-
D@mian
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-03-05, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 1973r
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: D@mian » 2019-10-01, 20:34
zubr9471 pisze: ↑2019-09-30, 13:18
i jak postępy ?
Zamówiłem inny kranik bo ten możliwe, że przepuszczał. Jeśli to nie pomoże to będziemy się kontaktować
![:)](./images/smilies/smile.gif)
-
czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czankete » 2019-10-01, 21:04
D@mian pisze: ↑2019-10-01, 20:34
Zamówiłem inny kranik bo ten możliwe, że przepuszczał.
...ale co ma kranik do uszczelek gaźnika
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
?
-
D@mian
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-03-05, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 1973r
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: D@mian » 2019-10-02, 18:24
hmm na razie diagnoza jest taka, że gdy motor jest nieużywany przez tydzień robi się plama pod motorem z cieknącego paliwa bo kranik przepuszcza i przelewa na gaźniku. Ale to tylko przypuszczenia
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Jeśli to nie zda egzaminu to kolejno uszczelnienie gaźnika bo nie mam innych pomysłów
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
jak są inne pomysły to czekam Panowie
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » 2019-10-02, 19:38
Zmień kranik, odpal silnik, zakreć kranik i poczekaj aż wydoi paliwo do końca i sam zgaśnie...
-
czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czankete » 2019-10-02, 21:21
D@mian pisze: ↑2019-10-02, 18:24
hmm na razie diagnoza jest taka, że gdy motor jest nieużywany przez tydzień robi się plama pod motorem z cieknącego paliwa bo kranik przepuszcza i przelewa na gaźniku. Ale to tylko przypuszczenia
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Jeśli to nie zda egzaminu to kolejno uszczelnienie gaźnika bo nie mam innych pomysłów
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
jak są inne pomysły to czekam Panowie
...no ok, można pójść dalej i każdorazowo czekać nawet aż silnik wypali całe paliwo ze zbiornika - tylko czy o to chodzi? Tak na prawdę przy prawidłowo działającym zaworku gaźnika (iglicowym/kulkowym) położenie kranika informuje nas tylko czy jedziemy na rezerwie lub nie. Kwestia wycieków spod uszczelek gaźnika to dalej osobny problem
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » 2019-10-02, 21:33
Inna sprawa jest taka, że jeżeli w gazniku zostawało paliwo to miałem problem z odpaleniem po dłuższym postoju. Pomagało dopiero rozebranie gaznika i przemycie benzyna ekstrakcyjną. ..
-
D@mian
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-03-05, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 1973r
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: D@mian » 2019-10-04, 19:02
Kosa pisze: ↑2019-10-02, 19:38
Zmień kranik, odpal silnik, zakreć kranik i poczekaj aż wydoi paliwo do końca i sam zgaśnie...
Mam ochotę zrobić taką akcję ale na razie walczę z tematem
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
igor1956
- Posty: 1316
- Rejestracja: 2018-08-08, 19:43
- GG: 0
- Moje maszyny: Różne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: igor1956 » 2019-10-12, 10:31
Dorób ze skóry
Ja w Wfm 1956 r. Dorobiłem i problem z głowy
Za motórem panny sznurem
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
-
D@mian
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-03-05, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 1973r
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: D@mian » 2019-11-19, 20:43
Zmieniłem w dniu dzisiejszym kranik i czekam na reakcje. Ostatecznie regeneracja gaźnika
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
-
jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2019-11-27, 21:18
D@mian pisze: ↑2019-11-19, 20:43
Zmieniłem w dniu dzisiejszym kranik i czekam na reakcje. Ostatecznie regeneracja gaźnika
I jak efekty?
-
victor
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-04-20, 20:13
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
Jawa TS 350
WFM M06
SHL M11
WSK 125
- Lokalizacja: Lipno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: victor » 2019-12-12, 16:21
tez jestem ciekawy efektu
-
D@mian
- Posty: 16
- Rejestracja: 2019-03-05, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 1973r
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: D@mian » 2020-01-19, 18:19
Dowiemy się dopiero na wiosnę
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
motor ma zmieniony kranik, z gaźnika wypaliłem mieszankę, zbiornik zalany pod korek. Jestem pozytywnie nastawiony, że efekt będzie na plus
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość