Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
Witam.
Czy ktoś kto ma doświadczenie w tej materii mógłby krok po kroku napisać jak można profesjonalnie wykonać tą czynność ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam bing17.
Czy ktoś kto ma doświadczenie w tej materii mógłby krok po kroku napisać jak można profesjonalnie wykonać tą czynność ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam bing17.
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
przyłączam sie do pytania kolegi bing17
Ekipa Północ
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
ja też się przyłączam ponieważ remontuję teraz silnik w swojej wsk
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Kontaktowanie:
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
Najlepiej mieć nowe blachy które będą ciasno siedzieć w przeciwwagach. Czasami starych nie idzie dobrze zamocować jak są bardzo styrane. Można blachy uszczelnić klejem do metalu dodatkowo. Dalej pozostaje zaklepywanie równomiernie po obwodzie małym płaskim punktakiem.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
- GG: 12656609
- Lokalizacja: Kozłówka
- Kontaktowanie:
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
Poxipol może być, czy też nie? A czy jeżeli spróbowałbym w jakiś sposób np. zaklepać blachy i dodatkowo spróbować oblutować je dokoła coby lepiej się trzymały, dobre by to było czy też nie?
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
mi się wydaje ze lutować to nie bo wtedy waga wału się zmienia a to chyba nie jest wskazane
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
po pierwsze to lut się nie chwyci albo odpadnie przy obrotach
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
ja w swojej SHL M11 przy remoncie silnika miałem do czynienia z obiema blachami wiszącymi luźno na czopach.Zastosowałem spawanie migomatem a następnie przerwy pomiędzy spawami (2-3cm) wypełniłem klejem,tzw "płynnym metalem" na zasadzie szpachlowania.po dokładnym stwardnieniu (blisko doba) wszystkie spawy i nadmiar kleju dokładnie oszlifowałem zgrubnie kątówką i poprawiłem Dremelem.Wyszło idealnie a przede wszystkim szczelnie.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
ja zrobiłem prawie jak w oryginale , załozona blache od strony zewnętrznej co 1,5cm zaklepałem przy uzyciu ostrego meselka (w oryginale było prasowane) , jeżdziłem tak bardzo długo i sie nie odczepiły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości