleruje i bedzie gland, nieruchome wyglądają jak wyglądają i pójdą w chrom na nowo.
Witam ponownie, przedstawiam kolejne etapy prac przygotowawczych WSKi pod lakier. Wczoraj i dziś męczyłem ramę i szklanki lag. Efekty zobaczcie sami na zdjęciach, myślę że nie jest źle, lakier powinien ładnie siąść. Pany jak to ma być, w jakiej pozycji? I do czego to służy? Lagi po rozbiórce. Uszczelniacze nie trzymały oleju, były poszarpane... Lagi nieruchome się wypoleruje i bedzie gland, nieruchome wyglądają jak wyglądają i pójdą w chrom na nowo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
To przytrzymuje stopkę centralną w czasie jazdy i ma być prostopadle to tej pozycji co maszPany jak to ma być, w jakiej pozycji? I do czego to służy?
- Cry
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-12-05, 23:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B1 1971
- Lokalizacja: Opole
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Wszystko fajnie ładnie tylko czy nie lepiej zamiast samemu to wszystko czyścić oddać do piaskowania i malowania proszkowego.
Chociaż ramę wahacz i wszystko inne co nie potrzebuje szpachli.
Powodzenia w odbudowie ja już na finiszu jestem ale powiem, że całość około roku mi wyszła.
Pozdrawiam
Chociaż ramę wahacz i wszystko inne co nie potrzebuje szpachli.
Powodzenia w odbudowie ja już na finiszu jestem ale powiem, że całość około roku mi wyszła.
Pozdrawiam
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Dzięki za odpowiedź!Sarmat pisze:To przytrzymuje stopkę centralną w czasie jazdy i ma być prostopadle to tej pozycji co maszPany jak to ma być, w jakiej pozycji? I do czego to służy?
A zakład, który zajmuje się malowaniem proszkowym i piaskowaniem jest najbliżej 40km ode mnie, także trochę lipa. A jeden dzień poświęciłem na ramę, także jest git. Tak jak mam zrobione w czwórce - wszystko będzie natryskowo malowane.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Witam ponownie, dziś po wyczyszczeniu stopki centralnej i wachacza z powrotem złożyłem moto by sprawdzić czy wsio pasuje. Wpakowałem silnik, jako tako to wygląda. W silniku zmieniłem sprężynę startera, bo była pęknięta. Teraz elegancko odbija. I zaniepokoił mnie luz na boki kosza sprzęgłowego razem z wałkiem. Kolejna porcja fotek:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Tak wygląda luz na wałku głównym, czy tak ma być? Co z tym zrobić? Dystansowanie skrzyni sie kłania? :d
Z góry sorry za jakość :p https://youtu.be/AfC3WHjLFJc
Z góry sorry za jakość :p https://youtu.be/AfC3WHjLFJc
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK M06B1 1968r.
Ściągnij kosz i wtedy dopiero zobaczysz jaki luz ma wałek główny. Kosz powinien mieć luz,ale nie aż taki.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
To jutro rozbiorę i looknę na to. Panowie jeszcze jedna sprawa. Szukam schematu tylnego koła do B1. I przydałoby się, aby ktoś mi podrzucił fotkę koła z lewej strony, chcę zobaczyć jak piasta wygląda z bębnem ;p
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
tak samo jak z przoduFilip518 pisze:To jutro rozbiorę i looknę na to. Panowie jeszcze jedna sprawa. Szukam schematu tylnego koła do B1. I przydałoby się, aby ktoś mi podrzucił fotkę koła z lewej strony, chcę zobaczyć jak piasta wygląda z bębnem ;p
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Tylko że chodzi mi o mocowanie bębna do ramy, jak wygląda dźwignia rozpieraka itp. Nie mam tylnego koła z bębnem, dlatego pytam, bo chcę kupić
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK M06B1 1968r.
Poszukaj sobie.Szukanie nie boli.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Prace nie stoją, idzie do przodu remont. Jak znajdę chwilę to wrzucę porcję zdjęć i opisy. Pytanko. Tu powinno być szkło płaskie czy to "głębokie"? Bo wyrzuciłem stare, było pęknięte. I nie pamiętam jakie było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości