Drugi problem dotyczy silnych drgań mojego silnika. Objawiają się one już przy średnich obrotach silnika i są bardzo nie przyjemne. Istotne informacje: Jak kupiłem moją wsk to te drgania już były, potem pękł wał (jakiś idiota go spawał) i wymienilem na inny używany w lepszym stanie. Ku mojemu zdziwieniu drgania dalej pozostały. Pomyślałem, że to niewyważone magneto powoduje takie wibracje i założyłem sprawdzone od innej wsk. Drgania dalej pozostały. Już nie mam pomysłów co może w moim silniku wywoływać takie drgania. Jedyne co NIE zostało wymienione od kupna WSK to układ Cylinder - Tłok. Myślicie, że to on może powodować takie drgania? Może krzywo zrobiony szlif? Źle wywarzony tłok? Żeby było jasne dodam, że silnik dobrze dokręcony do ramy
 Silnik znowu domaga się remontu, tym razem chce zrobić to porządnie (szlif, nowy oryg. tłok + pierścienie, nowy wał, simery, łożyska itd..) i chciałbym aby te drgania wreszcie ustały, bo dłużej tego już nie zniose. Jezdziłem na innych wueskach (nawet nieźle zarżnięrych i tych drgań nie było wogule
 Silnik znowu domaga się remontu, tym razem chce zrobić to porządnie (szlif, nowy oryg. tłok + pierścienie, nowy wał, simery, łożyska itd..) i chciałbym aby te drgania wreszcie ustały, bo dłużej tego już nie zniose. Jezdziłem na innych wueskach (nawet nieźle zarżnięrych i tych drgań nie było wogule   )
 )Pozdrawiam.





 pozdro
 pozdro