® WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ®
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
® WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ®
Wszystkie prace są opisywane na blogu:
http://mr16bp.blogspot.com/
Każdy ma możliwość komentowania.
Pozdrawiam i zapraszam.
Witam! Stoję przed dylematem. Jak pomalować MR-ke. Jako, że w tej kwestii jest parę możliwości nie chce ograniczać się tu tylko do koloru żółtego. Model BP malowano w 5 kolorach, a raczej w 4, ponieważ kolor z palet nr 1 zarezerwowany był dla modelu 70. Tabele macie poniżej. Osobiście skłaniał bym się do koloru „jasny czerwony”, ale tą kwestie chce rozstrzygnąć przez ankietę na forum http://www.wueska.pl. Każdy po zarejestrowaniu się będzie mógł oddać głos. Wasza decyzja będzie jak najbardziej szanowana i na taki kolor zostanie pomalowany motocykl Kolory wybieracie spośród:
- Błękitny
- Jasno żółty
- Seledynowy
- Jasno czerwony
http://mr16bp.blogspot.com/
Każdy ma możliwość komentowania.
Pozdrawiam i zapraszam.
Witam! Stoję przed dylematem. Jak pomalować MR-ke. Jako, że w tej kwestii jest parę możliwości nie chce ograniczać się tu tylko do koloru żółtego. Model BP malowano w 5 kolorach, a raczej w 4, ponieważ kolor z palet nr 1 zarezerwowany był dla modelu 70. Tabele macie poniżej. Osobiście skłaniał bym się do koloru „jasny czerwony”, ale tą kwestie chce rozstrzygnąć przez ankietę na forum http://www.wueska.pl. Każdy po zarejestrowaniu się będzie mógł oddać głos. Wasza decyzja będzie jak najbardziej szanowana i na taki kolor zostanie pomalowany motocykl Kolory wybieracie spośród:
- Błękitny
- Jasno żółty
- Seledynowy
- Jasno czerwony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Moim zdaniem MR-ka zasługuje na więcej niż współczesna lampa, uniwersalna zębatka, klakson itp. Nawet motocykl do jazdy w terenie, zwłaszcza tak unikatowy powinien trzymać fason. Do swoich motocykli, zdecydowanie bardziej popularnych zbieram części latami. Nie śpiesz sie z remontem, bo nie wyjdzie tak jak powinien.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Zębatki niestety od mr nie zdobęde. Oryginalna ma 59 zębów. Ta ma 55. Jutro pokaże fotki owej zębatki w frezowanymi 14 otworami podobnie jak w MR. Niechce jej remontować latami, jednocześnie staram się kupować rzeczy nowe, aby mieć pewność, że są sprawne. Remont napewno będzie trwał ok roku więc spokojnie starczy czasu na dopracowanie detali.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
nie zabardzo się orientuje w tych rajdowych wsk, ale ten model to jakiś taki szczególny rarytas ??, wiem że poruszaliście tematy na inne rajdowe wueski, a ta to jakiś taki naprawdę typowy rodzynek ?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Tu masz opisane modele brat : viewtopic.php?f=9&t=99 moja to wersja 71.
Co do zębatki to dziś wróciła od tokarza, efekt jest lepiej niż zadowalający. Zostało wyfrezowane 14 otworów, podobnie jak w oryginalnej której foto jest niżej. Jako, że nie mogłem się skontaktować z posiadaczami tego modelu musiałem działać sam. Zębatka ma 55 zębów oryginalna 59. Na zdawczą założę 15. To da mi przełożenie 3,7 co jest wystarczające w terenie. Takie elementy jak zębatki i inne pierdoły pójdą do niklowania. Reszta tak jak w oryginale chrom.
Co do zębatki to dziś wróciła od tokarza, efekt jest lepiej niż zadowalający. Zostało wyfrezowane 14 otworów, podobnie jak w oryginalnej której foto jest niżej. Jako, że nie mogłem się skontaktować z posiadaczami tego modelu musiałem działać sam. Zębatka ma 55 zębów oryginalna 59. Na zdawczą założę 15. To da mi przełożenie 3,7 co jest wystarczające w terenie. Takie elementy jak zębatki i inne pierdoły pójdą do niklowania. Reszta tak jak w oryginale chrom.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Na blogu opisałem swój silnik w BP. orientuje się ktoś od czego może być korba ?
Chcesz warna za pisanie posta pod postem Sebek?
Chcesz warna za pisanie posta pod postem Sebek?
- sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
mnie interesuje twoje przednie zawieszenie, czy lagi nie ruchome są dłuższe niż w modelach S2. lelek czy takie same? bo gdzieś mi sie obiło o uszy ze powinny byc dłuższe ale nie wiem czy to prawda...
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
To typowe zawieszenie typu sport,Sebastian jedynie wydłuzał sprężyny z powodu ich zużycia.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
czy jest gdzieś na forum opisany proces wydłużania zużytych sprezyn?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Parę nowych rzeczy na blogu i ciekawych mam nadzieję rzeczy http://mr16bp.blogspot.com/2010/01/tani ... ulies.html
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Koszty mogą wystraszyć , mam nadzieję że efekt końcowy powali
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Hehheheh też mam taką nadzieję. A gdzie tu jeszcze chromy i malowanie... Tak jak pisałem chce zrobić raz i mieć parę lat spokoju.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Seba i tak mam wielki szacunek dla ciebie za te moto i za serce jakie wkładasz. A co do efektu powalającego i tak będzie bo to MR-ka co do koloru to jasna czerwień
- sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
no to ja skomentuje -masz zawieszenie od dudka , mimo ze błotnik przykręcony do półki
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1962
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Możliwe, że zawieszenie zostało później zmienione. Motocykle te uczestniczyły przeważnie w trialu lub enduro co było ciężkim testem dla zawieszeń i reszty osprzętu motocykla. Bardzo lubię ten film ponieważ świetnie obrazuje rzeczy jakie musiał przejść motocykl podczas rajdu : http://www.youtube.com/watch?v=6Jf0Yx3A ... re=related . Stąd często w trialach i innych rajdówkach pomieszanie elementów nadwozia z innych modeli lub roczników. Półka dolna jak dobre zauważyłeś jest z lelka być może reszta z dudka. Ktoś z pewnością przystosowywał motocykl pod enduro lub coś w tym stylu podobnie Bp 70 na zdjęciu poniżej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Świetnie to opisujesz na blogu , każdy kolejny artykuł ma jakieś szczegółowe dane . Aż żałuje że nie mam mrki ;]
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Świetny ten filmik chyba sobie złoże jakiś motorek do jeżdżenia w terenie al'a MR oczywiście bez WT
- qwerty
- Posty: 88
- Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
to kupuj tą rame od bp co na allegro jest za 2,5tys.
ahh mr 16bp... moje marzenie
dzieki temu blogu wiem więcej o bp niż o zwykłych wsk
ahh mr 16bp... moje marzenie
dzieki temu blogu wiem więcej o bp niż o zwykłych wsk
Silnik, 2 koła i mina wesoła
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK
Jakbym miał tyle kasy ze sobie kupić samą ramę do MR to wolałbym kupić jakiegoś japońca nie sądzisz:) typu Honda XL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości