Mam WSK B1 dopuszczoną do ruchu w sierpniu '67 od pierwszego właściciela. brakowało silnika i kilku drobiazgów, ale już jest zrobiona (w oryg. podrapanym z deka lakierze). I mam 2 pytania:
1) kranik - zamontowany jest IKOV. ja go nie zmieniałem, bo lubię jak moto ma swoją historię, nawet jak nie jest oryginalny do końca. wiem, że pierwsze B1 różniły się niektórymi elementami, ale czy możliwe jest, aby w fabryce zamontowali taki kranik? Jeśli nie to jaki powinienem założyć? i jaka redukcja w razie czego? może taki przesuwany - jeśli tak to długi czy krótki? Nie zmieniałbym, ale ten chyba zbyt mało paliwa podaje, jak wrzucę dwójkę i przejadę parę metrów to się dusi i trzeba sprzęgło wcisnąć bo zdechnie (filterek już usunięty).
20161130_121139.jpg
2) dla pewności, bo mam założony późniejszy silnik na płytkim zapłonie. Oryginalny miał nr 5779XX. Wydaje mi się, że powinien mieć głęboki zapłon, osłona magneta dzielona jak w M06 - dobrze myślę? a jakie magneto? takie jak w M06 czy jak w B3?
20161130_130437.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.