WSK LELEK 1975

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 11:43

Mówisz i masz.Trochę poprawiłem.Efekt jak dla mnie jest już zadowalający. ;) Bęben tylni wypolerowałem,tylko jeszcze później muszę się wziąć za przedni,bo nie miałem jeszcze czasu go rozebrać. :D Rolgaz i tak wyszedł ******zajeb******. :cool:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-11, 15:08

http://imageshack.us/g/714/dsc09650j.jpg/ - rolgaz

Moim skromnym zdaniem warto jeszcze się nad tym pospuszczać... ale stan początkowy alu jest też ważny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 15:44

Co do stanu początkowego to szkoda gadać,piasty były bardzo mocno utlenione i pokryte czymś zielonym. :P IMHO nie ma co więcej się z tym bawić. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

michal96
Posty: 25
Rejestracja: 2012-05-29, 22:40
GG: 0
Moje maszyny: Simson S51 B2-4, Simson Sr 50C, WSK (nie wiem)
Lokalizacja: LUBSKO

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: michal96 » 2013-01-11, 15:59

Panie Szymonie. Gdy założyłeś ten temat wszytko się fajnie zapowiadało. Mimo twojego wieku odwalałeś kawał dobrej roboty! A teraz co? Dobra rada. Masz wiertarkę stołową? jeśli tam to szukaj jakiejś ośki/śruby skręć bęben i ośkę/śrubę włóż w głowice wiertarki. Przykładasz papier do bębna chwila roboty i wżerów nie ma! Jak chcesz mięć ładne lustro polecam papier 100, 120, 320, 500, 700, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500. Później trochę filcu i pasty i efekt lustra gwarantowany! Może się przy tym czesać i wyciskać pryszcze przed wyjściem do Szkoły! :F

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 16:15

Siedziałem przy wiertarce już dużo czasu.Gdybyście widzieli jak wyglądały te piasty przed polerowaniem to byście nie gadali. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-11, 16:18

No jasne, stan początkowy Cię usprawiedliwia ;D.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 16:19

Jak dla mnie jest ok.Dla mnie to ma się podobać. :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-11, 16:23

Wiadomo, ale kół co tydzień się nie rozbiera, dlatego warto trochę więcej czasu poświęcić na to :). Żeby później nie żałować :).

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 17:51

Z tego co wiem,to oryginalnie nie były polerowane. ;) Ma być oryginał to oryginał. :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-11, 18:56

Teraz to już pierd... trzymasz się oryginału tylko jak Ci pasuje? :roll:

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 19:14

Jak na razie to chyba wszystko jest robione wg. oryginału. Jedyne co będzie odejściem od oryginału to malowanie proszkowe i akrylem.Siedzenie nie wiem czy uda mi się skołować z wytłoczką.To chyba tylko tyle. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-11, 19:17

No to szkiełkuj jak ma być ori :).

Wsio idzie ładnie, ogólnie remont mi się podoba :).
PS. poczekamy do końca z tą oryginalnością, żebyś się nie zdziwił ;D

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-12, 14:15

Dzisiaj wypolerowałem bębny. :P Piasty już mi się dzisiaj nie chciało,będę coś z nią kombinował po niedzieli. ;) Jak teraz się wam nie podoba,to mnie zaraz coś trafi. :evil:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

tomini
Posty: 69
Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
GG: 0
Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: tomini » 2013-01-12, 14:24

Dalej to nie jest to i do odnowionego motocykla niezbyt podejdzie kup filc zaloz na wiertarke nalóż pasty na filc i jazda

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-12, 14:30

Ty to tylko lekko nabłyszczyłeś, jak poprawisz filcem to dopiero będzie fest polerka :-)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-12, 15:43

No teraz jest ładnie przygotowane pod polerkę :D. Autosol i do roboty :).

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: bartek582 » 2013-01-12, 19:20

Chłopaki bobrze ci radzą, poleruj aż będzie lustro jeszcze trochę twojej pracy i będzie ***zajeb*** efekt,jest z tym pie..olenia ale warto.Zima na całego do wiosny kawał czasu nie ma co się śpieszyć, zdążysz ogarnąć moto na sezon.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-12, 19:32

Planuję skończyć na sezon 2014,i to jeszcze nie wiadomo,bo będę musiał odłożyć z 1,5k na A1. :D Gdyby nie kasa to może i bym skończył na sezon,a tak to nie wiem.Moim zdaniem i tak tępo jest dobre,bo już części najgorzej dostępne mam i już prawie lelek jest kompletny. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-12, 19:51

Po co robić A1? :roll:
Nie żebym namawiał Cię do złego, ale nie wierzę, żebyś uprawiał długodystansową turystykę lelkiem... Naucz się dobrze przepisów, ubierz się konkretnie, nie stwarzaj zagrożenia i jeździj normalnie po wioskach. ;-)

PS. Tak, to ciągle ta moja stara śpiewka :D.

tomini
Posty: 69
Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
GG: 0
Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: tomini » 2013-01-13, 01:30

niech robi młody a1 zdobędzie większe doświadczenie i będzie mógł jechac gdzie tylko chce ,a jakby go policja złapała to przez służbiste i on i rodzice mogą mieć kłopot .A jak przypuszczam motoryzacja sie nie skończy na wskach napewno kupi sobie coś nowszego i szybszego Ja osobiście jestem szcześliwym posiadaczem kategorii A w tamtym roku ledwo co zdążyłem ( teraz od 24) i warto było wydac te 1100 zł plus egzaminy bo jezdze bez obaw gdzie chce i czym chce ,pozatym jestem na etapie kupowania hondy shadow to tymbardziej mi prawo jazdy jest potrzebne ;) .Fakt faktem ze za 2 lata kolega bedzie musial robić A2 ale plus jest taki że jeśli jeździ sie 2 lata na A2 to A można zrobić w wieku 20 lat.Duża odskocznia od tematu ale wyraziłem opinie na ten temat .Niestety żyjemy w tak głupim kraju gdzie fotoradary za ważniejsze niz nawierzchnia a prawo jazdy bedzie niedługo tak rozległe i długie jak papirus

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości