- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2007-07-08, 09:28
			
			
			
			
			WSK'e kupiłem jakiś miesiąc temu, jest ona z 1984r. ale pierwsza rejestracja była w 1986r. Mam do niej papiery, opłacone OC. Dokupiłem do niej nowy akumulator tzn. 2 bo tak mi doradzili że kupiłem na początku 12v 

 ale teraz mam już 6v. WSK'a jest na chodzie aktualny v-max to 95km/h, ale ma nie wyregulowany gaźnik i przerwę, myślę że po remoncie i regulacji v-max się zwiększy, ale moc i kompresje ma dobrą. Dostałem do niej dużo części które widać na zdjęciach, dużo jest nowych części m.in iskrownik. W poniedziałek zacznę remont, będzie nowy lakier dobrany do oryginalnego i wymienię zużyte części silnika.
Fotki: 
http://bikepics.com/members/art/84wsk175/ 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								qwert45							
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qwert45 » 2007-07-08, 10:29
			
			
			
			
			Ladny okaz, nawet nie mocno zniszczony, a od czego te kontrolki pod licznikiem?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2007-07-08, 12:34
			
			
			
			
			Poprzedni właściciel bawił się w dodatkowe diody kontrolki, ale ja je zdejmę, w lampie tez mam 3 diody, ale zakleję dziury po tym jakimś klejem. Nie wiem z czego te kontrolki chyba z jakiegoś radia czy TV bo jest napis unitra 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								lukiszka							
- Posty: 131
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukiszka » 2007-07-08, 12:41
			
			
			
			
			Powiedz mi jak Ty masz zamontowane kable do Aq?? bo z tego co ja wiedzę to nie zbyt mądrze( chodzi o zaciski).
Motorek fajny i co najważniejsze, że masz papiery powodzenia w remacie i szerokiej drogi.
			
									
									Garaż: wsk 175 Kobuz
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2007-07-08, 12:47
			
			
			
			
			Powiedz mi jak Ty masz zamontowane kable do Aq?? bo z tego co ja wiedzę to nie zbyt mądrze( chodzi o zaciski). 
 To jest stary akuś teraz mam 6v i normalnie przykręcone kable 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								luk@sz							
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: luk@sz » 2007-07-08, 13:42
			
			
			
			
			i pspróbuj prosto przykręcić nakretke w gaźniku tą duż od przepustnicy 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2007-07-08, 13:49
			
			
			
			
			To są foty dzień po zakupie, gaźnik był czyszczony i nakrętka jest równo zakręcona. Nie wiem czy pisałem ale za WSK dałem 330zł, myślę że było warto 

 Remont planuje zacząć w poniedziałek, ale wszystko zależy od tego kiedy lakiernik będzie miał trochę wolnego czasu żeby mi pomalować ją, cały lakier zdzieram do gołej blachy 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Pietro							
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-06, 13:44
- GG: 0
- Lokalizacja: WSK
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pietro » 2007-07-08, 14:04
			
			
			
			
			Ładna, odpicowana. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								pawel15							
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pawel15 » 2007-07-08, 18:59
			
			
			
			
			Ładny okaz tylko trochę do poprawek 

. Ważne ze masz papiery 

. Te części które leżą na papierkach są fabrycznie nowe z dawnych lat?
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2007-07-08, 21:50
			
			
			
			
			Dużo jest nowych, ale nie wszystkie i nie tylko te na papierkach.
Nowe części to:
-iskrownik
-stacyjka
-tłok
-pierścienie
-półksiężyc (nawet z karteczką)
-zębatki na tylne koło i do silnika
-łańcuszki sprzęgła
-sworzeń
-przerywacze
-filtr powietrza
-przerywacz kierunkowskazów
-uszczelki 
-szczęki hamulcowe
Prawie wszystkie co leżą na tej foli  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Alien							
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Alien » 2007-07-09, 20:19
			
			
			
			
			No to powiem ze zrobiłeś niezły interes 

  ale najważniejsze ze są papierki 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2007-07-09, 22:49
			
			
			
			
			Dzisiaj zacząłem remont mojej fumy 

 Na razie rozebrałem ją prawie całą i jutro będę zdzierał z niej lakier. W silniku wymienię simmeringi, łożyska, tarcze sprzęgłowe, pierścienie, wałek startera i wszystko inne co okaże się zużyte, może założę ten nowy tłok co dostałem z WSK, ale nie wiem czy będzie pasował bo nie wiem po którym szlifie jest cylinder. Mam jeszcze nowe pierścienie, ale nie wiem na który szlif i raczej się nie przydadzą  chyba że znacie jakieś sposoby na sprawdzenie tego 
 
 
Foty: 
http://bikepics.com/members/art/84wsk175/
Na tej focie z silnikiem widać te miejsce w którym odłamał się ten kawałek 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								macin2							
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: macin2 » 2008-01-20, 15:22
			
			
			
			
			Ta tabliczkę znamionową na jednym z fotek to tak odnowiłeś czy kupiłeś gotową i wklepiesz numerki?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								art							
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: art » 2008-01-22, 18:50
			
			
			
			
			Tabliczkę kupiłem gotową i będę wybijał numery, ale narazie dałem sobie z tym spokój. Dzisiaj dostałem paczkę z instalacją elektryczną główna + kierunkowskazy.