M06-64 1964 by adamson
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
M06-64 1964 by adamson
Witam. Przedstawiam sprzęta po piaskowaniu , szkiełkowaniu, malowaniu proszkowym i w trakcie montowania i rozmieszczania instalacji. Wszystkie śruby, nakrętki itd są wymienione na takie ze stali A2. Dorobione mocowanie cewki, regulatora, modułu i przerywacza kierunków. Nówki opony, felgi i szprychy. Cylek niestety alu, ale dzielnie pracuje.
Amortyzatory przód i tył zregenerowane, w tylnych szklanki z kwasówki. Napinacze łańcucha także wycięte z kwasiaka.
Wahacz również zregenerowany, wytoczone tulejki i wstawiona kalamitka do smarowania. Błotniki zakonserwowane od spodu tzn "barankiem". Kierownica i kilka elementów od ponad miesiąca w chromowaniu. Zamiast standardowych kulek wstawione łożyska stożkowe w główce ramy.
			
						Amortyzatory przód i tył zregenerowane, w tylnych szklanki z kwasówki. Napinacze łańcucha także wycięte z kwasiaka.
Wahacz również zregenerowany, wytoczone tulejki i wstawiona kalamitka do smarowania. Błotniki zakonserwowane od spodu tzn "barankiem". Kierownica i kilka elementów od ponad miesiąca w chromowaniu. Zamiast standardowych kulek wstawione łożyska stożkowe w główce ramy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
							
					Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 22:57 przez adamson, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Witam posiadacza mojego ulubionego modelu WSKi  :->  Co do motorku widzę, że urok 64ki Cię nie oczarował i poszedłeś w chromowane elementy  Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć
 Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć   CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!
  CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!
PS Obręcze kupowałeś nowe?
PS2: Podeślij mi na PW numerki z tabliczki znamionowej, bo masz ciekawy rocznik.
			
									
									
						 Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć
 Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć   CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!
  CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!PS Obręcze kupowałeś nowe?
PS2: Podeślij mi na PW numerki z tabliczki znamionowej, bo masz ciekawy rocznik.
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Zębatka ocynk, obręcze nowe. Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.
 Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.
A co z głowicą?
W przyszłości dam do wytoczenia w tłoku poniżej pierścieni wybranie 0,3 mm dla lepszego smarowania
			
									
									
						 Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.
 Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.A co z głowicą?
W przyszłości dam do wytoczenia w tłoku poniżej pierścieni wybranie 0,3 mm dla lepszego smarowania

- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Głowicę daj do szkiełkowania.
			
									
									
						- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
CDI na oryginalnej podstawce?
			
									
									
						- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Tak, oryginalnej od WSK.AudioBas pisze:CDI na oryginalnej podstawce?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Od jakiego modelu jest ten licznik? Chwilowo montuję właśnie ten.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
 WSK M21W2
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę  ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej 
 
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
			
									
									
						Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
 
 Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Ta niebieska to światło główne, świeci na bialutko i to ostro, oznaczenie 35W/35W. Dokładnie taka: http://dx.com/p/chuangyate-ba20d-35w-8l ... 12v-163469z-tomek pisze:Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
Stacyjka jest zamontowana nowa, na zdjęciach ją z ukrycia delikatnie widać
 , jednak stara też zostanie zamontowana.
 , jednak stara też zostanie zamontowana. 
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ? 
			
						
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
 `77 B3 Red Garbi
 `75 Komar 2350-2
 `75 M21W2 059
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
adamson pisze:Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ?
Dla mnie troche kijowo. Podpatrz u mnie, kierunki chyba nie muszą być w jednej lini z główną żarówką.
download/file.php?id=17227&mode=view
download/file.php?id=17226&mode=view
Będę obecnie wracać do zamontowania migaczy
 Przód przyłapany za śruby z półki, jest o wiele dyskretniej, najlepiej pomaluj je na czarno.
 Przód przyłapany za śruby z półki, jest o wiele dyskretniej, najlepiej pomaluj je na czarno.Gniazdo ładowarki ja bym gdzieś ukrył - tak wiem nie ma wiele miejsca, skromniejszego nie było.
Przełącznik - zespolony = wygoda i ułatwienie życia. Wiadomo że nie ta epoka tak samo i kierunki u Ciebie jak i u mnie

Składaj tak by Tobie się podobało i było wygodnie jeździć, ważne by wszelkie modernizacje łatwo zlikwidować i nie został po nich żaden ślad.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
 M21W2 '76
 Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Gniazdo ładowarki raczej wyleci, nie podoba mi się.  Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.
 Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.
			
									
									
						 Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.
 Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Żeby te przełączniki zespolone miały ciut więcej z zabytków byłoby OK.
A od razu z gównianym skuterem mi się kojarzą.....
			
									
									
						A od razu z gównianym skuterem mi się kojarzą.....

- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Nie lepiej już od Charta albo Etki?
			
									
									
						- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Prawie końcówka, zostały praktycznie szparunki na zbiorniku, ale tak trzeba czekać na wiosnę,to spokojnie zdążę.  
			
						
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				Junak
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Ładna WSK .Kurde w tym roku wyjedzie trochę tych WSK odrestaurowanych . 
Licznik masz od b1 .Może chciałbyś go sprzedać ? bo kompletuje teraz b1 z 69r i by mi sie przydał taki licznik !
			
									
									Licznik masz od b1 .Może chciałbyś go sprzedać ? bo kompletuje teraz b1 z 69r i by mi sie przydał taki licznik !
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!!   rafal.junak@gmail.com
						- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Z chęcią pozbędę się tego licznika, ale dopiero wtedy, gdy znajdę odpowiedni do mojego modelu.  Poszukuję też sztywnej kopki startera.
 Poszukuję też sztywnej kopki startera.
			
									
									
						 Poszukuję też sztywnej kopki startera.
 Poszukuję też sztywnej kopki startera.- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
 WSK M21W2 KOBUZ '77
- Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Jak przerabiałeś podstawke pod CDI. Masz jakieś fotki tej podstawki?
			
									
									
						- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Tak wygląda podstawka.
No i zabieram się za kompletny remont drugiego silnika, naprawa (tulejowanie gniazd łożysk), podkowa itd, sprzęgło, będziecie chcieli jakieś foty?
PS. Silnik dziś pięknie zaćwierkał, światła są , ale ładowania brak, muszę poszukać błędu w instalacji.
			
						No i zabieram się za kompletny remont drugiego silnika, naprawa (tulejowanie gniazd łożysk), podkowa itd, sprzęgło, będziecie chcieli jakieś foty?
PS. Silnik dziś pięknie zaćwierkał, światła są , ale ładowania brak, muszę poszukać błędu w instalacji.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości








